Log in

View Full Version : Jaccoh

Jaccoh
02-10-2009, 16:38
Hallo

Na een tijdje rond gekeken te hebben op het forum leek het mij ook wel wijs om me voor te stellen ;)

Een maat van me die reed ook een Golf 3 CL 2.0 8v toen zat ik nog in de brommer tijd dus reed veel met hem mee en vond het geweldig rijden maar alleen de luxe vond ik ver te zoeken in de CL (geen elektrische ramen, geen elektrische spiegels enzo) dat miste ik allemaal maar kwa vermogen vond ik het wel wijs om ook met een 2.0L te beginnen dus ik begon vanaf me 17e verjaardag ook het VW forum te bezoeken en zag dat er veel meer was als "die" Golf CL dus daar zag ik de GTI en de VR6 voorbij komen dus na veel slechte verhalen te hebben gehoord over de VR6 dat toch maar uit me hoofd gezet en me gericht op een knappe hollandse 5 deurs GTI na 2 maanden zoeken een knappe gezien op internet. Die zondag meteen wezen kijken in Amsterdam en maandag opgehaald was helemaal naar me smaak al had ik er vanaf dat moment nog weinig verstand van. Alleen omdat ik toen nog 17 was moest de auto in de bedrijfsvooraad bij een goeie vriend van me vader de GTI mocht niet thuis staan omdat ik op me 15e ook al een brommer had die zou ik dan klaar kunnen maken voor me 16e verjaardag maar die was sneller klaar dan me 16e verjaardag dus mee naar school enzo dus brommer in beslag(nooit meer terug gezien) dus me vader zag dat met de golf ook al gebeuren dus toen ik 18 was snel rijbewijs gehaald en na 1x gezakt te zijn toch gehaald en de GTI kwam voor de deur te staan in de tussen tijd alle ongespoten delen zoals grill enzo in kleur laten spuiten interieur gerepareerd en APK en nieuwe banden enzo.

dat was het verhaal over mij, hier het verhaal over de auto ;)

Een hollandse 5 deurs GTI
Km stand 228.XXX
Bouwjaar 1995
APK tot 26-09-10
Airbag
Electrische ramen voor en achter
Deelbare achterbank
Centrale Deurvergrendeling
Stuurwiel in hoogte verstelbaar.
Lederen stuurwiel
Lichtmetalen 17 inch audi wielen
Embleemloze grill in kleur
Schroefset geplaatst door Jelmer
Pilot Xenon 8.000K
Hella golf 4 look koplampen
Heldere zijknipperlichten
Heldere knippers in bumper
Heldere mistlichten in bumper voorzien van strobe lichten. Komen binnekort heldere met een h3 fitting in met xenon.
Heldere rood/witte achterlichen

Foto bij het verhaal:

http://img193.imageshack.us/img193/5504/imgp2342.jpg

Tjaap
24-10-2009, 16:05
goed kenteken.

Yoan
24-10-2009, 17:44
Hey, leuke Golf 3 heb je daar, staat mooi laag.
Je verhaal is wel lastig te lezen met die lange zinnen!