PDA

View Full Version : vraagjes golf 2


VW Johs
24-09-2009, 19:03
Heb wat vragen om me zoek ocht te vermakkelijken .

* Bestaat er een middenconsole voor de golf 2 zonder asbak ? .

Heb namelijk al een aslade in het dashboard zitten en vindt 2 asbakken een beetje raar . .

* Bestaat er een zwarte hemel + plus afwerklijkst aan de achterkant ? .

en de laatse vraag .

* Zijn de c-stijlen er ook in het zwart ? .


bvg johs

breadfan83
24-09-2009, 19:19
Ja, ja en ja.

Als je een 5-deurs zonder open dakje hebt kan ik je aan dat hemeltje helpen. Zelfde geldt voor die C-stijlen. Ik heb voor 5-deurs in ieder geval een set liggen.

Als anderen er interesse in hebben hoor ik dat ook graag natuurlijk. ;)

VW Johs
24-09-2009, 19:23
Ja, ja en ja.

Als je een 5-deurs met open dakje hebt kan ik je aan dat hemeltje helpen. Zelfde geldt voor die C-stijlen. Ik heb voor 5-deurs in ieder geval een set liggen.

dank u .

heb een 3-deurs . dus geen handel voor mij :shake:

breadfan83
24-09-2009, 19:31
De middenconsole die je zoekt wordt C- of CL-console genoemd. Je hebt dan ook nog een afdekkap nodig om de kachelradiator te verbergen. Er is echter ook nog een CL-console MET asbak. ;)

Voor de hemel en de C-stijl kappen moet je dus wel letten op het aantal deuren. Plus, de hemel en C-stijl kappen van een Jetta passen niet in de Golf. Zorg dus dat je zeker weten de juiste onderdelen koopt. ;)

Succes.

(ps, ik wil je ook wel een middenconsole met asbak geven in ruil voor die asbak die jij hebt, ben je gelijk klaar. Roostertje voor de ventilatie, ter vervanging van de asbak, heb ik ook nog wel voor je.)

jetta91
24-09-2009, 19:48
zwart spuitbusje van de fixet werkt ook prima op je c-spijlen :)
werkt zelfs op de deurpanelen edd china style haha

VW Johs
25-09-2009, 22:22
@breadfan83 . bedankt voor de uitleg ga opzoek naar zo'n middenconsole .
Bedankt voor het aanbod , maar ik laat de asbak erin . Vindt het zo wel oldskool .

@jetta91 . spuiten is voor mij geen optie , wil orginele delen erin .

jetta mk1 '82
25-09-2009, 22:45
hey sjoerd,

hebben we niet zo'n midden console liggen in de schuur ??


gr. Martijn

VW Johs
27-09-2009, 20:12
nope , die is weggegooit :shake:

jetta91
27-09-2009, 21:43
kan hier op de lokale sloop wel ff kijken voor de zwarte c-spijlen 9 van de 10 keer kost t niks of bijna niks zijn alleen de verzendkosten voor jou of je moet een keer naar een meeting gaan waar wij ook zijn is dat een optie? :)

VW Johs
28-09-2009, 20:57
als je dat wilt doen graag . :thumbup: