Log in

View Full Version : AP Gewindefahrwerk

De Limburger
08-11-2009, 17:27
Ik weet niet of het hier goed staat?

Maar ik heb dus een AP Gewindefahrwerk gekocht, nu is mijn vraag heeft er iemand al ervaring mee?
Wil graag weten hoe deze set bevalt of niet bevalt.
En onder welke klasse valt deze set, het is toch volgens mij een redelijk merk.
Wie kan mij info geven.

Ploatje bij het Proatje..
http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/B1LwHBGkKGrHgoOKkEjlLmM-TBKeU3wcRg_12.jpg

Gr Ronnie

Larsv5
08-11-2009, 19:09
Ronnie, waar heb je deze set vandaan...?? Ik heb begrepen dat het een best goeie set moet zijn.

Tjaap
08-11-2009, 19:10
ik heb er nog nooit van gehoord

De Pul
08-11-2009, 19:11
ik ook niet,al zie t het er wel profi uit...

Vains
08-11-2009, 19:58
In Duitsland is het een vrij populaire set heeft eens een stukje van in de VW-Speed gestaan, heb er zelf geen ervaring mee...

Larsv5
08-11-2009, 19:59
Geef eens een site waar dit te vinden is, kan ik ook ff kijken.

Lars

De Limburger
08-11-2009, 20:20
http://www.ap-fahrwerke.de/

Maar ik heb hem van Ebay, gehaald, maar nu weet ik nog niet of het een goede set is, ik meen zelf dat het indd in Duitsland veel gebruikt wordt.
We zien wel ik laat het wel weten als het spul binnen is.
Gr Ronnie

Marcski
08-11-2009, 21:22
eerst bestellen en dan vragen of het goed spul is?

Sjon
08-11-2009, 21:47
.

Roy 1.6
08-11-2009, 22:00
Zie eerste regel in de openingspost....

classicline
08-11-2009, 22:13
eerst bestellen en dan vragen of het goed spul is?

Is toch normaal?
Dat probleem heb ik ook rehelmatig.. Heb ik iets
gekocht omdat ik graag zoiets wil hebben en dan
verdiep ik me er pasin..:)

maar AP is goed hoor beter als het gemiddelde tec vmax
supersport spul!

Ja heb op de mk3 ook tec en ben er blij mee maar
AP is toch net iets beter;)

De Limburger
08-11-2009, 22:15
Ja als het hier niet goed staat dan zal het toch verplaatst worden neem ik aan, en zou niet weten waar ik het anders moet zetten.

@Marcski,
Kun je dat voor me nakijken waar het eigenlijk moet staan, en ja antwoord op je vraag is dat ik wel weet dat er in Duitsland vaker mee gewerkt word maar ik wil weten of er hier mensen zijn die er ervaring mee heeft. Snappie..
Gr Ronnie

De Limburger
08-11-2009, 22:20
Is toch normaal?
Dat probleem heb ik ook rehelmatig.. Heb ik iets
gekocht omdat ik graag zoiets wil hebben en dan
verdiep ik me er pasin..:)

maar AP is goed hoor beter als het gemiddelde tec vmax
supersport spul!

Ja heb op de mk3 ook tec en ben er blij mee maar
AP is toch net iets beter;)

Ja supersport staat er namelijk bekend om als een super stugge set net als V-Maxx en met die heb ik ervaring en met FK ook, supersport zou ik zelf nooit kopen, V-Maxx is goedkoop maar ja super kwaliteit in mijn ogen is het ook niet.
En Tec tuning is een setje voor diegene die laag wil rijden en nergens naar hoeft te kijken want dat setje kost echt geen drol, dus daar mag je gewoonweg niet over klagen.
En het is wat ik zeg ik zoek dus informatie over hoe de set bevalt.
En ik dacht zelf dat het in de klasse van KW en Weitec viel maar dat is dus niet zo.
Dus ben ik alweer wat wijzer geworden.
Gr Ronnie

larsje
08-11-2009, 23:07
Ja supersport staat er namelijk bekend om als een super stugge set net als V-Maxx en met die heb ik ervaring en met FK ook, supersport zou ik zelf nooit kopen, V-Maxx is goedkoop maar ja super kwaliteit in mijn ogen is het ook niet.
En Tec tuning is een setje voor diegene die laag wil rijden en nergens naar hoeft te kijken want dat setje kost echt geen drol, dus daar mag je gewoonweg niet over klagen.
En het is wat ik zeg ik zoek dus informatie over hoe de set bevalt.
En ik dacht zelf dat het in de klasse van KW en Weitec viel maar dat is dus niet zo.
Dus ben ik alweer wat wijzer geworden.
Gr Ronnie

Ff inbreken,

wat zijn je ervaringen met de FK set (de "goedkoopste bij skg")?

tnx

classicline
08-11-2009, 23:21
Fk heb ik 3 keer gehad. Waardeloos, kun je qua rijgedrag
daar beter een tec setje kopen.

Veel te slap veert constant door.

Is een goede set als je een beetje wilt verlagen en veel confort
wt maar wil je lager is het echt niks.

Kun je beter in die prijsklasse weitec oid kopen.

De Limburger
08-11-2009, 23:24
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zelf twee keer FK gehad, het is inderdaad een stuk beter geveert, en om heel laag te gaan is dit niet echt super,maar moet zeggen kwa rijeigenschappen was ik erg te spreken over deze set.
Maar heb nu inderdaad gekozen voor een setje die en goedkoper is als FK en in mijn ogen ook beter is.
Gr Ronnie

larsje
09-11-2009, 00:28
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ik heb zelf twee keer FK gehad, het is inderdaad een stuk beter geveert, en om heel laag te gaan is dit niet echt super,maar moet zeggen kwa rijeigenschappen was ik erg te spreken over deze set.
Maar heb nu inderdaad gekozen voor een setje die en goedkoper is als FK en in mijn ogen ook beter is.
Gr Ronnie

het wordt zeker een probleem als je laag gaat en hij veert dan nog ofniet?
goedkoper? als ik de prijzen op ebay bekijk, zijn de AP setjes (meer dan) dubbel zo duur! (mn FK is ook al op de post, 222 euro :) )

Marcski
09-11-2009, 10:08
hij was al verplaatst naar Watergekoeld Algemeen.

Ik snap het wel, verstandig vind ik het niet :D
Ik had voor dat geld persoonlijk ook voor Weitec gerenomeerder, die is toch een stuk bekender en komt uit de KW fabrieken

Misha
09-11-2009, 10:13
In Belgie hebben ze die setjes ook vort veel ..

De Limburger
09-11-2009, 12:03
Oh oke dat wist ik niet Misha, ja ik ben erg benieuwd hoe die set gaat bevallen.
Zal geen troep zijn, daar ben ik inmiddels al achter.
Gr Ronnie

HB24
09-11-2009, 20:04
AP = weitec Is overgekocht door KW ;)

De Limburger
09-11-2009, 20:07
Ben je daar zeker van Benny, en trouwens konden jullie wat met de foto's die ik geschoten had of niet?

HB24
09-11-2009, 20:28
Ben er zeker van, AP is overgenomen door KW om te kunnen concureren met de lagekost kitjes en toch deftige kwaliteit te leveren ;)

De Limburger
09-11-2009, 21:11
Oke dan ik ben benieuwd, ik laat me verassen.
Gr Ronnie

De Limburger
13-11-2009, 21:23
Ik heb de schroefset nu thuis liggen en moet zeggen kwaliteit spul is het zeker, grove schroefdraad, enkele stelring en zeer mooie afwerking.

http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0659.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/5/6/1/9/DSC_0658.JPG

Gr Ronnie

stiem
13-11-2009, 21:29
T ziet er kwalitatief goed uit :thumbup:

ben benieuwd naar de ervaring ;)

als ik vragen mag..was het een prijzig setje?

erik_jetta
13-11-2009, 21:30
Ziet er mooi uit! ben eens benieuwd naar de bevindingen!

vwmk2driver
14-11-2009, 08:35
ziet er uit als een soort kw,

kw gebruikt ook een enkele stelring met een inbus boutje die je met 3nm vast moet draaien ( wat is 3 nm haha).

en de doos incl opvul matriaal en dat spul waar het inlegt lijkt 100% op het spul wat kw gebruikt.

het zou best is kunnen zijn dat kw dit heeft als lowbudget setje om toch ook wat te kunnen verkopen op bijvoorbeeld de tunings markt.

rudie
14-11-2009, 10:14
ap of ook de dts schroefkit genoemd; prijs van een v-maxx kwaliteit van een weitec. Verder gaan we dit jaar nog heel veel horen denk ik. Prijs is enorm goed bv audi a3 8p 429.95€ + eventuele montage. Ook verkrijgbaar voor de meest courante auto's. Enkel regelbaar in hoogte.

en de bron waar ik dit weg heb :rolleyes:

http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=81732

De Limburger
15-11-2009, 03:39
Kijk altijd fijn om te weten he, zo kom je wel er achter dat het dus goed spul is.
Gr Ronnie