View Full Version : Ervaring hottuning spaghetti spruitstukken?
VWRickGTI
23-10-2009, 19:14
Heeft iemand ervaring met een hottuning spaghetti spruitstuk?
Zat net even op marktplaats en ze zijn nu afgepreijsd naar €159,-
Zou dit wat zijn, of is dit echt vuilnis? Gekeken naar andere spaghetti spruistukken zoals raceland etc.
Graag mensen die er ervaring mee hebben.....
Gr rick
Scirocco_1600
26-10-2009, 20:49
de hottuning spaghetti's zijn van het merk TA Techniek
heb zo een op mijn crossauto zitten , heb er niet te klagen over
spaghetti staat soms bloedrood ( onstekking die te veel bij gestreld stond ) en gaat niet kapot , dus naar mij zeggens goede spaghetti ;)
Zit volgens de site 10 jaar garantie op, dus lijkt me geen rommel ;) Wat ik me wel afvraag, zit er een verend deel tussen? Kan dit niet vinden op de foto..
VWRickGTI
26-10-2009, 23:07
nee ik ook niet maar dat zit bij mij uitlaat die ik nu onder mijn gti heb zitten ook niet. Rijdt met standaard spruit en de rest rvs tot aan de pot en de pot is van supersprint.
Heb geen middendemper ertussen en heb geen last van dat iets gaat scheuren of lekken........
Maar er zijn dus geen mensen die er dagelijks mee rijden en niet tot rood gloeiend door trappen;)?
rij er nu een half jaar mee onder mn 1800 dx cabrio ,bevalt prima,scheelt zeker in vermogen!
VWRickGTI
27-10-2009, 09:07
rij er nu een half jaar mee onder mn 1800 dx cabrio ,bevalt prima,scheelt zeker in vermogen!
Dus geen afgescheurde of door gerotte troep? of een slechte pasvorm?
montage ging niet vanzelf,pasvorm is niet 100%,maar ik heb m dr wel netjes op gekregen,gaat het beste op een brug
maatje van me had er 1 op ze e30 maar dat paste allemaal redelijk.
VWRickGTI
29-10-2009, 19:52
Ok maar ik ben al voorzien van een oplettend forumlid die mij een raceland aanbood. Maar mis handig voor toekomstige kopers die een hottuning zoeken.......
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.