View Full Version : stoelverstelling
Zestienkleppen
24-11-2004, 09:36
wat komt er bij kijken als ik zelf een kabelboompje moet maken voor de elektrische stoelverstelling? En misschien heeft er iemand een voorbeeld?
Ik zag in etka dat er ook een zelfbouwpakket moet zijn (bij de elektrische onderdelen, zelfbouwpakketen nr10) maar die wil/kan de VW dealer niet leveren... Je kunt ook zoeken op het nr van de stekker aan de stoel: 161 971 988 beeldtafel 239-50 (als ik het me goed herinner).
Ik zou er gewoon 1tje op de sloop zoeken of advertentie plaatsen hier in advertentie gedeelte, vast wel iemand die nog ergens zo'n setje heeft liggen.
Jurgen Santana
24-11-2004, 21:46
wat komt er bij kijken als ik zelf een kabelboompje moet maken voor de elektrische stoelverstelling? En misschien heeft er iemand een voorbeeld?
Ik zag in etka dat er ook een zelfbouwpakket moet zijn (bij de elektrische onderdelen, zelfbouwpakketen nr10) maar die wil/kan de VW dealer niet leveren... Je kunt ook zoeken op het nr van de stekker aan de stoel: 161 971 988 beeldtafel 239-50 (als ik het me goed herinner).
Denk dat je iets verkeerd begrepen hebt in ETKA. Er staan alleen overzichten met de onderdeelnummers van de stekkerbehuizingen die je nodig hebt. Die moet je allemaal los bestellen, daar is geen pakket van.
Zestienkleppen
25-11-2004, 04:03
Denk dat je iets verkeerd begrepen hebt in ETKA. Er staan alleen overzichten met de onderdeelnummers van de stekkerbehuizingen die je nodig hebt. Die moet je allemaal los bestellen, daar is geen pakket van.
Ja en nee, er wordt wel een zelfbouwpakket aangegeven maar de onderdelen schijn je los te moeten bestellen. Oftwel je moet iemand vinden die weet welke onderdelen je nodig hebt voor zo'n set.
Feitelijk komt het erop neer dat je gelijk hebt maar als je mazzel hebt weet iemand het... (en ja, het is al 4 uur 's nachts..)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.