PDA

View Full Version : Mk1 Vr6

pascal mk1
24-09-2009, 22:12
:eek:

robertjan007
24-09-2009, 22:45
Zonde van de uitlaat... verder paar dingen veranderen en klaar! Alleen dan nog die prijs...

hajee
25-09-2009, 06:28
wel een nette car zo te zien...

knarfmk1
25-09-2009, 20:36
Krijg je gerard joling er ook bij? :D

NeFReT
25-09-2009, 22:40
velgen staan niet
klapscherm mag eruit
interieur mag erin blijven maar zonder dat rooie
stuur mag eruit
mag lager
en ik bied 4000:P

corrado20vt
18-10-2009, 11:38
Dat zal ie niet doen verwacht ik aangezien hij hem voor meen ik 5500euro van een maat van me heeft gekocht en hij daarna pas op kenteken is gezet wat ook al bijna een 1000euro is. Auto is laktechnisch heel netjes. UItlaat vind ik wel mooi maar maakt voor mijn smaak wel erg veel kabaal. Klapscherm hebben we vorig jaar op essen meegenomen en is best een mooi ding voor het geld. Ik vond het overigens steeds als ik de auto zag jammer dat de wielen in kleur gespoten zijn. Ik denk dat als ze zilver waren de auto veel makkelijker zou verkopen.

bivw 16vg60
18-10-2009, 12:10
Dat zal ie niet doen verwacht ik aangezien hij hem voor meen ik 5500euro van een maat van me heeft gekocht en hij daarna pas op kenteken is gezet wat ook al bijna een 1000euro is. Auto is laktechnisch heel netjes. UItlaat vind ik wel mooi maar maakt voor mijn smaak wel erg veel kabaal. Klapscherm hebben we vorig jaar op essen meegenomen en is best een mooi ding voor het geld. Ik vond het overigens steeds als ik de auto zag jammer dat de wielen in kleur gespoten zijn. Ik denk dat als ze zilver waren de auto veel makkelijker zou verkopen.

wanneer is hij op kenteken gezet dan? want dat kost geen 1000euro meer als je alles voor elkaar heb ben je met 75euro klaar inclusief wegen en papieren en hoefd ook niet meer naar lelystad

alleen bij twijfel wordt je tegenwoordig nog door gestuurd naar lelystad
voor weggedragtest en geluidsmeting

corrado20vt
18-10-2009, 12:40
want die lijken op de laatste foto donkerder

lijken ja want in het echt is dat niet zo.

Ik had begrepen dat ie idd naar lelystad geweest is. Ja en dan komt er stiekum toch wel een bedrag bij. Plus dat de uitlaat denk ik toch (tijdelijk) veranderd is want hij maakte echt een kabaal en daarmee hoef je bij rdw niet aan te komen.

pascal mk1
20-10-2009, 19:50

Heeft die vriend van jou deze auto zelf gebouwd??

gti-er
20-10-2009, 20:51
de Golf is wel netjes, komt hem regelmatig tegen!! :thumbup:
Alleen ik denk dat de meeste mensen ''schrikken'' van het feit dat er een duplicaatcode 2 staat op de gele borden!! ;)

corrado20vt
21-10-2009, 10:06
Nee die maat van me heeft hem niet zelf gebouwd en heeft hem ook maar een maand of 2 a 3 gehad. We hebben die auto gekocht van degene die hem wel gebouwd heeft en die had geld nodig. Die maat van mij zit vrij ruim in het geld en koopt regelmatig zoiets als speelgoed. Beetje poetsen, wat kleine dingen oplossen en zo'n auto gewoon voor het zicht leuk maken. Kan de auto met winst weg dan gaat ie weer en anders blijft ie staan. 2 weken geleden heeft hij bv weer een golf1 met vr6 gekocht. Kikker groen met quartetset maar wel een hele mooie auto. Die heeft ie nu gepoetst, beetje eraan prullen en goede kans dat ie de rest van de winter niet buiten komt.

pascal mk1
31-10-2009, 19:07
Nee die maat van me heeft hem niet zelf gebouwd en heeft hem ook maar een maand of 2 a 3 gehad. We hebben die auto gekocht van degene die hem wel gebouwd heeft en die had geld nodig. Die maat van mij zit vrij ruim in het geld en koopt regelmatig zoiets als speelgoed. Beetje poetsen, wat kleine dingen oplossen en zo'n auto gewoon voor het zicht leuk maken. Kan de auto met winst weg dan gaat ie weer en anders blijft ie staan. 2 weken geleden heeft hij bv weer een golf1 met vr6 gekocht. Kikker groen met quartetset maar wel een hele mooie auto. Die heeft ie nu gepoetst, beetje eraan prullen en goede kans dat ie de rest van de winter niet buiten komt.

Kan jij misschien wel aan gegevens van degene komen die deze auto gebouwd heeft??

pascal mk1
08-11-2009, 23:06
Verwijdert van Marktplaats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!