Log in

View Full Version : Contactslot mk2

Gemballa
07-11-2009, 16:42
Na lang gekloot met het vervangen van het contact slot eindelijk de nieuwe erop gekregen! Achteraf was het vrij makkelijk haha Enige wat nu nog aangepast moet worden is een zwart plaatje waar de inbus bout door heen gaat vlak achter het contact slot. Ik ben zelf geen lasser dus voor mij vrij lastig. Ik vroeg me af of ik dit ding er niet gewoon af kan slijpen en dan zonder dat ding of zit ie dan niet goed genoeg vast?

breadfan83
07-11-2009, 17:08
Hoe heb jij het nou aangepast gekregen dan? Zelfde manier als ik het gedaan heb denk ik, als je het zwarte plaatje er af moet hebben. :D

Je kunt het er in feite gewoon afslijpen, maar ik zou het er toch weer op de juiste plek aan laten lassen. Om mee te rijden is het prima, om mee te crashen moet het toch vast zitten daar, anders schuift je stuurkolom niet goed in elkaar, maar in jouw borstkas. ;)

Gemballa
07-11-2009, 17:10
:D ohja daar had ik nog niet over na gedacht hihi! ja bij mij zit nu alleen het contactslot nu op die binneste as. Ik heb em nog niet vastgezet omdat ik nog niet weet hoe ik het ga doen! maar het is wel slim om hem vast te zetten inderdaad haha zit niet echt te wachten op een stuurkolom in me borstkas :thanks:

breadfan83
07-11-2009, 17:13
Dus ook net als ik gewoon die binnenste as van het stuurhuis los gemaakt bij dat gewricht onderaan, en de hele zooi overgezet. ;)

Ik moet nog steeds de bus aanpassen op de rest van de sloten, maar dat komt later wel... net als dat zwarte plaatje.