View Full Version : Ervaring delen Schroefset
Heeft er al iemand ervaring met de mega (goed)kope schroefsets van Sjaaks autoservice uit Lunteren
Het zijn die zwarte met orange veren.
Zoek voor mn broertje een setje op zn net aangeschafte MK II 1.3L
Graag wat info :thumbup: :thumbup:
3/4 van alle topics in dit forum gaan hier over.
En er is ook al een topic specifiek over Sjaak z'n schroefsets.
Precies ja, gewoon ekkes zuuke !
3/4 van alle topics in dit forum gaan hier over.
Ben ik niet met je eens :shake:
2/5 gaat over tikkende kleppen
2/7 over startproblemen/moeilijk lopen
1/4 show your ride/project (ik zet 'm natuurlijk in "stel je voor" en krijg niet zoveel reacties :mad: )
Jongens wat zijn we behulpzaam :thumbup: :D :thumbup:
http://www.volksforum.com/forum/search.php?searchid=2984734
idd even search gebruiken
Jurgen Santana
06-10-2009, 22:24
Jongens wat zijn we behulpzaam :thumbup: :D :thumbup:
Als je er echt niet meer uitkomt kun je altijd nog naar de slijptol grijpen, anders doen we dat de 17e even ;)
PS: Ik zou voor een SKG schroefset gaan als het laag en niet te duur moet worden.
Zo bedoel je?
http://img11.imageshack.us/img11/2604/image320y.jpg (http://img11.imageshack.us/i/image320y.jpg/)
:D
Ik mag toch hopen dat dit ergens in Polen is gedaan, ik ben er bang voor.
Hulpveer zit er niet tussen.
En gezien de roestvorming in de sleuven rijdt de persoon in kwestie er al een tijdje zo mee rond.
1982kameiX1
07-10-2009, 11:33
Ben ik niet met je eens :shake:
2/5 gaat over tikkende kleppen
2/7 over startproblemen/moeilijk lopen
1/4 show your ride/project (ik zet 'm natuurlijk in "stel je voor" en krijg niet zoveel reacties :mad: )
:D en waar gaat die andere 6.43 % dan over?
(deze post valt dus onder die andere 6.43%, :D )
Als je blieft, het sjaken topic: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59147&highlight=sjaak
Jongens ik had min of meer mn huiswerk gedaan :tongue: :tongue: maar in de topic daarover lees ik nergens dat iemand zal al een langere tijd heeft gebruikt.
En wat dan uiteraard zijn gevoel daarbij is .
Jan-Jelle
07-10-2009, 15:23
aleen al om het goedkope lul verhaal om die schroefsets heen, zou ik nooit wat bij hem kopen..
Ik snap de vraag van Tim wel, en hier ben ik ook wel benieuwd naar. Het zijn goedkope setjes en je kunt er niet al te veel van verwachten. De wegligging kun je niet vergelijken met een KW enz. die sets kosten ook meer dan 700 euro.
Zelf ben ik ook wel benieuwd of er mensen zijn die al een paar 10000den km mee gereden hebben.
Ik mag toch hopen dat dit ergens in Polen is gedaan, ik ben er bang voor.
In Polen rijden ze zonder veren. :thumbup:
iemand die zo. schrijft , vertrouw IK SOWIESO. al niet.
Dan liever SKG voor die paar tientjes meer;)
jetta mk1 '82
07-10-2009, 18:07
hey nico gewoon ff bij skg bestellen !!
gr. Martijn
ik heb zown sjaaks schroefset nu onder mn mk3 cabrio zitten.( pas een dikke week wel eens waar). ik moet jullie allen die gal over deze man spugen zeggen, dat het me 100procent meevalt. het rijd gewoon lekker, daar bedoel ik persoonlijk mee: lekker sportief maar niet super stug. dus echt geen opgewaardeerde stijgerpijp o.i.d. als ik het vergelijk met mn mk1, daar zit v-maxx onder, die is wel weer iets stugger. kan natuurlijk ook zijn omdat mn mk1 veel minder weegt. mja.
nu moet ik jullie dan wel bekennen dat ik er nu net pas een paar 100km mee heb gereden, maargoed. dit is mijn mening over het product tot nu toe.
owja, de mp advertentie slaat nergens op, maar daar moet je niet op blindstaren, ga gewwon eens bi die kerel langs en maak een praatje dan leer je mensen veel beter kennen!
NEE, ik ben geen vriend van deze man, dit wat ik hier nu hier neerzet zijn gewoon mijn persoonlijke ervaringen met mens en product
gr igor
Toch vandaag maar bij SKG besteld, Sjaakie doet niet aan verzenden!!!!
Wel vreemd als je zo giga adverteert en dan niet verstuurd.
Maar goed toch maar Tec besteld met 2jaar garantie :thumbup:
ik ga de spullen ook liever altijd ophalen zo zie ik wat ik koop, maar ja wel stukje rijden soms. acht met een vw geen straf :D :thumbup:
ik heb zelf zo'n beetje alle varianten van goedkope schroefsetten gehad dus bij deze...
tatechnix.....bottenbrekend stug
tectuning..........acceptabel
vmaxx.......maximaal kut
supersport.......zie tectuning
edit,dit is mijn mening over de stugheid,de kwaliteit is bij allen vergelijkbaar denk ik zelf....
Nou toch blij dat ik dan die Tec heb genoemen voor m,n broertje.
:D
Woensdag avond besteld, benieuwd of het voor het weekeinde binnen is :D
Heb bij SKG Tec,s besteld maar Raceland gekregen is dat het zelfde??????
Heb ik precies hetzelfde gehad 2 weken terug, die schroefsetjes zijn allemaal 1 pot nat :)
Had ook bij skg een tec besteld en kreeg raceland.
+ dat ik dat raceland setje er beter uit vind zien dan die tec tjoening.
ik heb zelf zo'n beetje alle varianten van goedkope schroefsetten gehad dus bij deze...
tatechnix.....bottenbrekend stug
tectuning..........acceptabel
vmaxx.......maximaal kut
supersport.......zie tectuning
edit,dit is mijn mening over de stugheid,de kwaliteit is bij allen vergelijkbaar denk ik zelf....
Tja het allemaal wel een beetje voor iedereen verschillend/persoonlijk natuurlijk. onder mijn golf 4 heb ik een tectuning voor dagelijks gebruik en vind ik fijn rijden. Maar onder mn golf 2 voor de lol heb een v maxx setje op maximaal laag is harstikke stug maar ligt super op de weg. Op ter apel rij ik met zelfbouw :D groeten niels
Heb bij SKG Tec,s besteld maar Raceland gekregen is dat het zelfde??????
wazig dan :confused:
Gerrit-Tdi
15-10-2009, 21:46
Ik zou zeggen vraagt ze bij skg waarom je een raceland set heb gekregen ipv tec dan weet je het juiste antwoord ipv te gissen
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.