PDA

View Full Version : Widebody S4 Corrado


Chromosexual
25-09-2009, 15:34
now on to the corrado....


we got it pretty much ready to go tonight :eek: :D the interior is pretty much 100% done, ryan needs to run to lowes tomorrow morning, which will be his test drive, to get some nuts and bolts to fasten the harness's to the car. everything is installed on the outside, a few spots need a little wet sanding and buffing, the license plate light cover needs installed and his s4 badges need put on. the engine bay is 98% complete, he's got to either re-do the rain tray covers or make a ecu cover and a mount for a reservoir... he's pretty much gonna get up a little early and get shit done, hopefully he doesn't need to do an alignment, if not he's leavin around ten or if he does he's gonna get shit done then probably leave with us around noonish

o and here's a little somethin ;)
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs246.snc1/9333_1155985748050_1479900238_30499523_6970579_n.jpg

i'll be down in OC tomorrow afternoon :cool:

:eek: :wow: :eek: :wow: :eek: :wow:

Zweiter
25-09-2009, 15:44
wow, the corrado shape is perfect for wide body. this is the proof! the car needs these wheels :D:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/2/5/onb5.jpg

1982kameiX1
25-09-2009, 15:51
:eek: That's f**king awesome... :eek: :eek: :eek:

(although I'd prefer the original front over the rallye-front..)

Chromosexual
26-09-2009, 07:28
car is sick as fuck folks :)

and i promise it delivers :D

Domi
26-09-2009, 07:31
Corrado Rallye limited no 1 of 1 :D

Damm :eek: Real nice. Only the front bumper isn,t my taste. It is to big( if you know what i mean)

jettaracing
26-09-2009, 07:55
I love it ,in every way!!!!

Can i trade it for my jetta.........

Chromosexual
06-10-2009, 20:14
damn i gotta post up some more pics

RubenD
06-10-2009, 22:25
Yeah, please do. I would really love to see some technical bits if its possible...

andlf
19-11-2009, 14:11
damn i gotta post up some more pics

x2 :thumbup:

vwinfo
19-11-2009, 14:30
i like it:) :thumbup:

RubenD
19-11-2009, 21:02
More pictures please!

mverh85
20-11-2009, 18:05
thats really hot lookin'! more pics !

Dennis-Mash
26-12-2009, 12:34
I Don't like the front but the wide body looks very nice.

maniacmark
26-12-2009, 12:42
nice nice nice

we want more!!!

Tjaap
09-03-2010, 13:13
damn i gotta post up some more pics
:rolleyes: :D

Chromosexual
09-03-2010, 16:32
i will snap more pics soon

RubenD
10-03-2010, 00:39
Thanks!

breadfan83
10-03-2010, 01:02
i will snap more pics soon

Heard that before... slacker. :tongue:

Chromosexual
15-03-2010, 01:08
http://dubbedbyrma.com/s4rodo_gallery

whos a slacker? :P

82dumptruck
15-03-2010, 05:50
I just saw it the other week, Ryan has it sittin in the new shop, I'll see it tomorrow again too :)

I'd take some pics but the ones in the gallery on the website cover everything... if i remember i'll snap a few quick ones with my phone tomorrow

breadfan83
15-03-2010, 10:54
http://dubbedbyrma.com/s4rodo_gallery

whos a slacker? :P

xoxo ;)

jettaracing
20-03-2010, 11:55
Damn what a car ................. i love it in very way!!!!!!!!!

82dumptruck
21-03-2010, 15:17
here's another picture i took last monday

http://hphotos-snc3.fbcdn.net/hs374.snc3/23973_1289297880770_1479900238_30776589_7478865_n.jpg

Chromosexual
31-03-2010, 17:04
dammn i wish ppl would use the image hosting here on volksforum as i cant view photobucket,etc from work :(

82dumptruck
31-03-2010, 23:22
dammn i wish ppl would use the image hosting here on volksforum as i cant view photobucket,etc from work :(

the picture is from my phone soooo facebook is the easiest way for me to get it on the internetz :screwy: just look at it when you're home, you should be working at work anyways :tongue:

Chromosexual
02-04-2010, 20:21
hey whats your facebook bitsch?
send me your info :P