ScareMercy
15-09-2009, 22:34
Hoi,
Ik heb onlangs een motorsteun moeten vervangen van mijn Cabrio met GTD motor. Nu had ik even gezocht op ebay en kwam uiteindelijk uit op een setje polyurethan rubbers. Deze besteld en alleen de noodzakelijke gemonteerd omdat ik momenteel niet op de brug kan en het een :screwy: werk is zonder :D ... Maar, de enige die ik nu vervangen heb is de baksteun die "onder" je koppelingspedaal zit.. dat vierkante blok dus. Hierdoor is mijn auto veranderd in 1 grote massagestoel bij stationair toerental..
Mijn vraag is dus eigenlijk: Veranderd deze stugheid nog door gebruik? of moet ik mijn stationair toerental maar omhoogschroeven tot het weg is? (ongeveer rond de 1100 toeren) Heb anders namelijk het gevoel dat alles uit elkaar trilt.. kan mijn stuur niet eens fatsoenlijk vasthouden :screwy:
+ Punt, weet nu iig dat hij nog genoeg compressie heeft :D
Ik heb onlangs een motorsteun moeten vervangen van mijn Cabrio met GTD motor. Nu had ik even gezocht op ebay en kwam uiteindelijk uit op een setje polyurethan rubbers. Deze besteld en alleen de noodzakelijke gemonteerd omdat ik momenteel niet op de brug kan en het een :screwy: werk is zonder :D ... Maar, de enige die ik nu vervangen heb is de baksteun die "onder" je koppelingspedaal zit.. dat vierkante blok dus. Hierdoor is mijn auto veranderd in 1 grote massagestoel bij stationair toerental..
Mijn vraag is dus eigenlijk: Veranderd deze stugheid nog door gebruik? of moet ik mijn stationair toerental maar omhoogschroeven tot het weg is? (ongeveer rond de 1100 toeren) Heb anders namelijk het gevoel dat alles uit elkaar trilt.. kan mijn stuur niet eens fatsoenlijk vasthouden :screwy:
+ Punt, weet nu iig dat hij nog genoeg compressie heeft :D