Golf_84er
26-09-2009, 12:04
Ik heb een probleem met mijn golf 2 uit 1984.
Is een 1.6 4-bak (75pk, motorcode EZ) Complete ontsteking (contact punten, bougiekabels, bougies, verdelerkap, rotor, vacuumslangen, dynamo, startmotor en accu) is allemaal vervangen.
Nadat ontstekings onderdelen waren vervangen liep hij 3 dagen goed, toen begon hij weer te stotteren en in te houden. Van kwaad tot erger tot het moment dat hij nog wel starten en aansloeg maar ook meteen weer afsloeg.
Ik dacht dat het niet erger kon maar jawel, hij sloeg op een gegeven moment helemaal niet meer aan :confused:
Afgelopen week dus originele verdelerkap gemonteerd en vonken nagekeken. Brandstofpomp spuit ook gewoon in en carberateur is ook schoongemaakt en afgesteld. Nu krijgen ze hem weer gestart maar blijf hij niet lopen en knalt in de uitlaat en loopt ontzettend beroerd.
Is dit soms een electrisch probleem?? :confused: Weet iemand wat het kan zijn??
En heeft iemand misschien een electrisch schema van de kabelboom voor dit blok?
Is een 1.6 4-bak (75pk, motorcode EZ) Complete ontsteking (contact punten, bougiekabels, bougies, verdelerkap, rotor, vacuumslangen, dynamo, startmotor en accu) is allemaal vervangen.
Nadat ontstekings onderdelen waren vervangen liep hij 3 dagen goed, toen begon hij weer te stotteren en in te houden. Van kwaad tot erger tot het moment dat hij nog wel starten en aansloeg maar ook meteen weer afsloeg.
Ik dacht dat het niet erger kon maar jawel, hij sloeg op een gegeven moment helemaal niet meer aan :confused:
Afgelopen week dus originele verdelerkap gemonteerd en vonken nagekeken. Brandstofpomp spuit ook gewoon in en carberateur is ook schoongemaakt en afgesteld. Nu krijgen ze hem weer gestart maar blijf hij niet lopen en knalt in de uitlaat en loopt ontzettend beroerd.
Is dit soms een electrisch probleem?? :confused: Weet iemand wat het kan zijn??
En heeft iemand misschien een electrisch schema van de kabelboom voor dit blok?