View Full Version : golf 3.5 Low Budget
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/update/SDC10140.jpg
riendert
09-11-2009, 19:12
dik man zo'n 3.5 :thumbup:
smeerpeer
09-11-2009, 19:54
Veel te kort dat verhaal! :thumbup:
Een stappenplan zou juist gaaf zijn!
Wat is nou dat geneuzel met die draden? (Knipper)lichten en zo? En verder plug and play? Of plug and pray? ;)
Btw: VWAirlines heeft ook zo'n vette ombouw gedaan (en meer).
thnx voor de reacties..
haha Dat met die draden liet zien dat het gwn zo plug en play was.. je haalt 2 stekkertjes op de sloop van een golf 4 met een stuk draad er aan en je hoeft niks uit te zoeken de draden kwamen qua kleur gewoon overeen en het werkt haha ;)
Vwairlines zeg je..? Ik ga is ff zoeken !! is altijd leuk!
Waren al die panelen van de 4 gewoon plug and play dat lijkt mij toch niet of wel?!
Kvind de voorkant nu echt vet staan!
gedeeltelijk wel want je moet er nog een stuk aanlassen !! verder een makkie ;)
ja tis weer wat anders dan een ventofrontje haha khad met veel dingen ook mazzel..
smeerpeer
11-11-2009, 18:56
Aanlassen? Wat dan?
de dorpel loopt niet door anders.. dus moet stukkie oud scherm aan..
smeerpeer
11-11-2009, 19:13
Idd, kzie het nu op de opbouw foto's!
Thnx.
Bedankt tjaap ;) klopt.. maar dat is niet ff zomaar te lassen tis egt dun materiaal ik heb het ook verkloot haha.. maar heb al weer een oplossing
heel mooi.. ik hou het topic in de gaten..
MartinGT
11-11-2009, 21:41
Nog niet eerder gezien zoiets, vind de golf 4 neus nog best wel redelijk in lijn met de rest van de auto. Ben benieuwd naar het eindresultaat. :thumbup:
brabomk1g60
11-11-2009, 21:49
Heb je netjes gedaan , zeker met dat amerikaans model voorbumper vindt het wel wat hebben :thumbup:
vw airlines oftewel emile heeft ook wel een paar foto's :rolleyes: :screwy:
als je een paar dagen nix te doen hebt..... hahaha die heeft echt overal foto's van alles wat er ook maar aan veranderd is aan de auto heeft ie foto's van, als je op www.vwasociety.nl kijkt of op www.vagh2o.co.uk kijkt zul je daar wel wat foto's tegen komen ;)
greetzz
roy
thnx heren voor de reacties... ik heb maybe volgende week leuke updates.. het gaat er nog even om spannen..
@ brabomk1g60 thnx man ik ga zeker even kijken haha ik ben zelf net iets te laat begonnen met foto's maken ik moest alles alleen doen en opbouwen en foto's maken en dan ben je druk bezig en heb je iets klaar en dan denk je shit had ik foto;s van moeten maken haha
He ritchie ritch... Al gespoten?
nee nog niet.. dat weet je toch :P
vw roadwarrior
12-11-2009, 06:22
Mooie mk3 heb je. :)
@ vw roadwarrior thnx kerel ;)
Hele mooie upgrade :thumbup:
side markers zijn een grappig detail :)
Thnx Leenjon.. Was nog een heel gedoe om dat ding mee te nemen in het vliegtuig haha..
Ja ja... De golf staat nu gedeeltelijk ook op air..
ben er lang mee bezig geweest om dingen uit te zoeken en besloten om een polo set te monteren.. ik denk dat het filmpje genoeg zegt.. :P
Ben benieuwd wat je er van vind..
http://www.youtube.com/watch?v=L9gBqsPnCsA
hmm vreemd.
als ik 1 as zou doen, dan zou het toch echt de voorkant zijn...
watvoor merk air setje heb je eigenlijk?
verder wel mooi project!
Vet gedaan die air ride maar tis gelijk joost zegt, als je slechts één as doet wrm dan niet de voorste?!
Miss omdat mensen niet altijd over de juiste gereedschappen beschikken.. ik bedoel ik sleutel nog gwn keihard ouderweds op de straat.. met hand gereedschap.. En probeer jij die voorpoot maar los te halen van mij zonder luchtsleutel.. ;)
daarin tegen ligt alles achter in dus het makelijkste aansluiten omdat je direct naar de achterpoten kan.. ze zijn makelijker los halen.. en de persoon waarvan ik de set kocht was vergeten om een koppel stukje mee te geven om de leiding te splitsen.. dus wat is er mis met de gedachte om het eerst achter te doen..??
De set is van G.A.S.
Bedankt voor de reacties leuk om te horen dat je het wat vind.. :D
breadfan83
18-11-2009, 22:05
Volgens mij hebben de twee hierboven het verkeerd begrepen, en dachten dat het bij de achteras zou blijven.
De halve auto op air lijkt me sowieso onzinnig. :D
Ziet er al leuk uit. Succes met de andere as alvast!
haha.. ja zo kan je het ook nog zien idd.. Maar daarvoor neem ik in iedergeval geen air.. tis wel de bedoeling dat het voor ook nog komt.. maar dat gebeurt zaterdag pas.. ;) Bedankt voor je reactie..
FinGolf3
18-11-2009, 22:33
ziet er vet uit man. ben zelfs aan het denken of het zelf ook te gaan doen. prima werk geleverd:thumbup:
ik hou de vorderingen in de gaten!
greetz
Top man dat vind ik leuk om te horen.. Als je het over de air hebtgewoon doen joh :P er zitten niets dan alleen maar voordelen aan.. en geloof me je gaat er int begin egt mee spelen hahah
en over het neusje.. ja je moet er tegen aan lopen.. ik weet niet precies waar je er over hebt maar hier heb je 2 antwoorden ;)
Air is tof... maarm, wat heb je weinig travel en wat gaat ie snel!! Is de rijhoogte zo nog wel fatsoenlijk in te stellen en geeft het nog comfort?
brabomk1g60
18-11-2009, 22:56
thnx heren voor de reacties... ik heb maybe volgende week leuke updates.. het gaat er nog even om spannen..
@ brabomk1g60 thnx man ik ga zeker even kijken haha ik ben zelf net iets te laat begonnen met foto's maken ik moest alles alleen doen en opbouwen en foto's maken en dan ben je druk bezig en heb je iets klaar en dan denk je shit had ik foto;s van moeten maken haha
Elke keer gewoon je camera erbij leggen dan vergeet je het niet zo snel ;)
Wel chic die air, hou er zelf niet van maar is zeker een upgrade voor je 3.5
Ja dat komt omdat deze set gemaakt is voor ibiza polo.. dus daarom gaat hij niet hoog.. is niet erg want uiteindelijk wil je dat als je hem naar beneden zet dat hij laag staat.. 10mm leidingen en alleen achter dus dat gaat wel snel
rijhoogte is dus wat je ziet en het rijd HEERLIJK.. eerlijk waar
voor poten zitten er ook onder.. filmpje heb ik helaas niet kunnen maken komt morgen..
2cm over onder de lip... kan nog lager alleen me band zit in de weg.. dus even 185-35 monteren dan ligt waarschijnlijk de lip op de grond.. 8) Tis jammer dat hij achter niet heel hoog kan maar goed uit ligt goed laag en daar ging het om..
http://www.youtube.com/watch?v=l8zE_QvvbtM
knedel16vweber
22-11-2009, 21:53
:D niets voor mij maar wel geinig...
nu het neusje nog spuiten?
ja dat kan he.. ;) haha Ja man zker het neusje nog spuiten..
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/DSC02047.jpg
:D
breadfan83
23-11-2009, 16:18
Als dat in kleur staat, met die BBS-en er onder, gaat dat gruwelijk staan!
Jaa dat is wel te hopen ;) haha
:D tis nu toch winter maar begin meeting seisoen moet mijn auto wel klaar zijn.. me dak heeft ook schade dus dat moet ook opgelost worden denk dat ik me dak zwart laat spuiten..
smeerpeer
28-11-2009, 00:49
Sow, vet man!
thnx kerel..
zat me net te bedenken.. gaat allemaal veelste hard man.. heb die auto pas een jaar ben nu zover.. kweet zometeen niet meer wat ik er aan moet veranderen haha..
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/kaartje.jpg
Dat vind ik echt dikke wielen voor een 3. Erik (hier op 't forum) heeft die ook onder z'n VR6 :cool:
Airride is ook wel cool. Op zich is het niet eens zo gek om alleen de achteras te doen als het om functionaliteit gaat. Met mensen en/of spullen erin, of zelfs een aanhanger erachter lijkt me dat ideaal. Mooi wat hoger zetten en je hebt nergens meer last van :)
MauSeR35
13-01-2010, 19:12
Gaat er leuk uitzien als die porkers er onder zitten denk ik. Ga zo door :D
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10269.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10270.jpg
Dat vind ik echt dikke wielen voor een 3. Erik (hier op 't forum) heeft die ook onder z'n VR6 :cool:
Airride is ook wel cool. Op zich is het niet eens zo gek om alleen de achteras te doen als het om functionaliteit gaat. Met mensen en/of spullen erin, of zelfs een aanhanger erachter lijkt me dat ideaal. Mooi wat hoger zetten en je hebt nergens meer last van :)
Ja als je het zo bekijkt ;).. maar had het alleen achter gezet omdat ik voor nog moest doen....
maar heb je miss een link van erik's topic..??
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58151
:)
niet embleemloos maken:mad:
voor de rest ben je errug goed bezig,mooie wielen:thumbup:
Oke maat ik maak um niet embleemloos ;) haha
thnx man
En het blijft een low budget project :tongue:
ja dat blijft het ja.. Geloof jij van niet dan.?
Foto's
lang gewacht maar het resultaat mag er zijn...
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10276.jpg
Dit topic kan dicht !!!!!
knedel16vweber
05-02-2010, 19:01
watskebeurt?>?
CleanedCordoba
05-02-2010, 19:57
watskebeurt?>?
idd ??
Ik vind het een beetje jammer dat er weinig reacties komen op dingen die ik post op dit forum.. er zijn hier blijkbaar meer mensen die alleen kijken dan dat ze even de moeite nemen om een berichtje te plaatsen..
Jel Golf 2 GTI
06-02-2010, 00:40
Ik vind em best wel netjes :thumbup:
Het is idd eens iets anders dan een vento-frontje :D
Grtz Jel
als mensen niks toe te voegen hebben posten ze niks, heel logisch toch?
of wil je heel je topic alleen maar vol hebben met: wow wat een vette bak, wat een vet project, ga zo door, goed bezig man. enz enz.
begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het altijd wel fijn als je waardering krijgt voor je werk, en super als er mensen zulke positieve reacties geven. maar het is niet zo dat er niemand reageerd hoor. alleen op deze 3e pagina tel ik al genoeg positieve reacties.
Wow wat een vette bak, wat een vet project, ga zo door, goed bezig man. enz enz. :D
Sethenor
06-02-2010, 01:56
Ben meer een lezer dan een poster hier.. Maar speciaal voor jou:
Ziet er zeer goed uit, en ben benieuwd naar meer updates
knedel16vweber
06-02-2010, 01:59
Ik vind het een beetje jammer dat er weinig reacties komen op dingen die ik post op dit forum.. er zijn hier blijkbaar meer mensen die alleen kijken dan dat ze even de moeite nemen om een berichtje te plaatsen..
dat is toch geen ramp wel?
ik heb 1x bij je gepost en dan zie ik in mijn hotmail wat er gaande is.
ik hou het wel in de gaten hoor ;)
maar hijs niet totalloss door de sneew gelukkig!
thnx voor de reacties jongens.. haha wat grappig nu kan er wel gepost worden.. ;)
enne begrijp mij ook niet verkeerd had gwn veel verwacht van volkforum.. lekker druk veel mensen.. veel fanaten dus genoeg en waardig om dingen uit te wisselen..
breadfan83
06-02-2010, 18:49
Gooi d'r eens een andere set velgen op, en je krijgt gelijk een hele zooi reacties. ;)
Ik volg je topic ook telkens, maar zie de noodzaak er niet van telkens te zeggen dat het mooi is, als d'r weer een nieuwe foto bij komt.
Gewoon lekker doorgaan. Een auto bouwen doe je voornamelijk voor jezelf als het goed is, dus wat zou 't wat anderen er van denken, of juist niet van denken. :D
De Limburger
06-02-2010, 20:14
Jep ga zo door, hij ziet er goed uit hoor,
Gr Ronnie
Tja... hou persoonlijk niet van een mk4 front op een drie..
is mijn smaak niet. Zie liever een origineel frontje ( ook geen vento front ofzo )
Ik heb meer iets van als je een 4 wilt koop je een 4, en bij een vento front net zo..
Je air vind ik wel een mooie optie..
helaas niet volledig positief dus, maar heey... wel weer een postje erbij ;-)
Thnx voor de reacties heren..
@ dub35i.. maakt niet uit kerel ;) we zitten hier toch op een forum.. dat moet je toch kunnen praten en je mening kunnen geven..
Jan-Jelle
13-02-2010, 01:25
een vier front op een drie, is net zoals een 3 kont op een 4.. de verhouding tussen de voor en achterkant mist een beetje...
maar netjes werk allemaal! succes!
een vier front op een drie, is net zoals een 3 kont op een 4.. de verhouding tussen de voor en achterkant mist een beetje...
Heb jij foto's van een 3 kont op een 4? Spannende ombouw!?
BTW: Mocht je de Cabbie 4/3 bedoelen: De achterbumper van een Golf '3/4' Cabrio,.. die loopt zo verschrikkelijk anders dan een Golf 3 achterbumper, dat is echt niet zomaar pas gemaakt op een Golf 3.
als jij dat vindt.. prima.. ;) maar dan moet je toch nog maar is kijken naar een golf 4 cabrio.. lijnen zijn precies zelfde.. enige verschil is dat de achter bumper in de carroserie valt.. nou als dat het enige is..?? maar goed.. ieder zo zijn mening.. :)
ritch bitch alles lekker man :D scheurt je karretje nog kheb mn beamer verkocht en ga me nu volledig storten op die gigantisch dikke keihard fucking lage, (en over 4 weekjes ofzo) fucking SNELLE golf1 cab. HAHA eeejz je zou mijn neus nog ff verkopen voor me!
MAAR voor de mensen die dit een geweldig project vinden en er eigenlijk ook stieken van dromen!
Te koop
een complete golf 4 neus voor jouw golf 3 of golf3 cabrio deze ombouwset is helemaal compleet op de grill na die zal je zelf aan moeten schaffen.
http://img295.imageshack.us/img295/5641/dsc031486xb.jpg
De set bestaat uit:
* Front met radiateur en airco condensor
* moterkap
* Zijscherm L
* Zijscherm R
* Voorbumper compleet met alle lijsten
* Set koplampen orgineel VW
Ik verkoop de set omdat ik mijn VR verkocht heb en nu aan een mooi golfje1 cabrio ga werken met een G60 blok!!
Heb je intresse in deze set kan je met gewoon even mailen greetzz
Peter veldhuizen
peterveldhuizen@hotmail.com
RITCH ik spreek je vandeweek wel weer ff laterr
SubdubberGT
25-02-2010, 23:00
Ritch :D
De nieuwe wielen icm met de banden gaan hem nog verder af maken :thumbup:
hmmm,das handig:thumbup:
2topics in 1,spaart ruimte.
PEEWEE.. LUL.. ik heb een koper voor je !!! hij staat op een ander forum !!
En gelijk weer een update..
gister even banden gehaald.. 195/40 17 en vandaag gemonteerd op de 9j's.. staat mega getrokken (vind ik kan erger maar goed)
moest ze erom heen knallen met remmenreiniger.. en dat werkt echt prima...
gelijk even gekeken of ze eronder gaan en me scherm zakt tot aan de velgrand...
foto's zegge meer
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/DSC00153.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/DSC00154.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/DSC00149.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/DSC00152.jpg
staat zeker goed, vin dit een mooi wiel voor onder een mk3
thnx heren voor je reactie..
wie o wie heeft er een idee waarom ik die velgen niet gebalanceerd krijg..???
SubdubberGT
27-02-2010, 18:40
Ritch,
Misschien een stomme vraag maar weet je zeker dat je apparaat goed ingesteld hebt ?
Heb ooit ook zoiets gehad en stond gewoon het apparaat verkeerd :tongue:
Zijn de velgen wel recht dan? Anders ff de band losduwen van de velg en 180 graden draaien op de velg zodat er een andere onbalans in komt...
De Limburger
27-02-2010, 19:32
mooi
Ritch,
Misschien een stomme vraag maar weet je zeker dat je apparaat goed ingesteld hebt ?
Heb ooit ook zoiets gehad en stond gewoon het apparaat verkeerd :tongue:
Zijn de velgen wel recht dan? Anders ff de band losduwen van de velg en 180 graden draaien op de velg zodat er een andere onbalans in komt...
Nou geloof me ben echt een topper met balanseren op de gram nauwkeurig maar hier snap ik gwn niks van hij blijft maar andere waardes aangeven.. maakt nie uit hoe ik um instel of op span.. laat het wiel draaien geeft hij bij voorbeeld 15 20 aan of ik er nu 15 en 20 op doe of niets.. hij geeft toch hoe dan ook een andere waarde aan.. apparaat is goed vandaag andere banden gebalanceerd niks aan de hand..
SubdubberGT
27-02-2010, 21:38
Ik stel voor om hem hier eens te balanceren en kijken of het dan wel goed is !
knedel16vweber
28-02-2010, 09:14
inderdaad, even een ander apparaat proberen.
Waar plak jij het lood??
Je moet hem instellen op de lijn waar je ook het lood plakt.
Of je kan het zo instellen op de machine (slaglood of plaklood).
Goed bezig in ieder geval, niet bang dat de bandjes eraf lopen vanwege de extreme stretch?
SubdubberGT
28-02-2010, 20:59
Ritch heeft alleen maar slaglood volgens mij :tongue:
De Limburger
28-02-2010, 21:04
Goed bezig in ieder geval, niet bang dat de bandjes eraf lopen vanwege de extreme stretch?
Die stretch valt nog wel mee, kun je goed mee rijden hoor, bandenspanning is gewoon belangrijk.
Heb deze maat al vaak gezien op 9J.
Gr Ronnie ziet er goed uit straks.
Bedankt voor de reacties jongens.. :thumbup: En nogmaals ik weet hoe ik ze moet balanceren.. ;) maar dit is gwn een verhaal apart.. zelf denk ik dat er water in de band zit.. 1 band vloog in de fik dus geblust met water.. daarna droog geblazen.. maar waarschijnlijk niet goed genoeg dus bandje er maar even eraf halen..
maar goed.. was gister even aan passen met andere adapters.. en een goeie vriend van me heeft er mooie platen van geschoten dus bij deze..
http://www.rst-photography.nl/FOTO/RITCH/11.JPG
http://www.rst-photography.nl/FOTO/RITCH/13.JPG
http://www.rst-photography.nl/FOTO/RITCH/12.JPG
Als je weet hoe je moet balanceren, waarom vraag je dan hier om hulp?
En als je hulp krijgt doe je er niks mee?
Ik weet ook hoe ik moet balanceren hoor ...
Maargoed back on topic: Mooie wagen, vind alleen de band velg combinatie niet mooi.
Maar das smaak.
Ga je nog de achterbumper van een mk4 gebruiken? Moet je wel het achterscherm lichtjes aanpassen toch?
Als je weet hoe je moet balanceren, waarom vraag je dan hier om hulp?
En als je hulp krijgt doe je er niks mee?
Ik weet ook hoe ik moet balanceren hoor ...
Maargoed back on topic: Mooie wagen, vind alleen de band velg combinatie niet mooi.
Maar das smaak.
Ga je nog de achterbumper van een mk4 gebruiken? Moet je wel het achterscherm lichtjes aanpassen toch?
Kerel ten eerste ik vraag het hier misschien heeft iemand er ervaring mee
en ten 2de wie zegt dat ik er niets mee doe.. de tips die ik krijg heb ik allang geprobeerd.. en ten 3de leuk dat jij ook kan balanceren.. en de reactie die je geeft vind ik nergens voor nodig!!!
maar goed komt geen mk4 bumper op.. anders kon ik net zo goed een mk4 kopen of niet dan :tongue: maar als je dat doet moet je het scherm iets aanpassen omdat de bumper in de carroserie valt
SubdubberGT
01-03-2010, 13:13
Beetje rare reactie idd :screwy:
Leuk om dingen te delen met anderen, daar is een forum voor toch?
Heb er een beetje respect voor dan ;)
MartinGT
01-03-2010, 13:22
Bedankt voor de reacties jongens.. :thumbup: En nogmaals ik weet hoe ik ze moet balanceren.. ;) maar dit is gwn een verhaal apart.. zelf denk ik dat er water in de band zit.. 1 band vloog in de fik dus geblust met water.. daarna droog geblazen.. maar waarschijnlijk niet goed genoeg dus bandje er maar even eraf halen..
Water in de band? :D Dan kan je inderdaad balanceren tot je een ons weegt.
Mooie wielen btw, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. :thumbup:
Kerel ten eerste ik vraag het hier misschien heeft iemand er ervaring mee
en ten 2de wie zegt dat ik er niets mee doe.. de tips die ik krijg heb ik allang geprobeerd.. en ten 3de leuk dat jij ook kan balanceren.. en de reactie die je geeft vind ik nergens voor nodig!!!
maar goed komt geen mk4 bumper op.. anders kon ik net zo goed een mk4 kopen of niet dan :tongue: maar als je dat doet moet je het scherm iets aanpassen omdat de bumper in de carroserie valt
Ik stelde je een aantal vragen zodat je mischien verder kon, jou reactie op die vragen is: ik weet hoe ik moet balanceren.
Vandaar mijn reactie, vondt het nogal arrogant overkomen namelijk terwijl ik je probeer te helpen.
Maar dat is ook het nadeel van een forum, is dat dingen vertekend overkomen.
In ieder geval succes met je project! :thumbup:
Wil ze op mijn werk wel even voor je balanceren voor je.
Dan persen we ze eerst even af om het water eruit te halen, daarna klap ik ze er wel weer op zonder remmenreiniger. ;)
Is alleen wel in heerhugowaard...
Ik stelde je een aantal vragen zodat je mischien verder kon, jou reactie op die vragen is: ik weet hoe ik moet balanceren.
Vandaar mijn reactie, vondt het nogal arrogant overkomen namelijk terwijl ik je probeer te helpen.
Maar dat is ook het nadeel van een forum, is dat dingen vertekend overkomen.
In ieder geval succes met je project! :thumbup:
;) Maakt niet uit kerel.. :thumbup: mis verstand verholpen toch
Wil ze op mijn werk wel even voor je balanceren voor je.
Dan persen we ze eerst even af om het water eruit te halen, daarna klap ik ze er wel weer op zonder remmenreiniger. ;)
Is alleen wel in heerhugowaard...
Dat is echt tof van je !!! :thumbup: maar heb de bandjes naar een banden boer gebracht.. gister..
vandaag opgehaald.. scheen wel iets nat te zijn van binnen maar ze zijn voor 2 tientjes gebalanceerd
:D
eerGister alweer naar vwforum meeting geweest was erg leuk.. :
tevens had ik voor de meeting nog een paar updates onderandere:
een andere uitlaat,
amerikaanse achterbumper
en originele skirts van een vr6/gti er onder gemaakt
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10434.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10435.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10437.jpg
en natuurlijk ff een foto van gister bij de meeting
http://www.vwteamarnhem.com/meetings/vwforum_vriendendag/images/53.jpg
breadfan83
12-04-2010, 23:29
Staat heeeel goed!
JettaMK2
12-04-2010, 23:51
Super vette golf.
Hou van die usa uitvoeringen/bumpers.
Respect voor je verlaging egt mooi hoe die achtervelgen in de kast liggen.
Bedankt voor jullie toffe reactie.. :D
@ JettaMk2.. dat verlagen heb (doormiddel van air) heb ik echt geluk mee dat het er zo uitziet.. gwn gegokt me de adapter diktes.. :P
SubdubberGT
13-04-2010, 19:52
Ritchie nice golfje nog steeds:D heb je die foto van jou nog gezien op ons forum? :D
vind het een super golf, mooie veranderinge ook weer! gheel staat erg netjes
Ritchie nice golfje nog steeds:D heb je die foto van jou nog gezien op ons forum? :D
Tuuurlijk kerel.. heb jij gemaakt..?? :thumbup:
@ vdWal Bedankt kerel :D
SubdubberGT
13-04-2010, 20:04
Tuuurlijk kerel.. heb jij gemaakt..?? :thumbup:
@ vdWal Bedankt kerel :D
Nee ik niet, copy past :tongue:
Jan-Jelle
13-04-2010, 20:43
Ziet er dik uit,
Wanneer ga je hem verlagen? ;)
Wel dik, wielen achter komen echt gruwelijk gaaf uit ... maar wat de neuq is er met je dak gebeurt??
Kijk aan, mooie Golf! Zeer mooie velgen ook! ;)
Welke adaptermaten heb je eronder?
Hoe heb je dat met die achterbumper gefixt, kun je die onderstukken zo omzetten bij MK3 bumpers?
@ jan jelle
dank je wel man.. Ja ga um niet verlagen.. want ik kan geen schroefset betalen :(
@ misha
Ja dat dak... tijdens het opbouwen van het front gebeurt, was net klaar met alles pas maken en opweg naar een vriend van me.. maar motorkap had het slotvanger naar beneden geslagen/ verbogen tijdens het dicht gooien van de kap.. en ben gaan rijden reed 90 95 .. werd in gehaald door iemand met 120 en toen BOEM !@&*#$)!.. Duss..
@ erik
Bedankt man.. Ik heb nu geloof ik 20mm rondom.. achterbumper is amerikaans dat is standaard zo..
maar jij had toch ook een golfje 3 met deze wielen..?
Meen dat zijn (helaas) motorkap is opengewaaid tijdens het rijden. T.z.t., als het geldboompje groot genoeg is, word dat hersteld.
Edit: Had even op refresh moeten drukken, was al weer gereageerd :tongue:
usa bumper staat er goed bij:thumbup:
het golf4 neus op golf3 gevoel is weg nu.....
henkwassenaar
13-04-2010, 22:07
Heeeeeele dikke golf geworden.....
Toppie ziet er super uit............ :thumbup:
Bedankt heren voor de leuke reacties.. :D je doet het uiteraard voor je zelf maar toch wil je weten wat andere er van vinden... ben blij dat het in de smaak val :D
@ rubenD.. helemaal goed kerel.. :thumbup:
maar jij had toch ook een golfje 3 met deze wielen..?Jup, heb ik nog steeds.
Velgen gaan binnenkort wel de verkoop in. ;)
JettaMK2
14-04-2010, 10:57
Bedankt voor jullie toffe reactie.. :D
@ JettaMk2.. dat verlagen heb (doormiddel van air) heb ik echt geluk mee dat het er zo uitziet.. gwn gegokt me de adapter diktes.. :P
Gegokt of niet het staat gewoon super vet :thumbup:
Lucky 13*
14-04-2010, 11:39
Netjes hoor!
bekirvr6
18-04-2010, 11:30
zag hem op vw forum, mooie golf. en apart
@ bekirvr6 bedankt man :)
ff een kleine update.. ben naar meeting in arnhem geweest wat overgens een top meeting was ondanks het weer.. en mocht een prijsje mee naar huis nemen :D
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10450.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10448.jpg
http://i896.photobucket.com/albums/ac168/classic-edition/dub-in%20arnhem%202010/IMG_0757.jpg
http://i896.photobucket.com/albums/ac168/classic-edition/dub-in%20arnhem%202010/IMG_0755.jpg
ronaroot
18-06-2010, 14:12
Net je topic doorgelezen, wat een dikke golf :thumbup:
Super die velgen in kombinatie met de air.
Maar kan aan mij liggen maar waarom heet dit topic "low budget" :confused:
Ik heb een ander beeld daarbij ;)
smeerpeer
18-06-2010, 14:30
Hij is vet Ritch!
Hij is begonnen met kleine, zo goedkoop mogelijke aanpassingen...
Maar dat is inderdaad al even geleden dat "goedkoop" :D
Ja klopt heren..
als je ziet wat er aan gebeurt is zou je zeggen dit is niet low budget.. maar het ging meer om het front.. dat is echt allemaal low budget... en tja.. alles wat ik doe en koop voor me auto is voor hele lage prijzen ;)
maar goed
Zo ff afstoffen dit topic..
Update:
nieuw dak
andere interieur
Het dak is er afgehaald en er is een nieuw dak opgekomen met dakraam. het moet alleen nog gespoten worden.
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10624.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10626.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10627.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10628.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10629.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10630.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10631.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10632.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10633.jpg
We komen elkaar wel een keer tegen dan zal ik het je haar fijn uitleggen ;)
ziet er al goed uit^^ blijf hem ook erg gaaf vinde op deze set velgen :cool:
In mijn ogen ook niet echt low budget.. maargoed dat neemt niet weg dat ik dit een hele mooie mk3 vind, vooral op deze wielen.
even je topic doorgelezen,
heel mooi project hoor, low budget is ook maar net hoe je het ziet denk ik dan...
Mijn project is ook "low budget" ......
Gauw nog meer fotos plaatsen want plaatjes doen het altijd goed hier...
succes verder
Bedankt jongens... ik doe me best.. zal binnenkort het resultaat posten..
ronaroot
22-06-2010, 09:43
We komen elkaar wel een keer tegen dan zal ik het je haar fijn uitleggen ;)
Doen we :thumbup:
Serieuze klus, dat dak :eek:
Gaaf om te zien
ja echt wel.. helaas heb ik geen foto's dat het dak eraf ligt.. Btw het dak is er op gelijmd.. heel apart maar ze zeggen dat het heel stevig is..
Net je topic doorgelezen, wat een dikke golf
Super die velgen in kombinatie met de air
Volledig mee eens
geweldige bak
en vette prijs vooral zo doorgaan...
mvg miek
breadfan83
22-06-2010, 21:09
Gaaf hoor!
Dat lijmen doen ze met carbonnen daken ook normaal, ook in de racerij, dus ik ga er wel van uit dat dat goed zit. :thumbup:
Mooi voor je dat het dak van je auto nu ook weer strak is!
Ben benieuwd hoe het straks staat, als de lak er op zit ;)
Bedankt voor de reacties jongens..
@ breadfan83.. Ja ik denk ook wel dat het goed zit :P alleen het was gwn een beetje een vaag idee haha
Morgen me auto ophalen.. hemel en stylen bekleden en verder helemaal klaar maken voor m.i.v.w ;)
Foto's van het eind resultaat
Antenne is ook weggehaald..
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10634.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10635.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10636.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/SDC10637.jpg
Erg gave MK3,love the Wheels and the Front...geweldige auto zo :thumbup: :thumbup: Mvg René
ronaroot
06-07-2010, 10:06
Het eindresultaat mag er zijn :wuv:
Lucky 13*
06-07-2010, 23:29
Mooie auto, mooie wieltjes___perfect! :)
bedankt heren voor de reacties :D
dikke mk3, zeker op die sloffen, top!
afgelopen week paar keer gespot in Amersfoort, ziet er dik uit hoor!
dat meen je..?? Waar dan :eek: kon je niet ff zwaaien :D
o.a Bij Leen Bakker reed je langs en op de kruising Meridiaan/Rondweg.
ahaaa.. ja dat klopt wel.. kom vaak van uit soest..
maaruhh.. waar rijd jij in dan..? Dan zal ik is ff opletten of ik jou ook zie ;)
ahaaa.. ja dat klopt wel.. kom vaak van uit soest..
maaruhh.. waar rijd jij in dan..? Dan zal ik is ff opletten of ik jou ook zie ;)
Ik in een hele dikke rode Seat Leon... :( mn vorige auto is gejat, zodoende Golfloos. Komt volgend jaar wel weer, eerst mn nieuwe woning in Vathorst afmaken en dan zien we wel wat financien toelaten.
Gr. Maurice
OOW das bale man.. okee woon je in vathorst..? dan woon je niet zover van mij vandaan.. woon namelijk in zielhorst.. in vathorst woon een vriend van me met een hele dikke corrado.. (is nu helaas verkocht) misschien heb je die wel is gezien..
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/mivw2.jpg
ff een fotootje van mivw
:thumbup: hele mooie wagen geworden .
OOW das bale man.. okee woon je in vathorst..? dan woon je niet zover van mij vandaan.. woon namelijk in zielhorst.. in vathorst woon een vriend van me met een hele dikke corrado.. (is nu helaas verkocht) misschien heb je die wel is gezien..
Woon nu nog in Schothorst, en krijg binnenkort sleutel van onze nieuwe woning.
Corrado heb ik nooit gezien overigens.
Mzzls!
even weer een berichtje posten..
Ik heb me front opnieuw laten spuiten omdat ik tijdens de ijzel periode wat schade heb gemaakt, maar er waren nog wat puntjes waar ik niet tevreden over was..
dus bij deze de foto's
(sorry voor der tel kwaliteit)
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/1367416ca402ff71d7ac3d4408e74d5c.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/3582e9c68eafb2941f5b1c604f8d1d18.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/2011-02-08215230.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/2011-02-08215146.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/0735a2cf4b10b198d993bcae21cc8e29.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/54fcb103b7c9f235fa7388058ac9ffbb.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/6d571373f3efcca5c69206cbf0afb3e6.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/3dcbce011eff7d21fe33001fe71ba3e9.jpg
hier nog wat foto's afgemonteerd en al
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/IMG_6890.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/IMG_6880.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/IMG_6848.jpg
http://i482.photobucket.com/albums/rr190/jordthemen/IMG_6843.jpg
en ik heb ook nieuwe wielen..
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/3d433cb33b3ea2977be73ab9692d643f.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/3b88711d57c20da2eaf3e2bd52679831.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/1f036212c9563a6459932e1ffb31c9d6.jpg
http://i971.photobucket.com/albums/ae199/Ritchino/abd235c66a69757ab1563cb68e3e7bc9.jpg
Wow... ziet er weer strak uit...
guusvandevenne
16-03-2011, 20:55
hier wordt goed geknutseld, maar vooral die air is erg wijs! mis wel een beetje de bbs'jes, maar begrijpelijk dat je iets anders wilt. lekker doorgaan met je 3.5
bedankt voor de reactie..
@ guusvandevenne Hoe bedoel je mis bbjes.. :P ze hebben er wel onder gezeten hoor ;)
http://94.100.118.36/1007950001-1008000000/1007981801-1007981900/1007981843_5_mnXz.jpeg
guusvandevenne
16-03-2011, 21:31
juist, met die bbs'en ziet er echt dik uit, maar daar rijden er wel meer mee, dus snap dat je porsche wielen er onder zet, die vorige met rechte spaken zien er ook koning uit! vooral met de getrokken banden
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.