View Full Version : Waarde USA onderdelen
Mijn collega is een rotte USA GTI aan het slopen. Ik heb hier wat onderdelen vanaf gehaalt. Nu moeten we het alleen nog even over de prijs hebben.
Ik heb de voor- en achterbumper, de achterlichten met draadboomje, voorschermen met sidemarkers. En nog wat klein grut.
Voorschermen zijn niet echt roest vrij. En in de voorbumper zitten gaatje van de kentekenplaat.
Hij hoeft er niet de hoofdprijs voor hebben en vroeg aan mij of ik kon uitzoeken wat het waard is. Ik heb ook totaal geen idee!
dunne bumpers? anders niks extra boven europese...
kijk voor de rest maar eens in het verkoop forum, bijna alle spullen die je noemt staan te koop.
dunne bumpers? anders niks extra boven europese...
kijk voor de rest maar eens in het verkoop forum, bijna alle spullen die je noemt staan te koop.
Ja het zijn dunne bumpers met rode dubbele bies. Ik heb hier en daar al wat proberen te zoeken maar kwam er niet echt uit! Vandaar de vraag.
tik voor de gein eens USA in de search in, en dan wel het "te koop aangeboden"forum selecteren.
Oke ik ben wat verder gekomen! Damn wat vragen ze hier een geld voor zulke bumpers. Ik vindt het niet waard. Maar goed ik kom er wel uit.
ZIjn de chrome biesen in de euro/USA bumpers nog te verkrijgen hier zo?
mk1diesel
24-10-2009, 19:33
die bumpers zijn idd vrij prijzig geworden
als je ze goedkoop kunt krijgen heb je geluk gehad :D
idd prijzig, maar ben ook al tijdje op zoek naar chroom bies voor die bumpers
idd prijzig, maar ben ook al tijdje op zoek naar chroom bies voor die bumpers
ja ik ook. De bovenste strip kun je van een europese gebruiken. De onderste niet
ja ik ook. De bovenste strip kun je van een europese gebruiken. De onderste niet
Maar waar kun je die europese strips dan nog krijgen? Classicparts? Ik heb ze in ieder geval al een mailtje gestuurd.
En is er nog aan die onderste chrome strip te komen? Via USA of zo?
breadfan83
25-10-2009, 20:17
De bumper zelf is geen kloten waard. De verzendkosten van zulke grote onderdelen maken de prijzen zo vreselijk hoog. De prijzen voor een US-bumper zijn in Amerika ongeveer even hoog als de prijzen voor de Euro-bumpers hier in Nederland. Tientje, misschien twee.
Oh oke, vond het al absurt! Ik ben er al uit met hem! Heb de bumpers en achterlichten en sportstuurtje en USA voorschermen nog voor onder 100 euro overgenomen.
Maar waar kun je die europese strips dan nog krijgen? Classicparts? Ik heb ze in ieder geval al een mailtje gestuurd.
En is er nog aan die onderste chrome strip te komen? Via USA of zo?
wist niet dat je die strips los kon verkrijgen??
weet iemand waar, en wat ze gaan kosten.
en dan bedoel ik voor een euro bumper he.
Classicparts leverd ze niet, heb vandaag mail terug gekregen.
Mijn collega is een rotte USA GTI aan het slopen. Ik heb hier wat onderdelen vanaf gehaalt. Nu moeten we het alleen nog even over de prijs hebben.
Ik heb de voor- en achterbumper, de achterlichten met draadboomje, voorschermen met sidemarkers. En nog wat klein grut.
Voorschermen zijn niet echt roest vrij. En in de voorbumper zitten gaatje van de kentekenplaat.
Hij hoeft er niet de hoofdprijs voor hebben en vroeg aan mij of ik kon uitzoeken wat het waard is. Ik heb ook totaal geen idee!
Even voor de duidelijkheid! Dit is geen verkoop topic, de golf is ook al kaal en het meeste wordt overgezet op zijn eigen golf. Dus geen PM's voor te vragen naar onderdelen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.