View Full Version : Andere motor in mn gti
Hallo , dit is mss een stomme vraag maar ik ken niet zoveel vn motoren , maar mijn kleppen van mn gti 8v zijn kapot en garagist zegt dat da makkelijk 600-700€ kan kosten.
Nu kan ik een volledig motorblok van een 16v kopen voor 450€ met minder km's dan mijne , nu was mijn vraag moet er iets aangepast worden om hem te plaatsen en wat zeggen ze ervan op de keuring?
Weet ni of ze het wel zien of er nu een 8v of 16v blok in ligt.
greets
verschil tussen nen 8v en nen 16v is overduidelijk he, zoiets zien ze zeker op de keuring
voor 450 euro gaat ge nergens nen ABF blok uit nen golf 3 gti vinden.
voor 450 euro zullen ze u nen oude 16v KR/PL blok uit ne golf 2 of corrado aansmeren met mechanische injectie waar ge niets mee zijt. dan moet ge nog volledige injectie van ABF + kabelboom zoeken om het dan in den uwe te krijgen
zoiets gaat ge toch niet in ne golf 3 steken zeker :confused:
psychogenix op cleaned verkoopt volledige mechaniek van golf 3 gti voor 500 euro, kunt ge beter zoiets kopen
zijt ge al terug geweest waar ge uwe auto gekocht hebt? dat is toch een garage. Zoiets valt wel onder garantie he
indewarre
11-10-2009, 08:04
volgens mij koop je golf 3 altijd met erfgarantie zeker een gti, als je dit blok erin wilt ben je ook de motor kabelboom nodig met het juiste bouwjaar en uitvoering als je nl. airco hebt is deze anders uitgevoerd ivm met de koelvinnen en de aansluitingen op de computer die je ook nodig bent. deze blokken zijn er genoeg in duitsland met alles erbij
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.