View Full Version : Super mooie WOB MK2 VR6 op kenteken met orgineel Airco
pascal mk1
04-10-2009, 22:01
http://link.marktplaats.nl/301367679
pascal mk1
04-10-2009, 22:10
:thumbup:
Pedaalemmer
05-10-2009, 07:55
Wow een mk2 naar mijn hart!
VWRickGTI
05-10-2009, 08:42
Echt een mooie. Maar jammer dat de foto's niet zo duidelijk zijn
Pedaalemmer
05-10-2009, 10:51
.....
Je kunt in mijn ogen aan de advertentie al zien dat het hier gaat om een betrouwbaar persoon met een betrouwbare en goed onderhouden auto.
Maar natuurlijk :screwy:
VWRickGTI
05-10-2009, 11:37
Maar natuurlijk :screwy:
Ok betrouwbaar dat is een 2e. Maar je ziet wel dat het een liefhebber is. Aan de auto zelf (staat) en wat hij over de auto verteld in de advertentie. Mischien dat hij dat bedoelde met de uitleg.
breadfan83
05-10-2009, 12:06
Duh, ik bedoel gewoon dat er niet in 1 zin 26 spelfouten staan en dat het allemaal erg betrouwbaar overkomt, maar ja als dat hier niet mag...
D'r staan wel wat spelvaudjes in, vooral in de Raak-oefeningen (d, dt, t, ttdddt). ;)
Pedaalemmer
05-10-2009, 12:39
Duh, ik bedoel gewoon dat er niet in 1 zin 26 spelfouten staan en dat het allemaal erg betrouwbaar overkomt, maar ja als dat hier niet mag...
Alles mag, net als mijn reactie op jouw reactie...daarom heet dit ook een forum. Hoe een advertentie is opgesteld en is geplaats kan vaak wat zeggen over de aanbieder, maar dat weten de aanbieders tegenwoordig ook.
Ik heb mijn vorige posts even gewist daar de aanbieder een handelaar blijkt... Zie datum deel 2:
Voertuig
Kenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 30-09-2010
Overzicht
Datum aanvang tenaamstelling 26-09-2009
BPM € 6458
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Voertuig
Kenteken
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF
Brandstof Benzine
Overzicht
BPM € 6458
Klopt inderdaad, stond twee weken geleden voor een heel ander bedrag op MP
Vraagprijs gaat ook nergens over.
Bij 5000 moet het wel ophouden imo.
VWRickGTI
05-10-2009, 17:51
Beetje jammer. Auto moet bij een liefhebber blijven
evilnyntje
05-10-2009, 20:49
Even verplaatst.
pascal mk1
05-10-2009, 21:11
Ik heb mijn vorige posts even gewist daar de aanbieder een handelaar blijkt... Zie datum deel 2:
Voertuig
Kenteken
Merk VOLKSWAGEN
Handelsbenaming GOLF
Brandstof Benzine
Overzicht
BPM € 6458
Wat maakt het nou uit of het een handelaar of een partculier is??
De auto is in ieder geval afkomstig van een liefhebber en dat zal degene die hem nu heeft ook wel zijn anders koopt hij dit soort auto's niet.
Of gunnen jullie hem zijn verdiensten niet??
Want ik zeg toch ook niet, geen onderdelen bij Ruud's VW Shop kopen want die verdient er zwaar geld aan??
En de prijs vind ik ook niet zo verkeerd als ik hem vergelijk met die blauwe MK2 VR6 uit Zeist die op MP staat.
evilnyntje
05-10-2009, 22:21
Wat maakt het nou uit of het een handelaar of een partculier is??
De auto is in ieder geval afkomstig van een liefhebber en dat zal degene die hem nu heeft ook wel zijn anders koopt hij dit soort auto's niet.
Of gunnen jullie hem zijn verdiensten niet??
Want ik zeg toch ook niet, geen onderdelen bij Ruud's VW Shop kopen want die verdient er zwaar geld aan??
En de prijs vind ik ook niet zo verkeerd als ik hem vergelijk met die blauwe MK2 VR6 uit Zeist die op MP staat.
Vragen staat vrij en een mening geven mag hier ook op dit forum. Alle tips voor een aankomend koper zijn welkom. Die mag zelf bepalen of hij liever iets van een handelaar of van een particulier koopt. En weer allemaal :D
richard-polo
06-10-2009, 08:01
Originally Posted by Ruud's VW Shop
Want ik zeg toch ook niet, geen onderdelen bij Ruud's VW Shop kopen want die verdient er zwaar geld aan?? :tongue:
dus omdat het een handelaar is is het opeens geen liefhebber meer;)
(je praat met dubbele tong) waarom wis je uberhaupt je posts!
Originally Posted by Ruud's VW Shop
Want ik zeg toch ook niet, geen onderdelen bij Ruud's VW Shop kopen want die verdient er zwaar geld aan?? :tongue:
dus omdat het een handelaar is is het opeens geen liefhebber meer;)
(je praat met dubbele tong) waarom wis je uberhaupt je posts!
Wie hoort mij zeggen dat je die auto niet moet kopen? Niemand dus.
En over zwaar geld verdienen wil ik alleen maar zeggen ga zelf eens ondernemen, dan kom je er wel achter Richard en Pascal. Verder ga ik hier ook niet op in.
The Skinnmeister
06-10-2009, 12:14
Vind het wel een mooie mk2, wel jammer dat er dan geen origineel luchtfilterhuis op zit.
Deze is wel een stuk goedkoper als die in Zeist, maar die heb ik bij VW Team Brabant gezien, wel ook echt een super ding :thumbup:
pascal mk1
31-10-2009, 19:04
Goedendag,
Ik ben vandaag bij deze auto geweest.
Het is echt een super mooie orginele MKII waar geen woord over gelogen is.
De motor is er ook echt netjes in gebouwd, en loopt heel erg strak.
De eigenaar is een echte liefhebber en komt zeker vertrouwd over.
Het enigste nadeel is dat hij met de prijs niet lager als €6750,00 wil gaan, helaas boven mijn budet.
Nou... dat is dan denk ik de eerste steekhoudende reply op dit topic waar iemand wat aan heeft!
eddie-polo
31-10-2009, 19:26
:goodpost:
pascal mk1
03-01-2010, 19:20
http://link.marktplaats.nl/301367679
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.