View Full Version : Airco paneel golf2
mensen ik ben op zoek naar een airco paneel voor de golf2, het is het paneel dat de originele verwarmings paneel vervangt
http://i203.photobucket.com/albums/aa142/eddie-polo_photo/Handel/DSC05779.jpg
gaat om bovenstaande paneel, afbeelding is afkomstig van VWforum
eddie-polo
23-09-2009, 16:35
die foto is van mij ;)
Misschien heb ik die nog wel liggen ergens..mag je zo wel hebben.
zal van `t weekend wel even op zolder kijken.
Misschien heb ik die nog wel liggen ergens..mag je zo wel hebben.
zal van `t weekend wel even op zolder kijken.
Hey René, als je die nog zou hebben dan zou het heel fijn zijn :D :D
die foto is van mij ;)
ahh okeej dan kan je me vast wel vertellen of ik die er zo op kan klikken of dat er nog wat voor moet gebeuren.
breadfan83
23-09-2009, 17:06
ahh okeej dan kan je me vast wel vertellen of ik die er zo op kan klikken of dat er nog wat voor moet gebeuren.
Kun je er zo op klikken.
Maar je krijgt niet automatisch airco door dit paneeltje in je auto te zetten helaas... :(
niet???? shit he :P
maar zit gelukkig naast standje crematorium ook standje noordpool op mn auto :)
mn vader heeft airco in zn laguna en doe er niet heel veel voor onder ;)
Net even snel voor je naar de zolder geweest om te zoeken... helaas ligt hij er niet meer. Waarschijnlijk ligt hij ergens anders.. maar waar......
hahaha ja dat probleem heb ik ook regelmatig,
kijk maar even rustig ik hor het wel van je joh :)
eddie-polo
24-09-2009, 17:24
Je kan natuurlijk ook een complete airco kopen dan krijg je het plaatje er bij ? ;)
hahaha jahh niet los te koop ? :)
Jurgen Santana
27-09-2009, 22:04
Wat mag het kosten?
ehmmm niet gekke veel, zou ook mn god niet weten wat ze waard zijn, alleen dat je ze niet veel ziet. heb eventueel wel een originele hoedenplank te ruil. anders kan je altijd even pm-en natuurlijk :)
heeft iemand nog iets gevonden?
ben tevens opzoek naar de gasveren voor de achterklep, en een ruitensproeiertank met goede motor en slangen :) voor de koplamp sproeiers. en een hoedenplank steun aan de linkerkant.
gasveren heb ik inmiddels al voor de achterklep ruitensproeier tank met motor ook en de slangen ervoor alleen nog 1 hoedenplank drager links en dus het airco paneel
wat moet dat kosten jurgen?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.