View Full Version : A Nightmare in Rotterdam
johangolf1
11-11-2004, 12:38
hey forummers...
zijn er nog mensen hier die naar Nightmare gaan 11 december???
http://www.nightmare-rotterdam.com
ik ga wel heb de kaartjes al liggen thuis...
misschien dat we elkaar dan tegen komen mocht er iemand gaan natuurlijk :biggrin:
groetjes johan
Pleonasme ? :)
gheghe....tautologie
SplitBien
11-11-2004, 13:35
DUIDELIJKE TAAL
Pleonasme:
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuw), een zwarte neger ('zwart' maakt deel uit van de betekenis van neger), iets opnieuw herhalen ('opnieuw' zit al besloten in de betekenis van herhalen), een verbetering ten goede ('ten goede' maakt deel uit van de betekenis van verbetering). Pleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.
johangolf1
12-11-2004, 12:26
ik ben zeker weer BLONT ofzo whahahah ik snap het effe nie :p
gaat er nog iemand dan van hiero???
Bussie komt zo
12-11-2004, 13:15
ik ben zeker weer BLONT ofzo whahahah ik snap het effe nie :p
gaat er nog iemand dan van hiero???
A nightmare in Rotterdam.
Rotterdam is een Nightmare!!
ik ga waarschijnlijk ook.
vorige keer viel het wel tegen, maar heb me laten overhalen om toch te gaan :D
johangolf1
12-11-2004, 14:46
hahaha... nu snap ik hem :p
vorige keer ben ik niet geweest maar nu dus wel :)
VolkswagenRacing
12-11-2004, 18:46
Earlyrave zaal.. als die er niet was. Was ik uit de buurt gebleven
DUIDELIJKE TAAL
Pleonasme:
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuw), een zwarte neger ('zwart' maakt deel uit van de betekenis van neger), iets opnieuw herhalen ('opnieuw' zit al besloten in de betekenis van herhalen), een verbetering ten goede ('ten goede' maakt deel uit van de betekenis van verbetering). Pleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.
Vandaar dat ze op de wintersport altijd zeggen:" Don't eat the yellow snow" :D
Jasper Ovaal
15-11-2004, 12:21
Vandaar dat ze op de wintersport altijd zeggen:" Don't eat the yellow snow" :D
o shit, ik dacht dat sneeuw was met sinas smaak.
volgende keer ff beter kijken :wink:
SplitBien
15-11-2004, 12:35
@jasper1303: jij maar denken: "zonde dat mensen zoveel orange breezer verspillen tijdens het skieeen!"
Elsemieke
15-11-2004, 17:33
als ik voor die tijd nog kaartjes kan vinden ga ik wel ja.... :cool:
volksaddiction
15-11-2004, 17:50
Staan er wel wat op marktplaats ! (http://www.marktplaats.nl/markt/diversen/kaarten/139910.htm?ret=%2Fnieuw_zoek.php3%3Fq%3Dnightmare%26p%3D1%26pv%3Dall%26g%3D13%26u%3D6%26rc%3D1%26s%3D50%26m%3D0)
johangolf1
15-11-2004, 19:08
je ken ze toch gewoon effe bestellen via ticketbox heb ik ook gedaan binnen 5 dagen in huis :D
Ik ga ook. Heb de laatste Masters moete misse maar dit ga ik nie missen!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.