View Full Version : Kleuterklasje !
classic-edition
10-10-2009, 16:26
Ik wilde jullie even laten weten dat ik het een beetje gehad heb met altijd dezelfde mensen die altijd liggen te zeiken en te zuigen in iemands topic.
Ik zou het erg fijn vinden als daar nu eindelijk eens tegen op getreden werd en dan bedoel ik niet het gummen in een topic maar een officiele waarschuwing naar de desbetreffende personen.
Laat iedereen in zijn of haar waarde en denk eerst even na voordat je je mening geeft.
Een mening geven prima maar houd het wel leuk.
Lijkt wel een kleuterklasje hier :mad: :mad: :mad:
Ik weet het hierover zijn al vaker topic geweest,maar schijnbaar is het toch weer nodig om zo nu een dan hier weer een topic over te openen.
Wie de schoen past......
martiepartie
10-10-2009, 16:33
wat zit je nou te zeiken?
:D
Lost zichzelf wel op, het vuur wordt tot nu toe elke keer weer aangewakkerd en dan maak ik daar (binnen bepaalde grenzen) gebruik van. Een geintje moet kunnen. Of bedoelde je (o.a.) mij niet?
Namens de crew kan ik melden dat er enkele mensen zijn gewaarschuwd.
mochten ze zich weer niet aan de regels houden/verzieken etc.
Krijgen ze een permanente ban.
We tolereren een hele hoop, het blijft tenslotte een forum waar je meningen kunt/mag uiten.
maar een keer is de koek op.
Live and let live... en liefst met een beetje wederzijds respect.
Gelukkig heb ik geen waarschuwing gehad...(was me ook van geen kwaad bewust:D)
sorry chris. Dat was ik en berust op een misverstand. (neem aan dat het over die mp opmerking gaat)
sorry chris. Dat was ik en berust op een misverstand. (neem aan dat het over die mp opmerking gaat)
nee joh ... ;)
classic-edition
10-10-2009, 18:18
wat zit je nou te zeiken?
:D
Lost zichzelf wel op, het vuur wordt tot nu toe elke keer weer aangewakkerd en dan maak ik daar (binnen bepaalde grenzen) gebruik van. Een geintje moet kunnen. Of bedoelde je (o.a.) mij niet?
Wie de schoen past..... :D
De Limburger
10-10-2009, 19:50
:goodpost: :rock: :rock:
Onze intentie is om alle klassen vol te houden. De oudere jaars, de tweede derde en vierdeklassers maar ook de brugklassers. Een paar moeten al nablijven en we hopen dat we niemand hoeven te schorsen. De bruggers hebben toch een opleiding nodig en als wij ze die niet geven, wie dan ;)
Overigens hoop ik dat een paar ouderejaars zich ook kunnen beheersen en niet de bruggers meer uit de tent lokken totdat ze wat ouder en wijzer zijn.
jeroenmk1
12-10-2009, 17:50
mischien een goed punt om op de eerstvolgende ouderavond aan het licht te stellen :D :thumbup: :thumbup:
evilnyntje
12-10-2009, 17:52
mischien een goed punt om op de eerstvolgende ouderavond aan het licht te stellen :D :thumbup: :thumbup:
:D :D
Edition-Blue
12-10-2009, 20:39
:goodpost: :thumbup:
sorry ben een beetje laat... de brug stond open...
breadfan83
13-10-2009, 19:09
sorry ben een beetje laat... de brug stond open...
Vrijdag middag, half vier, inhalen.
Even iets serieuzer. De laatste tijd moeten we er als moderators weer bovenop zitten om de boel gezellig te houden. Persoonlijk gebruik ik die tijd liever om lekker leuke topics te lezen op ons meestal erg gezellige forum. Mijn persoonlijke verzoek is om met z'n allen te proberen de herfstdepressie over te slaan en van het zomergevoel gelijk over te gaan naar het saamhorige kerstgevoel.
Kort samengevat: Ga de garage in, ga met die auto aan de slag en post de foto's van de vorderingen hier. Opbouwende kritiek vinden we ook erg leuk.
Zin om de boel te verstieren? Vind uw gelijke 2 uur voor de wedstijd rond een voetbalstadion ;)
Ja precies ja ... maar waarom worden er kansloze reply's niet weggehaald, het lijken ook constant dezelfde omhooggevallen mensen te zijn die het leuk vinden om te blijven zeveren in andermans topics. Je zegt dat jullie er de laatste tijd bovenop zitten maar ik merk er anders barweinig van... ik praat nu in het algemeen maar ik denk dat jullie zelf ook wel weten op welk topic ik hoofdzakelijk doel. Enkele dagen terug is het 'opgeschoond' door richard, dat heeft weinig succes gehad waarna Hans het topic daarna echt opgeschoond heeft (waarvoor dank). Het ging het even goed tot gisterenavond, nu vraag ik me af waarom die hersenloze reacties niet gelijk weg worden gehaald zodat er ook niet weer opnieuw een discussie kan ontstaan.
Ik weet op welk topic jij doelt, maar wil je dan alleen maar positieve reakties en veren in je r**t ??
Tis hier toch geen Bouquet reeks forum, of wel soms ??
natuurlijk, geef de moderators maar de schuld.
Als je jezelf ook niet zo laat provoceren houdt het vanzelf ook wel een keertje op
martiepartie
14-10-2009, 09:20
Ik weet op welk topic jij doelt, maar wil je dan alleen maar positieve reakties en veren in je r**t ??
het is Bucket, dat weet toch iedereen..
http://www.retroland.com/retrotalk/userfiles/hyacinth.jpg
@Misha,
waar gehapt wordt vallen spaanders ;)
Ik doelde hierop ..
http://static.marktplaza.nl/images/1/27/8435327.jpg
martiepartie
14-10-2009, 09:30
ships.. had ff een smiley moeten toevoegen, nu kwam heel het sarcasme niet over :D
Berserker
14-10-2009, 12:54
@Misha,
waar gehapt wordt vallen spaanders ;)
You made me smile :redface: !!
Jij volgt het topic niet helemaal of wel? Ik zou zeggen doe het eens dan kom je er nog eens achter dat het niet om positieve reacties gaat maar gemekker over verkoop en shit... kritiek vind ik prima, doe je best.
vwgolfjeII
14-10-2009, 14:14
hey misha word je nou ook al op dit forum op je vingers getikt?? op het vwforum is het gelukkig rustig nu je daar niet meer zo actief bent
breek me de bek niet los............;)
Eigenlijk stond dit in een ander topic, maar past het ook wel als kerstgedachte.
Ok, er zijn nu verschillende pogingen gedaan om deze armchairwarrior-keyboardwar een beetje te sussen, dit is de laatste.
Misha, kom nou even uit die slachtofferrol. Jij (ook) hebt genoeg wind gezaaid de laatste tijd, dan kun je ook verwachten dat je een leuke storm oogst. Laat m uitwaaien, dan is dat ook weer voorbij...maar doe het alsjeblieft met rechte rug en hanekam in de wind, dat siert ieder. Je roept vaak dat je kritiek kunt hebben, make it so, bijt op je lip, zit 'm uit, pak er uit wat nuttig is, gooi de rest over je schouder en get on.
(In 't algemeen: )
Verder heeft iedereen recht op een mening over techniek, autos, kleuren, lampenkappen, game consoles, politiek -alles!-, zelfs andere users. Maar bewaar die persoonsgerichte meningen voor de borrel, dat is veeel leuker - via een toetsenbord komt het toch niet over, zelfs niet met de recent ontdekte CAPSLOCK.
Laten we dit project topic vanaf nu gewoon gebruiken waar het voor is: Misha's project.
Voor iedereen die nu lekker even met de Misha-reboundstorm meefietst en gaandeweg graag een paar klikos van de mods omtrapt: thanks.
Ik zal de laatste zijn die zegt dat we onfeilbaar zijn, maar we doen dit naar ons beste inzicht. Wij willen maar een ding (en doen dat trouwens al jaren met succes): een informatief, gezellig en saamhorig forum aanbieden aan liefhebbers van alles VAG. Waarom? Belangeloos en puur uit liefhebberij, en verwachten van jullie niets daarvoor terug, behalve fatsoenlijk gedrag. Als we uit alle macht moeten lassen aan een rotte plek in de bodem, dan doen we dat met liefde en zo goed als we kunnen, en we gaan weer voor de volgende APK.
Overigens, dat we belangeloos iedere avond in de digitale garage hangen achter de schermen om het overeind te houden, wil niet zeggen dat we schouderklopjes willen en ook zeker niet boven iedere kritiek staan. We're just guys like you. Ik snap ook best dat het leuk is om de 'leiding' een beetje uit de tent te lokken, daar heb ik me in het verleden ook wel mee bezig gehouden - maar ik wil dan ook geen bittere traantjes zien als er na wat stoelpootgezaag een keertje uitgehaald wordt - it's all in the game.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.