View Full Version : Wie kent deze mk1 ???
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autos&u=volkswagen&ID=202866
Kom op iemand moet hem toch wel kennen ???
ik zit eraan te denken om hem te kopen maar iemand moet toch wel wat weten over deze ?????
ff geduld ;) ik ken hem iig niet...
ik ook niet, en zo'n kleur valt toch redelijk op
hmm aan jullie heb ik weinig :confused:
maar er moet toch wel iemand zijn die hem kent
lijkt me sterk dat deze nooit op meetings of zo is gekome
niels_g60-power
22-11-2004, 23:37
Ken hem ook niet, ziet er wel leuk uit dat ding.
Ziet er wel cool uit hoor, en als ik hem zo zie is hij zeker van een liefhebber, maar stel iemand van ons heeft hem gezien, wat wil je daar dan mee?
Als je echt van plan bent de auto te kopen zou ik hem gewoon zelf grondig gaan inspecteren.
ja maar tis toch altijd wel fijn als iemand diegene kent of de wagen en mischien er wat van weet !
Ja snap ik wel, maar vraag me af wat je dan met die info kan :?
richard-polo
23-11-2004, 18:22
leuk ding
Genoeg he
kopen of niet kopen !
geen idee wie dit is......en ik koop um niet!
kopen, en dan die rolkooi wit of blauw spuiten. lekker kawa houden
tis wel een geinig ding he !
heb die jongen al een email gestuurt
maar 2250,-
hmmm en dat voor zoeen auto
weet het niet hoor maar vind het niet erg duur !
chrisjuh
23-11-2004, 23:20
Das voor een geheel verbouwd hok iid een boel geld pfft.....
eeehhhh vergeef me als ik er naast zit maar dat is dan juist toch niet veel geld?
Het is pas veel; geld als dat ding std was, of niet? Verbouwen kost over het algemeen knaken.....bij mij wel ten minste
Christiaan
24-11-2004, 09:10
prijs valt wel mee vind ik zelf......
eeehhhh vergeef me als ik er naast zit maar dat is dan juist toch niet veel geld?
Het is pas veel; geld als dat ding std was, of niet? Verbouwen kost over het algemeen knaken.....bij mij wel ten minste
Nee lijkt mij ook, een (netjes verbouwde) lijkt me meer waard..
ik vind het juist niet duur dat bedoel ik
daarom juiset je gaat er bijna aan denken dat er iets niet klopt aan die auto ) dure reparatie of zo) blok gaar of wat dan ook
hey wim,
ik kom geregeld op meeting's maar heb die kawa groene mk1 niet eerder gezien.
opzich is het geen raar wagentje
Heejj Kest gozar !!
hoest met mijn oude mk2 ???? whehehehe
leeft tie nog ??
de type2 heb ik al een jaar niet meer, ik heb veel ellende gehad met het menghuis omdat er een monteur was die het vond dat het co te hoog stond.
na die tijd heeft de auto telkens rot gelopen en veel in de garage gestaan en heb hem toen verkocht.
Zonde man
want blokkie liep goed toen
fijn he dat andere mensen het voor je verkloten
hij heeft het maar een kleine poos goed gedaan,daarna was het voorbij met de lol.
de rekkeningen om het menghuis weer goed te krijgen liep in het laatst zo hoog op dat ik hem in geruild heb op een type3 vr6 en moet zeggen dat rijd ook fantastie's maar mis zo'n gti wel.
de oude mk1 heb ik 3 weken terug verkocht door het werk en te weinig tijd heb ik hem weg gedaan, en zodra ik genoeg aan de kant heb gelegt komt er zekker weer een type1 gti
Mis je gti ??? als je een vr6 heb ??
wist wel dat je niet spoorde lol
ik heb momenteel ook ff niks meer maar ik wil in het voorjaar weer een mk1 kopen
kan ik nu effe lekker sparen voor een leuke straks :)
de vr6 gaat als een zwijn maar dat deed de gti net zo, gewoon dat vermogen was leuk.
met de 6 heb ik ook onwijs veel plezier vooral als niemand verwacht dat het een 6 is hehhehehe
gooi mij weer es bij je msn !
ben je email kwijt
whehe die mk2 heb ik altijd alleen maar met een slippende koppeling gehad dus ik weet niet precies of tie ging maar volgens mij was tie ook aardig pittig
hej wim pie!!!! heb je `m gekocht??
Want daar zijn we natuurlijk wel eventjes benieuwd naar!! :)
ging het om die knalgroene, met bumpers eraf en de gaten dichtgelast? 1100 motor?
Kan wel achterhalen hoe en wat anders... Maar weet neit of het daar wel om gaat.
Heejj Rene
nee heb hem niet gekocht
heb een andere op het oog
niet zo opvallend maar ook zeker een heel net autotje
als ik hem gekocht heb komen er zo snel mogelijk foto's op het forum
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.