jelle vda
24-09-2009, 16:56
na men cabrio's ben ik dus opzoek naar een leuk oldtimertje om stilaan te restaureren
nu de golf 1 is een veel gekozen model , maar ik wou eens een zoeklijstje maken voor mij, dat het handiger zou maken om eens verschillende wagens op te zoeken , en zo miss iets zeldzamers te vinden
de vereiste voor mij , moet watergekoeld zijn , max tot 1985 gemaakt ( ongeveer dan , ik zoek een oldtimer dusj ) , en er moet zonder het halve chassis te verzagen een 1800 16v inpassen ( daar bedoel ik nu niet mee de motorsteunen want die moet ik zowieso aanpassen ,, en mag vw of audi zijn
wie vult aan :thumbup:
- golf 1 & 2
- scirocco
- audi 50
- polo derby
- polo.. ( die ene die veel wegheeft van een golf 1 ?)
- jetta 1 & 2
- Audi 80
- Vw Passat
- Vw Santana
- caddy 1
- audi coupe
- audi 200
- audi 80
- audi 90
- k70 ??
- Itlis ??
grtz
nu de golf 1 is een veel gekozen model , maar ik wou eens een zoeklijstje maken voor mij, dat het handiger zou maken om eens verschillende wagens op te zoeken , en zo miss iets zeldzamers te vinden
de vereiste voor mij , moet watergekoeld zijn , max tot 1985 gemaakt ( ongeveer dan , ik zoek een oldtimer dusj ) , en er moet zonder het halve chassis te verzagen een 1800 16v inpassen ( daar bedoel ik nu niet mee de motorsteunen want die moet ik zowieso aanpassen ,, en mag vw of audi zijn
wie vult aan :thumbup:
- golf 1 & 2
- scirocco
- audi 50
- polo derby
- polo.. ( die ene die veel wegheeft van een golf 1 ?)
- jetta 1 & 2
- Audi 80
- Vw Passat
- Vw Santana
- caddy 1
- audi coupe
- audi 200
- audi 80
- audi 90
- k70 ??
- Itlis ??
grtz