View Full Version : En weer een Rallye op MP
Wat is er aan de hand met de rallye van tegen woordig..... :screwy:
http://link.marktplaats.nl/280132283
Wel een vreemde manier van een auto te koop aan bieden..... :shake:
repost.
Al eens eerder hier gezet.
Zeker een net exemplaar. Zo worden ze nog zelden aangeboden.
Ja het is uitverkoop, er staat ook al een zilveren op mp voor 14000 euro.
Wel een heel mooi exemplaar zie de link:
http://link.marktplaats.nl/281172990
:D :D
martiepartie
21-09-2009, 20:05
een heel mooi exemplaar??? Er is iemand iets te enthousiast geweest met de spuitbus naar mijn idee... ;) :D :D
Erik weber
21-09-2009, 20:10
:screwy:
Ja het is uitverkoop, er staat ook al een zilveren op mp voor 14000 euro.
Wel een heel mooi exemplaar zie de link:
http://link.marktplaats.nl/281172990
:D :D
hmmm... waarom denken mensen dat als een taxatierapport 14.000 zegt, hij ook 14.000 euro waard is? en ze hem daarvoor ook kunnen verkopen? :rolleyes: :screwy:
hallo mensen ik ben nieuw hier op het forum, 14000 euro is inderdaad veel geld maar ben nu zelf met een golf rallye aan het restaureren van top tot teen kom misschien niet aan de 14 omdat ik alles zelf doe maar als ik bepaalde werkzaamheden moet uitbesteden zit je snel in de papieren.
ja en?
Als je je huis voor 100.000 euro gaat verbouwen wil dat nog niet zeggen dat hij ook gelijk een ton meer waard is.
daar heb je gelijk in en vooral niet in deze tijd.
ik heb al meerdere autos klaar gemaakt in mijn leven en heb nooit het geinvesteerde bedrag kunnen innen bij de verkoop, voor het spuiten ,motorische dingen en alle toeters en bellen er omheen. maarja hobbys kosten geld en anders had ik ze wel naar de kroeg gebracht denk ik.
een heel mooi exemplaar??? Er is iemand iets te enthousiast geweest met de spuitbus naar mijn idee... ;) :D :D
Aan de buitenkant ziet hij er mooi uit ( op de foto ), binnenin met met al dat rood is zeker ook niet mijn smaak ;)
GerardMkIIVR6
22-09-2009, 21:01
Je maakt een auto toch ook voor jezelf niet voor meer eraan te verdienen? :screwy:
za ist en net oars.
Juist, proost..
Voor hetzelfde geld is de Rally van Stijn een stuk interresanter :)
het lijkt op mp wel rallye uitverkoop,ben potverdikkie bijna een jaar bezig geweest om een redelijke rallye te vinden en nu tel ik toch een stuk of 8 te koop binnen een week of 3,ik word gek?????
het lijkt op mp wel rallye uitverkoop,ben potverdikkie bijna een jaar bezig geweest om een redelijke rallye te vinden en nu tel ik toch een stuk of 8 te koop binnen een week of 3,ik word gek?????
Je bent niet alleen :mad:
za ist en net oars.
Is dat fries voor: zo is het, behalve in oss.....?
breadfan83
23-09-2009, 18:01
Is dat fries voor: zo is het, behalve in oss.....?
:lmao:
het betekend zo is het en niet anders, dat je een auto voor jezelf bouwd en het is mooi dat het gewardeerd word wat je er aan verspijkert hebt maar meestal zie je het niet terug in waarde van een auto.
maar daar bouw ik ze ook niet voor het gaat om de hobby en het plezier wat je er aan beleeft.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.