Log in

View Full Version : regelmatig naar de sloop?

jetta91
27-09-2009, 23:29
nou lijkt het mij wel een redelijk idee om het volgende topic te openen, als de moderators hier een betere plaats voor weten kan deze gerust verplaatst worden,

hier worden vaak onderdelen te koop gevraagd, veel van ons gaan ook naar de sloop voor anderen zit dat er niet in qua afstanden.

als mensen hier nou eens aangeven of ze naar de sloop gaan, kunnen anderen misschien reageren en vertellen wat ze nodig hebben, dat scheelt voor sommigen een hoop geld en zo helpen we elkaar ook een handje :thumbup:

28-9 ga ik naar de sloop en de 29e nog een keer zijn er mensen die wat nodig hebben laat het dan rustig weten, dan kan ik kijken of ze het hebben en wat het kost, dat is wel meteen het andere verhaal, het moet natuurlijk wel eerlijk zijn, dus niet dat mensen er winst op gaan maken, dan is het ook niet echt helpen meer, als de moderators het hier niet mee eens zijn dan verneem ik dat ook graag natuurlijk :)

Salocin
28-09-2009, 11:56
Goed Topic dit.
Ik kom namelijk nooit bij de sloop terwijl ik het gevoel heb dat hier veel te verkrijgen is.
Ik ben op zoek voor een MK1 1978 naar:
Asbak kleur bruin.....ik bedoel alleen het frontje.
Chrome biesjes voor de voor en achterbumper of metalen bumpers.
Dakimperial
Spatbord linker voorzijde

Ook ben ik nog op zoek naar een afdichting dat is gevestigd aan de onderzijde van het dashbaordkastje. Dit is een zwarte dunne plaat.

Hopelijk kom ja een van deze delen tegen op de sloop en kun je mij blij maken.

Gr. Salocin

jetta91
28-09-2009, 12:07
Hoi Salocin, op de sloop waar ik kom staat niet veel MK1 maar ik zal even voor je kijken wat ik kan vinden, je leest het hier vanavond vanzelf wel :)

jetta91
30-09-2009, 12:27
Goed Topic dit.
Ik kom namelijk nooit bij de sloop terwijl ik het gevoel heb dat hier veel te verkrijgen is.
Ik ben op zoek voor een MK1 1978 naar:
Asbak kleur bruin.....ik bedoel alleen het frontje.
Chrome biesjes voor de voor en achterbumper of metalen bumpers.
Dakimperial
Spatbord linker voorzijde

Ook ben ik nog op zoek naar een afdichting dat is gevestigd aan de onderzijde van het dashbaordkastje. Dit is een zwarte dunne plaat.

Hopelijk kom ja een van deze delen tegen op de sloop en kun je mij blij maken.

Gr. Salocin

er stond zowaar een MK1 maar dat was een cabrio het chromen biesje zat er wel op aan de voorkant en de achterkant, maar die kreeg ik zo snel niet los, weet eigenijk niet zo goed hoe dat moet en wil hem ook niet beschadigen ik ga er van de week even heen en dan zal ik even voor je kijken of ik m loskrijg, zijn de spatborden van de cabrio en de gewone MK1 gelijk aan elkaar?

De Pul
30-09-2009, 12:48
zijn de spatborden van de cabrio en de gewone MK1 gelijk aan elkaar?
jep...

golf16v
30-09-2009, 12:56
jep...

hangt van bouwjaar af he

cabrio's met karmann kit hebben ook knipperlichten terwijl gewone golf 1 dat nooit gehad heeft

De Pul
30-09-2009, 12:57
hangt van bouwjaar af he

cabrio's met karmann kit hebben ook knipperlichten terwijl gewone golf 1 dat nooit gehad heeft
knipperlichten??waar?
als je in het spatbord bedoelt,mijn 89er karmann had daar ook geen knipperlichten....

golf16v
30-09-2009, 13:14
voorbeeldfoto:

http://golfcabrioletclub.files.wordpress.com/2008/03/sport-1.jpg

zal dan waarschijnlij pas later geweest zijn

mijn genesis cabrio had het ook indertijd, maar was een 93er (sportline + etienne aigner hebben het ook, maar die zijn ook pas van in de jaren 90)

LRR
30-09-2009, 13:31
Ja, klopt. Die spatborden zijn er met en zonder knipperlichten. Maar zo'n gat is wel dicht te maken uiteraard !!!

De Pul
30-09-2009, 13:32
okay,zal idd wel na '90 zijn gekomen dan....
was me nog nooit opgevallen,weer wat geleerd;)

Salocin
30-09-2009, 14:04
Oke het is inderdaad mooi dat je toch een MK1 bent tegen gekomen op de sloop.
Mijn auto is van 78.

Mail mij als je geweest bent of als je op de sloop bent even. Ik reageer vrijwel altijd direct op mail ( via gsm ).
Mail dan wel naar n.i.e.k@hotmail.com

Gr. Salocin

oettinger_18
30-09-2009, 16:36
Je komt heel moeilijk of zelfden een mk1 op de sloop tegen! En als je het tegen komt is de meeste er al af geplukt! Golf 2 wordt ook steeds moeilijker eerst stonden er bij ons wel 15 golfjes 2 nu nog maar 2 stuks

jetta91
30-09-2009, 22:37
Je komt heel moeilijk of zelfden een mk1 op de sloop tegen! En als je het tegen komt is de meeste er al af geplukt! Golf 2 wordt ook steeds moeilijker eerst stonden er bij ons wel 15 golfjes 2 nu nog maar 2 stuks

op deze sloop staan er een stuk of 10 a 12, maar stond er inderdaad ook van te kijken dat er een golf MK1 stond, had ik nooit verwacht, zat trouwens ook een lederen of kunstleder interieur in, zal nog even kijken wat het precies is voor de eventueel geïnteresseerden. :thumbup:

oettinger_18
01-10-2009, 16:32
Bij ons was er een golf 1 gekomen een golf cabrio en andere sloop nog een golf 1 cabrio! Meeste dingen heb ik er al af gesloopt:P haha

jetta91
01-10-2009, 16:48
hahaha ja groot gelijk ze staan niet vaak op de sloop, maar met de nieuwe onzinnige sloopregeling verwacht ik er wel wat meer, ook meer golf2 natuurlijk, ook staan er een aantal 35i's zowel sedan als station, dus mochten mensen iets zoeken ;) het is voor mij maar een half uurtje rijden, en laat dat nou net mn hobby zijn ;)

Arne
01-10-2009, 19:28
Ben altijd op zoek naar Passat 32b delen, laat gerust weten als er iets staat :)

cloontje
02-10-2009, 15:28
Op de sloop : Interauto in Ospel staan hoopjes golf 1 ,2 en 3!! Deze sloop heeft alleen maar Volkswagen en Audi dus daar kun je eigenijk alles vinden! alle andere modellen zijn goed vertegenwoordigd.

De eigenaar van deze sloop is een raar mannetje en je moet weten hoe je met hem om moet gaan!

En eerlijk is eerlijk , deze man weet wat moeilijk te vinden of te krijgen is en soms is het daarom ook prijzig! (och ja , dan krijgt de vrouw de eerste maanden maar geen schoenen!)

Morgen (zaterdag 3 oktober) ga ik er weer heen dus mocht je wat nodig hebben dan laat maar wat weten via pb met je mobiele nummer zodat ik je kan bellen over de prijs.

Geen grote delen want ik moet met de vrouwen wagen!

Gr