Log in

View Full Version : Toch veranderingen Ed38 volgend jaar(toch niet zo goedgegaan)

GerardMkIIVR6
13-10-2009, 11:39
Zoals we al zeiden in het Ed38 topic dat de sfeer etc niet super was en dat blijkt nu dus ook want volgend jaar worden er wel veranderingen uitgevoerd.
Als je de eerste regels leest.
:thumbup:
http://www.edition38.com

JarnoVWPolo6N
13-10-2009, 14:19
Als ik de verhalen die ik afgelopen zondag van wat Britse kennissen hoorde mag geloven, heeft het imago van het E38-evenement een flinke deuk opgelopen.
Zo hoorde ik het "mislopen" van de promotie (advertenties in Redline Magazine en andere "Automaxx-achtige" bladen), wat veel "ander volk" aantrok.

Zo blijkt dus dat een groepje VW-rijders hun tenten op een hoop zijn gegooid en in de fik gezet door de "buren", omdat ze de avond ervoor in de nacht zijn wezen vragen of het wat zachter kon aangezien ze wat nachtrust wilde pakken :screwy: volgende dag zijn de heren een rondje gaan lopen, auto's bekijken, en bij terugkomst vond men alleen wat as en waren de buren al naar huis "gevlogen" :eek: :screwy:

Uiteraard verhalen blijven verhalen en zullen nagenoeg altijd wel met een korrel zout genomen moeten worden, maar als ik zoiets toch hoor uit de mond van Britten zelf, dan zal er vast wel een imago-deuk zijn opgelopen dit jaar. Hopelijk weten ze die snel recht te trekken (en zo te zien zijn ze daar dus al mee bezig :thumbup: )

starsky
13-10-2009, 14:21
Fouten zijn om te leren toch? Dan wel weer jammer dat ze er zo achter moeten komen..

GerardMkIIVR6
13-10-2009, 14:27
Nou wij hebben het meegemaakt damn wat een vervelende gasten waren er.
3x bijna slaanderij gehad,doppen die moesten worden verwijderd ivm stelen vele onderdelen gestolen.
Gasten die zaterdag avond aankwamen uit hun auto rolden dronken auto bleef staan waar die stond dus kwamen alleen voor het feest.
Blazen met auto's door de paden tussen de auto's door ja echt ongelooflijk.
Had van de orga ook niet het gevoel dat het gewaardeerd werd dat we van verre kwamen.
Wc's giga ranzig ze schijten zelfs in de douches na de eerste avond al :S
Het viel me beetje tegen.
Alleen show and shine terrein was gezellie maar maatje van mij ook een kras op zijn auto zelfs daar.
Maar mochten ze die dingen veranderen voor alleen liefhebbers en harder optreden is het een supermeet.
Als ik een weekend meet doe wil ik in mijn tentje op het terrein een feest hebben met vrienden en bekenden.

PimVW
13-10-2009, 15:51
Niet op de camping slapen scheelt n hele hoop ;)

3x geweest en nog nooit gedonder gehad daar.
Altyd in n hotel geslapen.

Wel erg jammer van zo n meeting.

BobbyEdition1
13-10-2009, 19:41
Mwoa Gerard,
dat van de organisatie ben ik niet helemaal met je eens.
Die hebben meerdere malen hun excuus aangeboden.

Voor de rest klopt het hele verhaal.
Wat een teringlijers daar.
Vuurwerk, hard rondrijden met 10 man in en op de auto,
tent op het dak, blikken bier erbij...
Caranval is er niks bij.
Wonder boven wonder dat mijn auto er zonder krassen weg is gekomen.
(al heb ik hem na E38 zo in de schuur gezet en tot op de dag van vandaag nog niks aan gedaan)

Ik moet er nog maar eens goed over nadenken voor volgend jaar
en anders lekker een hoteletje! ;)
Maar wilde het toch eens meemaken die camping.
Eén geluk... het was wel droog :D

BobbyEdition1
13-10-2009, 19:44
Oja,
iets waar ik me ook erg aan stoorde
waren dat gewoon alle merken de camping op kon rijden!
Kansloos!

Alleen die E30 M3 op RS'n was dan wel weer leuk,
maar van elk merk dat je kon verzinnen stond er wel iets :S

Ralph
13-10-2009, 21:27
Toch maar naar Vag-fest volgendjaar dan.....

robveedub
14-10-2009, 23:09
ik heb de eerdere e38 events ook mee gemaakt op the billing aquadrome, dat is toen zo goed bevallen dat we tijdens het eerste jaar op de huidige terrein terug naar the billing zijn gegaan om te camperen. dus gewoon een andere camping gepakt, zeker niet zo gezellig maar een hoop minder gezeik.

dit jaar voor het eerst een hotelletje gepakt, ook helemaal super.
maar eerlijk is eerlijk, het komt de sfeer van het hele weekend allemaal niet ten goede !

we zijn er met MIVW aan het denken om volgend jaar bij vag fest hetzelfde te doen.
weekend gezellig met z'n allen camperen in de buurt n zondag alleen nog maar het event bezoeken....jammer eigenlijk dat je jezelf, de sfeer en je auto op die manier moet beschermen...

GerardMkIIVR6
14-10-2009, 23:32
Ja man is heel jammer want je gaat toch voor de weekend meet om op de camping de komplete sfeer mee te maken in plaats van weer naar je hotel te rijden.
Heel jammer.

A.D GOLF1 1976
15-10-2009, 16:39
Was voor mij tot nu toe de dikste meeting van dit jaar, alleen jammer zoals Gerard en meerdere al vermeldden van de "zwarte cross" praktijken op de camping.
Dit mag niet gelden dat we niet weer gaan ( op de camping dan )want deze meet is zeer aan te bevelen voor degene die er nog nooit zijn geweest.
Alleen de trip op de boot is al geweldig, vooral met een beetje stormachtig weer (he Gerard :D ).

GerardMkIIVR6
15-10-2009, 16:56
Ja tuurlijk gaan we weer hahaha vooral nu veranderingen gedaan worden,en tuurlijk dan als het kan weer camping dat is het mooiste.
En ja de boottrip(ULTIEM hahaha) en het erheen rijden is voor mij altijd het mooiste :D
Dat was gezellig Dre :D

BobbyEdition1
15-10-2009, 17:05
Er heen rijden was leuk,
maar de heen vaart... niks voor mij!

En dat fucking paleis van mij blijft thuis volgend jaar.
Die wind trok ik echt niet!

A.D GOLF1 1976
15-10-2009, 19:11
@ Dr. Bob

Hahaha, je bedoelt die garage met brug, smeerkelder en al!! hahaha

BobbyEdition1
18-10-2009, 07:12
Ja die ja... :D

Was goed dat je toen te hulp schoot
anders had ik er nu nog gestaan met de tentstokken, hahaha

oakgreen20vt
18-10-2009, 11:35
nou ja volgend jaar nieuwe kansen nieuwe prijzen en een nieuwe auto hahaha
Maar volgend jaar zeker weten weer was echt TOP afgezien van de dingen die hierboven al zijn genoemd