Log in

View Full Version : Supermooie Golf1 TDI 157pk 330n/m Dolfijn grijs A3

henkwassenaar
18-10-2009, 13:43
Supermooie Golf1 TDI 157pk 330n/m Dolfijn grijs A3

Hierbij bied ik te koop aan voor een vriend van mij een 82ér golf 1 tdi.....Heb er zelf aan mee geholpen en heeft bijna 1jaar bij mij in de loods gestaan en is helemaal opnieuw opgebouwd.

Auto is volledig opnieuw gespoten in de kleur : DOLFIJN GRIJS (audi) binnen en buitenkant,complete carresorie

Auto is volledig vrij van roest en rotterij,en de bodem,en dorpels hebben een tectyl behandeling gehad, kortom de carrosserie is als nieuw!!!!

Er ligt een 1.9 tdi blok uit een golf 3 in, volledig mechanisch gebouwd zodat hij op de orginele kabelboom werkt, dus orgineel dashboard en tellerpaneel, kortom van de buitenkant niks aan te zien.

Motorisch is hij aangepast:

-12 mm plunjer pomp
-110 pk afn verstuivers
-golf 4 vnt 15 variabele turbo
-mercedes sprinter intercooler
-open lucht filter k&n
-compleet 60mm uitlaat systeem met supersprint einddemper

Met deze aanpassingen heeft hij op de testbank een vermogen van 157pk en 330 nm koppel, (uitdraai aanwezig VVT) motor is voorzien van nieuwe dirstibutie riem, spanrol, multiriem, waterpomp, nieuwe olie+filter, koelvloeistof, dus hij heeft recent onderhoud gehad.

Verder heeft hij :

-nieuwe remmen voor ( polo g40 geventileerde schijven + bijpassende klauwen )
-nieuwe remleidingen
-nieuwe remcilinders achter
-schroefset
-nieuwe verbreed staal 14'' gepoedercoat 8j en 8,5j
-nieuwe continental 195\40\R14
-1 armige ruitenwisser mechaniek
-gecleande achterklep
-nieuwe dakhemel ( zwart )

Nieuwe apk, tot eind september 2010!Kortom deze auto is in uitmuntende staat en moet echt gezien worden!!!!!!

Blauwe nieuwe kleine kentekenplaten aanwezig.....2 stuks

Foto's zal ik uplowden,maar bij deze alvast de advertentie met foto's:

http://link.marktplaats.nl/288490482

Prijs: 6500 euro

henkwassenaar
15-11-2009, 23:04
verkocht