Reuvers
11-09-2009, 09:29
Hallo
vorige week keuring gehad en waren een paar kleine puntjes.
1 daarvan was dat de claxon het niet doet. Nu ben ik erachter gekomen dat als ik het koperen lipje achter het stuur rechtstreeks verbind met de metalen achterplaat van het stuurhuis, de claxon het wel doet. Maar verbind ik hem met stuurnaaf zelf dan niet. Dus ik heb een slechte massa aan de stuurcolom. Nu zie ik in de motor ruimte, net boven het spruitstuk een klein bruin draaidje dat aan de carro zit en aan de stuurcolom. Ik neem aan dat dit de massa is? Zo ja, is deze niet meer goed. Maar ik krijg hem niet meer los want het schroefje draait dol (snap niet waarom er niet met boutjes gewerkt werd...)
dus kan ik dan gewoon op een willekeurige plek een nieuwe massa leggen? anders zet ik er een deurbel in, maar dat wil ik liever niet. Ik gebruik de claxon nooit en mocht er een deurbel in gaan, gaat die er meteen weer uit na keuring.
vorige week keuring gehad en waren een paar kleine puntjes.
1 daarvan was dat de claxon het niet doet. Nu ben ik erachter gekomen dat als ik het koperen lipje achter het stuur rechtstreeks verbind met de metalen achterplaat van het stuurhuis, de claxon het wel doet. Maar verbind ik hem met stuurnaaf zelf dan niet. Dus ik heb een slechte massa aan de stuurcolom. Nu zie ik in de motor ruimte, net boven het spruitstuk een klein bruin draaidje dat aan de carro zit en aan de stuurcolom. Ik neem aan dat dit de massa is? Zo ja, is deze niet meer goed. Maar ik krijg hem niet meer los want het schroefje draait dol (snap niet waarom er niet met boutjes gewerkt werd...)
dus kan ik dan gewoon op een willekeurige plek een nieuwe massa leggen? anders zet ik er een deurbel in, maar dat wil ik liever niet. Ik gebruik de claxon nooit en mocht er een deurbel in gaan, gaat die er meteen weer uit na keuring.