View Full Version : TE KOOP POLO 1f
Polo 1f (LX)
bwjaar '81
APK februari 2005
1100 cc
Schadevrij en vrijwel roestvrij!!!!
Mooi interieur, nieuwe accu.
Vraagprijs 575,- eur.
Verlagingsset voor bovenstaand.
Merk zal ik er nog bijzetten. 100 eur.
Carterbeschermer. NIEUW in doos (VAG). 100,- eur.
Liefst alles in een keer weg!
Wat voor chassisnummer heeft deze, als ik vragen mag ?
Wat voor chassisnummer heeft deze, als ik vragen mag ?
WVWZZZ86ZBW136090
Hij heeft geen vrienden kennelijk
Was dus nog niet verkocht .
Op verzoek van verkoper weer teruggezet
Gert, bedankt voor het weer openen van deze topic. Om misverstanden te voorkomen had je me ook even kunnen bellen.
Ik heb op 31-12 (zie post) dus een polo gekocht, die door jouw handelen wellicht voor een tweede maal verkocht wordt, aan iemand die dalijk voor niets komt.
Deze polo laat ik me niet door mijn neus boren.
Dat user-X mijn pm niet gelezen heeft, en daardoor van niets weet, kan ik ook niets aan doen. Maar ook dat is geregeld.
mail jij met de (wellicht ontgoochelde) 2e koper.
Hij heeft geen vrienden kennelijk
Was dus nog niet verkocht .
Op verzoek van verkoper weer teruggezet
Sorry als het allemaal wat verwarrend is gegaan maar zoals je leest is het in opdracht van de VERKOPER gedaan .
Ook in overleg via de telefoon gisteravond is het NIET terugzetten met de VERKOPER gedaan .
PM wel of niet gelezen : je kent User X goed genoeg om het na het Verkocht aan een Vriend hem even te bellen zodat hij als VERKOPER ook weet waar hij aan toe is zonder .
Zelfs een afspraak bij de voor een ieder zo gevreesde tandarts wordt er beter gecommuniceerd .
Don't shoot the messenger zou ik je nog mee willen geven : de VERKOPER vraagt mij 2 keer om iets te doen en de VERKOPER is denk ik in alle redelijkheid hier toch de "baas" over .
Dus mijn excuses aan wie dan ook voor wat er gebeurd is : ik heb louter gehandeld uit opdracht van de VERKOPER .
Vraag me af waarom deze discussie via het forum loopt, maar goed!
Afspraken met de mogelijke koper waren al gemaakt voordat deze advertentie terug werd gezet! Dit is nou de tweede keer dat ik op zo'n "onhandige" manier een Polo moet verkopen... Eerst krijg ik twee maanden vrijwel geen reactie en nu twee "kopers" tegelijk!!
IK WORD HIER WERKELIJK DOODZIEK VAN!!!
Ik geloof dat ik graag zelf bepaal hoe ik dingen verder afhandel,
heb vanaf zondag contact met een enthousiaste koper en inmiddels afspraken gemaakt voor bezichtiging. Sorry Waldorf, maar het was slimmer geweest als je me even gebeld had, wist iedereen waar die aan toe was! PM is nooit in mijn box terecht gekomen, maar dat is ook mijn probleem niet.
Heb Gert gisteren gevraagd de advertentie terug te zetten omdat ik niet begreep dat hij naar het archief was gegaan. Ik wist niet eens wie Waldorf was!
Jammer dat dit zo heeft moeten lopen en wie-weet-waar nog naar toe loopt!
inmiddels heb ik met user-X aan de telefoon de boel doorgenomen, en we zijn eruit.
Met weinig woorden en een hoop begrip.
Hoe dan ook en aan wie dan ook. de polo is verkocht. nu naar het archief.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.