PDA

View Full Version : geluid dempings matten bodemplaat

jeroenmk1
30-09-2009, 15:28
hallo,ben nu zo ver :) dat ik de demp matten weer op de bodem plaat wil plakken heeft iemand hier ervaring mee en zijn er dan nog tips wat betrefd handelingen en keuze merk {matten}

Audilimburg
30-09-2009, 21:56
Kijk maar eens op www.akoestiekwinkel.nl.
Daar staat veel uitleg over materialen. Wat mij betreft kom je met simpele bitumen matjes goed weg.
Meestal zijn deze zelfklevend. Dus goed de plaatdelen ontvetten, spul op maat snijden en plakken. Wellicht daarna nog met de föhn erover heen om er eventueel model in te brengen. Door de warmte wordt het lekker soepel.

Suc6 ermee

jeroenmk1
03-10-2009, 14:55
ging hartstikke mooi plaatje's gekocht bij de brezan en plakke maar idd ff ontvetten maat snijden lekker soepel maken met een klein brandertje en dan maar plakken :thumbup:

breadfan83
03-10-2009, 15:34
Toevallig laatst van een emde-forummer deze link gekregen, waar je de mk1 matten op maar kunt bestellen, samen met vloerkleden ed.

Kwaliteit schijnt heel goed te zijn, en de pasvorm is perfect.

http://www.newtoncomm.co.uk/cars/vw/

jeroenmk1
03-10-2009, 16:37
zover ik kan zien is dat alleen voor de engelse uitvoering :confused: of je moet het kunnen bestellen? maar gelukkig is mijn bekleding weer gaaf geworden naar een flinke reiniging gelukkig geen gaten en slijtplekken

jeroenmk1
03-10-2009, 17:21
zover ik kan zien is dat alleen voor de engelse uitvoering :confused: of je moet het kunnen bestellen? maar gelukkig is mijn bekleding weer gaaf geworden naar een flinke reiniging gelukkig geen gaten en slijtplekken

is dus wel gewoon te bestellen links of rechts