PDA

View Full Version : Schroefsetjes!

B-ram
11-10-2009, 21:34
Hallo,

De eeuwige vragen over schroefsetjes. MOet strax weer wat nieuws gaan aanschaffen voor jetta mk2. ER is zoveel te krijgen.

Weitec trekt me alleen de prijs is wat hoger.

TA Technix. Weet er niet veel over. Is natuurlijk ook stuk goedkoper. Maar hoe goed is dat en hoe goed blijft het.

Ik wil namelijk wel dat als ik er een winter mee rijdt dat ie in de zomer dan nog schroefbaar is. Weitec heeft groffe draad. Zijn er ook andere merken die die groffe draad hebben.

Dus mn vraag is. Wegen de prijsverschillen op tegen de kwaliteitsverschillen

Groeten BRam

mk1diesel
12-10-2009, 08:53
ik heb goedkope en duurdere schroefsetjes gehad

maar de kwaliteit van de goedkope set die ik had (v-maxx) kon je totaal niet vergelijken met de duurdere set (weitec)

zelf koop ik geen goedkoop setje weer, weitec bevalt me op dit moment zeer goed en daar zal ik de komende tijd ook wel op blijven rijden

mijn advies; koop een wat duurdere set met meer kwaliteit, heb je veel langer plezier van

Herm Schreurs
12-10-2009, 09:16
Weer een wijze levensles. Zo is het met alles in het leven. :D

SKG Carstyling
12-10-2009, 10:08
Ik rij zelf dagelijks op een goedkope set en voor de projectwaggel heb ik een dure set. Beide sets kan ik ook na de winter gewoon schroeven, een en ander valt ook met een beetje onderhoud natuurlijk.

BBS-roy
12-10-2009, 10:15
heb ook goedkoop en dure sets gehad en kon na de winter ook niets meer schroeven !!

maar ben dan ook geen poetser of schoonmaker haha :thumbup:

maar voor mij nooit een goedkope schroefset meer :shake:

crazypeter
12-10-2009, 16:18
nou ik heb een kw set gehad onder de polo en die zat na 6 maandjes pekel ook zo vast als een huis
en heb nu een v maxx set opnder de jetta rij echt prima heb alleen geen idee of die nu na 3/4 jaar nog gangbaar is

mk2 td driver
12-10-2009, 16:25
ik heb een TA technix set, zit er nu anderhalf jaar en rond de 50000 km onder.

nog geen problemen gehad, en is nog prima schroefbaar. ook na de winter.

jetta mk1 '82
12-10-2009, 16:33
zijn hier niet al genoeg topics over ??

gr. Martijn