View Full Version : sleutels bestellen chassis nummer
g60lammert
10-11-2009, 15:00
hoi ben sinds een paar maanden in het bezit van een gti 16v uit 86
maar heb hier maar 1 sleutel bij en ook nog een bij gemaakte
nou heb ik wel eens gehoord dat je bij de dealer op chassis nummer sleutels kunt bij bestellen
iemand hier ervaring mee???
koop gewoon op internet voor een tientje een blanco en ga ermee naar de plaatselijke sleutelboer.
Sleutel kun je laten maken op basis van sleutelnummer. Kun je vinden op de pal van je deurklink:
http://i48.photobucket.com/albums/f224/funkbaron/keylock.jpg
Originele 16v sleutels zijn te bestellen bij Ruud's VW shop of Theo's WOB shop.
Succes!
g60lammert
10-11-2009, 16:09
nee met een blanco wil dus niet heb ik al geprobeerd maar mijn sleutel is zo versleten dat als ik er een van laat na maken deze niet past
Sleutelnummer opzoeken dus :)
Probleer het eens bij www.carlocksystems.nl
op vwclassicparts staan de artikelnummers van ongeslepen, originele sleutels. op de sleutel staat een code bijvoorbeeld AH.
ik heb alleen nog niet ontdekt of ze via classicparts of via de dealer besteld moeten worden..
daar heeft hij dus niks aan omdat zn oude sleutel versleten is.
Probleer het eens bij www.carlocksystems.nl
Carlock Systems is sindskort officieel sleutelleverancier voor PON. Dus als je bij de dealer besteld, zijn ze ook van Carlock.
op vwclassicparts staan de artikelnummers van ongeslepen, originele sleutels. op de sleutel staat een code bijvoorbeeld AH.
ik heb alleen nog niet ontdekt of ze via classicparts of via de dealer besteld moeten worden..
Nee, hoeft niet.
daar heeft hij dus niks aan omdat zn oude sleutel versleten is.
sorry, ik had met het wit van de ogen gelezen :shake:
g60lammert
11-11-2009, 19:40
ok alvast bedankt voor de moeite
sleutel nummer kan ik wel vinden dat zal geen probleem zijn
maar waar kan ik dan een sleutel laten maken op sleutel nummer???
gr
Jurgen Santana
11-11-2009, 19:43
nee met een blanco wil dus niet heb ik al geprobeerd maar mijn sleutel is zo versleten dat als ik er een van laat na maken deze niet past
Bij Carlocksystems achterhalen ze het sleutelnummer aan de hand van een foto van de sleutel. Ook als deze versleten is.
Is altijd goed gegaan bij mij, behalve de keer dat ik een sleutel voor Stijn zijn toenmalige VR6 bestelde (zal je altijd zien:D).
Jurgen Santana
11-11-2009, 19:44
ok alvast bedankt voor de moeite
sleutel nummer kan ik wel vinden dat zal geen probleem zijn
maar waar kan ik dan een sleutel laten maken op sleutel nummer???
gr
De dealer/Carlocksystems.
g60lammert
07-02-2010, 16:33
ok ik ben er achter het kan dus gewoon bij de dealer moet je wel effe naar een fatsoenlijke gaan en niet die in d....n!! ha ha
daar kan het dus niet volgens de heren nee ik kom niet een nieuwe auto kopen of zo
ben dus naar zutphen geweest daar lever je effe je deurgreep in compleet met slot
hun lezen aan de hand daar van het sleutel nummer uit en hoppa anderhalve week later twee nieuwe sleutels voor 25 euries
beter dus als een hele sloten set
ok ik ben er achter het kan dus gewoon bij de dealer moet je wel effe naar een fatsoenlijke gaan en niet die in d....n!! ha ha
Lol, die zijn niet zo enthousiast nee :screwy:
Mooi dat het gelukt is, nette prijs ook :thumbup:
g60lammert
07-02-2010, 17:03
enthousiast ha ha wat een stelletje ballen gehakt zitten daar achter de balie en weten ook nog eens niks
kwam er een keer met een vr6 hichline met dolby system of ze daar een schema van hadden bestond niet volgens hun kerel mee naar buiten zegt die ook nog dat hebben ze er later in gezet
ik zeg ja ja en allemaal met orginele vw speaker kapjes knap gedaan !!
wat een ellende daarLol, die zijn niet zo enthousiast nee :screwy:
Mooi dat het gelukt is, nette prijs ook :thumbup:
g60lammert
07-02-2010, 17:05
hoe is het trouwens met de veerpoot gegaan had je er nog iets aan???
hoe is het trouwens met de veerpoot gegaan had je er nog iets aan???
Die is als reserve bedoeld, dus die blijft als het goed is nog wel even liggen :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.