PDA

View Full Version : Stoute Cross Nunspeet 17-10'09


De Pul
12-09-2009, 12:04
zo,ik heb m'n inschrijving binnen :thumbup: word weer knallen op dit superevenement.Heb een nieuwe auto(civic 1.5i),dit keer profi omgebouwd omdat ik er zat van ben om voor elke cross een nieuwe auto in elkaar te knaken en na 2 manches uitgescheten te zijn :( :shake: dit is um dus,nog wat kleine dingetjes doen en dan kan ie naar de reclame boer,heb dit x namelijk ook een sponsor :thumbup:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0087.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0088.jpg

WIE VAN HIER GAAT ER OOK NAARTOE??

carbreaker de autosloper
20-09-2009, 11:49
ik zit dr vlak bij en kieken kost niks,,,,,heb dr ook nog wel een paar klanten rond rijden,,dus zeker effen gaan loeren

De Pul
20-09-2009, 11:53
okay,nou als je bovenstaande civic als eerste afgevlagd ziet worden ben ik het...
ga morgen nog even een gaasdeurtje rechts maken en een bordje op het dak,daarna kan ie naar de stickerboer....

carbreaker de autosloper
20-09-2009, 12:10
ik heb net de buurjongens 14 en 12 een oude lancer <ze hebbben zich al ingeschreven>, gegeven .....en zal ze dr ook een paar fijne noppen banden dr bij doen ,,,dan kunnen ze je de heeeele baan over drukken ze zijn dr gek genoeg voor ,,,, goed bezig zo,,,,of nie dan

De Pul
20-09-2009, 12:20
ik heb net de buurjongens 14 en 12 een oude lancer <ze hebbben zich al ingeschreven>, gegeven .....en zal ze dr ook een paar fijne noppen banden dr bij doen ,,,dan kunnen ze je de heeeele baan over drukken ze zijn dr gek genoeg voor ,,,, goed bezig zo,,,,of nie dan
ik heb zelf ook heul weinig ervaring met dit soort dingen,dus ik denk zeker dat m'n poeperd open en dicht gaat als ik die lancers daar zie staan:screwy:

carbreaker de autosloper
20-09-2009, 12:22
gas geven en dan komt et vast goed,,,,biddinghuizen kun je dan ook mooi gaan rijden ....

Alberto
20-09-2009, 12:22
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0087.jpg

je had beter die S kunnen pakken :D

carbreaker de autosloper
20-09-2009, 12:35
daar in reden de collega s autoslopers uit oldebroek voor 2 jaar terug mee....met 2 man van 150 kilo dr in....echt wel stoer,,,

De Pul
20-09-2009, 13:04
daar in reden de collega s autoslopers uit oldebroek voor 2 jaar terug mee....met 2 man van 150 kilo dr in....echt wel stoer,,,
dat was een ouder type S toch??
maar ik doe alleen mee aan de stoute cross en de koninginnedagcross in elspeet(daar heb ik tot m'n 15e gewoond)en voor de rest op braakliggende grond achter het ind.terrein van urk...
doe het nou al een jaar of 8,dus weet wel een beetje waar ik over praat.....
heb er trouwens ook nog aan zitten denken om me met een andere auto in te schrijven voor de achteruut-rie-klasse:D

LangeJan
21-09-2009, 12:31
Ben uiteraard van de partij :) Zonder auto dit jaar maar tog...

@carbreaker de autosloper: Biddinghuizen is toch een KNAF race? dan moet je tog ook an het hele reglement voldoen zoals KNAF kooi enzo..?

De Pul
21-09-2009, 18:35
Ben uiteraard van de partij :) Zonder auto dit jaar maar tog...
logisch,jij bent de BOB toch?? :thumbup: :D :rolleyes:

auto is klaar,staat bij de stickerboer........

De Pul
07-10-2009, 17:56
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0146.jpg
nog 9 nachtjes slapen,ik ben er klaar voor....

propje
07-10-2009, 19:04
respect broer maar ga jij bij henri of bij ons staan neem caravanie mee as je bij ons meegaat kost 10 eurie p.p. zit je op de cross gebakken voor vreten en zuipe

De Pul
07-10-2009, 20:25
respect broer maar ga jij bij henri of bij ons staan neem caravanie mee as je bij ons meegaat kost 10 eurie p.p. zit je op de cross gebakken voor vreten en zuipe
ik sta vanzelf gewoon bij de Keet-clan als er niks te sleutelen valt ;)
henri heeft een bus van anton mee met alles erop en eraan,daar heb ik ook effe een deal mee gemaakt :thumbup: hoef nou iig niet met gereedschap e.d. te zeulen.....

carbreaker de autosloper
11-10-2009, 18:29
nou de buur jongens zijn vrijdag avond en zaterdag bezig geweest ,,,duz die kunnen dr an

LangeJan
12-10-2009, 09:35
Ben zaterdag nog de hele middag bezig geweest om een auto aan de praat te krijgen. Zat niet zoveel electra meer in maar dr zat nog 1 draadje verkeerd (voeding van de ontstekingsmodule kreeg geen constante plus) en de BDP-gever gaf een heel slecht signaal.. Uiteindelijk kabeltjes goed en BDP gever schoongemaakt en toen liep die weer. Dus die auto kan mee zaterdag

De Pul
12-10-2009, 21:51
mooi dat die van henk ook weer loopt,heb er zin in....:screwy:

carbreaker de autosloper
13-10-2009, 22:16
we hebben et roer omgegooid dr kwam een subaru 2,2 4 wd 160 pkaas
jammer dat het een automaat is voorbij dus even wat anders gebouwd standaars banden zujn op gesneden op zondag ,,de kooi is af gemaakt van alles wat er nog lag ,,,de buurjongens en hun moeder......zijn er klaar voor enne het is die blauw met oranje ,,,,

De Pul
13-10-2009, 22:22
okee,zie um un zaterdag.....:thumbup:

LangeJan
14-10-2009, 09:37
(y) Zo'n subaru wil ook wel lkkr voorruit, helemaal met zn 4wd :p

De Pul
14-10-2009, 12:18
(y) Zo'n subaru wil ook wel lkkr voorruit, helemaal met zn 4wd :p
i.c.m. een goede coureur is zoiets een listig speeltje idd........ :D :D

De Pul
19-10-2009, 01:07
net weer thuis,waren met 8 auto's weer goed vertegenwoordigt.....veel schik gehad vind het alleen jammer dat de sfeer elk jaar een stuk achteruitgaat.dat merk je tijdens het crossen(rode vlag?gewoon stug doorjagen,wat kan jou het verrekken?),maar ook als je na de manche terugkomt in het rennerskwartier en er gewoon 8 reservewielen met noppenbanden bij de caravan vandaan zijn....of als je met z'n allen de boel hebt opgeruimd,alleen de auto's moeten nog geladen worden,je terugkomt van het gezamenlijk patatje doen en er zitten een paar #$%&*lijers op onze auto's in te rijden,als je daar dan wat van zegt je ook nog een regiment lege bierflesjes over je heen krijgt....
ben je eindelijk klaar,alles op de karren,je rijd het terrein af,staan er twee ploegen elkaar compleet uit te moorden langs de toegangsweg:shake:
jammer dat het zo moet,zoals ik er nou over denk ben ik er voor het laatst geweest....