tim_j
13-09-2009, 10:55
hoi,
sommige weten het wel dat ik een golf 3 CHX bak in mijn golf 2 heb gemonteerd.
nu loop ik als sinds de bak erin zit tegen het probleem aan dat ik de motor niet goed gecentreerd krijg.
dwz de motor 4 mm naar rechts, Ik krijg dat op de een of andere manier niet goed. :screwy:
de motor bonkt met optrekken en spelen met het gas tegen het metaal aan.
wat doe ik dan,
Ik schroef dan de bout uit de achter steun en licht de bak iets op, zodat de baksteun los is van het L-stuk.
met de schroevendraaier centreer ik de zaak. De steun ligt dan centraal in de houder, toppie :thumbup:
dan laat ik de zaak weer zakken op de steunen, draai de bout weer vast en dan zit de boel weer scheef. :confused:
hoe ken dat dan,
De rubbermetaal steun achter de bak heeft 2 nokken die in de sleuf vallen van het L stuk. wat een kleine marge voor centreren geeft.
het probleem,
de sleuf is te kort waardoor het nokkie de zaak weer terug in de verkeerde positie trekt.
De L-steun is eigenlijk te kort.
de bouten zijn ook niet top meer, schiet er regelmatig overheen met de ringsleutels, dus ffe op straat eraf halen zit er niet bij.
sleuf uitboren is niet gelukt omdat je er kut bij kunt.
nou rijst bij mij de vraag:
welke L-stuk steun code hoort op de golf3 bak?
nu zit er een L-stuk van een Golf2 -AKW-084 bak op met code 191 199 353D.
Volgens Etgar is op de Golf 2 de steun hetzelfde voorde 4 en 5 bakken.
De bak is een golf3-CHX-085 bak.
bij golf 3 bj 92/93 kan ik geen enkele steun vinden?
dus welke code hoort hierop?
nou zat ik te denken.
1. nok eraf veilen. probleem opgelost :D maar geeft dit geen problemen met verschuiven in de bochten.?
2. een dremel kopen (daar gaat mijn studentengeld :shake: ) de bouteneraf slijpen. en in de bankschroef de steun bewerken.
Hoe kan ik dit zsm oplossen (ivm apk)
sommige weten het wel dat ik een golf 3 CHX bak in mijn golf 2 heb gemonteerd.
nu loop ik als sinds de bak erin zit tegen het probleem aan dat ik de motor niet goed gecentreerd krijg.
dwz de motor 4 mm naar rechts, Ik krijg dat op de een of andere manier niet goed. :screwy:
de motor bonkt met optrekken en spelen met het gas tegen het metaal aan.
wat doe ik dan,
Ik schroef dan de bout uit de achter steun en licht de bak iets op, zodat de baksteun los is van het L-stuk.
met de schroevendraaier centreer ik de zaak. De steun ligt dan centraal in de houder, toppie :thumbup:
dan laat ik de zaak weer zakken op de steunen, draai de bout weer vast en dan zit de boel weer scheef. :confused:
hoe ken dat dan,
De rubbermetaal steun achter de bak heeft 2 nokken die in de sleuf vallen van het L stuk. wat een kleine marge voor centreren geeft.
het probleem,
de sleuf is te kort waardoor het nokkie de zaak weer terug in de verkeerde positie trekt.
De L-steun is eigenlijk te kort.
de bouten zijn ook niet top meer, schiet er regelmatig overheen met de ringsleutels, dus ffe op straat eraf halen zit er niet bij.
sleuf uitboren is niet gelukt omdat je er kut bij kunt.
nou rijst bij mij de vraag:
welke L-stuk steun code hoort op de golf3 bak?
nu zit er een L-stuk van een Golf2 -AKW-084 bak op met code 191 199 353D.
Volgens Etgar is op de Golf 2 de steun hetzelfde voorde 4 en 5 bakken.
De bak is een golf3-CHX-085 bak.
bij golf 3 bj 92/93 kan ik geen enkele steun vinden?
dus welke code hoort hierop?
nou zat ik te denken.
1. nok eraf veilen. probleem opgelost :D maar geeft dit geen problemen met verschuiven in de bochten.?
2. een dremel kopen (daar gaat mijn studentengeld :shake: ) de bouteneraf slijpen. en in de bankschroef de steun bewerken.
Hoe kan ik dit zsm oplossen (ivm apk)