View Full Version : Misha-gate
http://link.marktplaats.nl/295323878
Pedaalemmer
10-11-2009, 08:54
wat een prijs...
martiepartie
10-11-2009, 09:47
achterschermen zijn idd. gespoten, dat is op de foto's goed te zien.
Blijft een ontzettend mooie Jetta, zeker nu de achterschermen gespoten zijn.
Prijs, tja.. ik kan me voorstellen dat mensen het betalen voor zo'n nette Jetta met de wielen en alles erop en eraan.
Tegenwoordig betaal je voor een Polarsilber'en Golf CL import al 2500 euro, dus wat dat betreft.... ik zeg koopje! :D
wat een prijs...
tja... je miskoop proberen goed te maken door hem weer veel te duur door te schuiven...
martiepartie
10-11-2009, 11:13
Blijft een ontzettend mooie Jetta, zeker nu de achterschermen gespoten zijn.
als het duidelijk op foto's zichtbaar is dat de schermen qua kleur afwijken, dan had je het net zo goed niet kunnen doen.
Voor dit geld mag je daar over klagen vind ik ;)
import golfjes zijn er ook nog wel voor veel minder te krijgen, dat een gek ( ;) ) het er voor vraagt betekent niet dat andere auto's ook ineens net zoveel waard zijn. Dat was volgens mij de uitkomst van de vorige discussie, voor zover je van een 'uitkomst' kan spreken. :cool:
tja... je miskoop proberen goed te maken door hem weer veel te duur door te schuiven...
Miskoop ... :rolleyes: Ding is in perfecte staat, enigste reden waarom Eric 'm verkoopt is omdat hij 'm naar eigen zeggen al 'af' kocht.
Hij wil iets waar hij toch wat meer mee kan doen, goed te begrijpen.. dat doe ik namelijk ook, een auto naar eigen smaak maken.
ik begrijp alleen niet waarom ie "zeker nu de achterschermen zijn gespoten" erg mooi is...was het eerst nog beroerder zodat het kleurverschil nou de hoge prijs rechtvaardigt? en nog niet eens apk-proof met dat illegale plaatje voor.
Miskoop ... :rolleyes: Ding is in perfecte staat, enigste reden waarom Eric 'm verkoopt is omdat hij 'm naar eigen zeggen al 'af' kocht.
Hij wil iets waar hij toch wat meer mee kan doen, goed te begrijpen.. dat doe ik namelijk ook, een auto naar eigen smaak maken.
met miskoop bedoel ik je naar een paar maanden realiseren dat je 2750 hebt betaald voor een auto van 1200
De koper bepaald de waarde.. derbij, als jij er 1 weet te staan voor 1200 euro mag je 'm aanwijzen, ga ik 'm vandaag nog ophalen.
De Pul, hij was daarvoor ook al heel mooi.. ik stoorde me behoorlijk aan het linkse achterscherm wat een beetje mattig was.
Had al een prijsopgaaf laten maken om dit te laten spuiten+uitnevelen. Eric heeft het nu laten doen zonder uitnevelen, daar zie je wat kleurverschil. De prijs was toen ook al zo, dus je hebt nu schermen gespoten zonder meerprijs, alleen wel wat kleurverschil.. maar geen mattig scherm. Dus 't heft mekaar wel een beetje op denk ik :D
Dat kentekenplaatje en de APK kwestie is natuurlijk zoeken naar iets om op te zeuren, dat is in 5.. wat zeg ik 1 minuut overgezet. :rolleyes:
daar gaan we weer!! :rolleyes:
daar gaan we weer!! :rolleyes:
Inderdaad Salih.. wederom gezeur over een prijs, het maakt tegenwoordig niet meer uit of het mijn auto of mijn oude auto's is.
Als er iets is om op te vitten dan wordt die kans met beide handen aangepakt.
De koper bepaald de waarde.. derbij, als jij er 1 weet te staan voor 1200 euro mag je 'm aanwijzen, ga ik 'm vandaag nog ophalen.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&editSearch=&scopeId=C&lang=de&export=NO_EXPORT&sortOption.sortOrder=ASCENDING&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=16&maxPrice=2001&minFirstRegistrationDate=&maxMileage=&fuel=&ambitCountry=&zipcode=
hoeveel trailers neem je mee?
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=119499313&__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&maxPrice=2001&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2
deze is wel erg leuk trouwens.
Ik zoek al langer nette auto's als vandaag, voor je zo'n apparaat hier, gekeurd en alles is ben je al een eind verder. En ga er dan nog maar een verlaging + wielen + alles bij zoeken. Maar als jij 't kan moet je 't vooral doen Jaap, dan kan je nog eens wat geld verdienen.
Ik hoef trouwens ook geen import.. een originele NL-er vind ik meer waard, maar dat is persoonlijk.
Ik zit niet in de hobby om geld te verdienen. ;)
Ik ook niet hoor, anders zou ik 't niet echt goed doen ofwel? Tenminste, wat je nu laat zien is dat er hele nette auto's voor 400 euro 't stuk voor het oprapen liggen, waarom koop ik dan altijd van die bocht voor e.1000+?
waarom koop ik dan altijd van die bocht voor e.1000+?
beter zoeken misschien? of wat geduldiger worden?
Of gewoon een wat betere kijk erop krijgen?
Dat een orgi. nl meer waard zou zijn heb ik nog nooit gesnapt ...
Het wagenpark in (dit geval) DLD wordt over het algemeen genomen stukken beter verzorgd..
daar komt bij dat een TUF of Dekra strenger zijn als de RDW hier
Dus in principe zou je met een in duitsland gekeurde auto fluitend door de RDW rollen.
Keuring
Inschrijving EU-voertuig + vrijwillige APK € 79,50
Voertuigbewijs deel 1a € 37,00
Tenaamstellingsbewijs deel 1b € 9
+ schroefsetje van 200
+ wielen van 2000,-
+ Ritje wolfsburg op en neer 40,-
Totaal 4565,50
en je hebt een super jetta ! :cool:
De dag dat ik tegen de 5 rooien voor een Jetta 2 ga betalen moet nog komen, zeker als hij ook nog eens uit DLD komt.
Tjaap... d'r valt niet zoveel te kijken bij die rommel tegenwoordig. Voor 400 euro koop je gewoon een hok, klaar. Dan kun je zoveel laten zien als je wilt maar ik heb intussen al genoeg auto's bekeken die heel netjes lijken op internet, en het is altijd weer janken
met de pet op als je ervoor naar fecking Groningen rijdt. Als je een goede wil moet je gewoon meer betalen.
The_saint
10-11-2009, 12:59
waar hebben we het over? een jetta 1300tje voor 2750 euro? kostte die dingen nieuw ook al zoveel :screwy:
, waarom koop ik dan altijd van die bocht voor e.1000+?
Vaak staat er bij een advertentie een vraagprijs .. das niet de prijs die je 'moet' gaan betalen :tongue:
Vaak staat er bij een advertentie een vraagprijs .. das niet de prijs die je 'moet' gaan betalen :tongue:
Dat is ook niet de vraagprijs ;)
ben zine
10-11-2009, 17:39
en je hebt een super jetta !
Bijkomend voordeel is nog dat je 's avonds niet naar de sportschool hoeft. Zonder stuurbekrachtiging rijden in een Jetta met brede banden kweekt spierballen als Schwarzenegger.
Dat was ook de reden dat je 10 jaar geleden al een keurige Jetta kocht voor Hfl.1500.- (€700,-)
bivw 16vg60
10-11-2009, 18:28
jo wat een gelul hier
ze moeten zelf is wat tekoop aanbieden dan moet je de Hoofd prijs betalen (ja idd ja met HOOFDLETTER H)
alles waar ik goed geld aan kan verdienen gaat er gelijk uit en liever 10.000eur0 meer dan 5euro
snap niet dat er als hij zo duur is niemand effe 1tje bouwd en voor 1200euro verkoopt gouwe handel man of toch niet
kom je achter als je is een x wat goed bouwd stelletje schrappers
fecking Groningen.
:nuts: Pas even op he! :tongue:
Wou net een compliment geven dat jij er zo'n waardevolle wagen van gemaakt had....
:nuts: Pas even op he! :tongue:
Wou net een compliment geven dat jij er zo'n waardevolle wagen van gemaakt had....
Niks tegen Groningen hoor, maar m'n punt was dat ik stad en land afrij voor een nette mk2 als ik op zoek ben.
sjonge jonge, wat een eindeloze discussie weer, jullie gaan elkaar toch niet overtuigen, geef het op! :D
Misha, je voelt jezelf toch echt zelf weer persoonlijk aangesproken, hoor. Het gaat (toevallig) over een auto die van jou is geweest, maar hij had net zo goed van elk ander lid geweest kunnen zijn, dan waren de opmerkingen niet anders geweest.
trouwens: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61222
250 euro afdingen, sebrings verkopen voor 400 en je hebt een hele nette Jetta met nog een fatsoenlijke motor ook, voor iets meer dan 1000 euro :D
Het gaat (toevallig) over een auto die van jou is geweest, maar hij had net zo goed van elk ander lid geweest kunnen zijn, dan waren de opmerkingen niet anders geweest.
Daar heb ik tegenwoordig toch m'n twijfels over, 't is bij voorbaat al gezeik in al m'n topics.. zelfs voor hij te koop staat. Zelfs voor ik een auto koop zeurt met erover wanneer hij te koop komt. Iets wat ik bijvoorbeeld bij Alberto niet zie gebeuren, terwijl hij ook nog al eens wisselt.
tsja, die naam raak je zo ook niet kwijt.
Maar dit is jouw topic helemaal niet, dus graag on-topic!
en met pm's over deze discussie hoeft men mij ook niet lastig te vallen, het is wel klaar zo :)
trouwens: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61222
250 euro afdingen, sebrings verkopen voor 400 en je hebt een hele nette Jetta met nog een fatsoenlijke motor ook, voor iets meer dan 1000 euro :D
Inderdaad, en nog een 4 deurs ook! :)
Prijs, tja.. ik kan me voorstellen dat mensen het betalen voor zo'n nette Jetta met de wielen en alles erop en eraan.
Wat nog meer dan alleen de wielen schroefsetje??? Zo bijzonder is dit ding niet. 1000 uit 1 dozijn wagen.
Je doet net alsof al je wagens (jetta,s) bijzonder zijn. Niks bijzonder aan die dingen hoor. Blijft een simpele jetta. Alleen de prijs is volgens mij bijzonder :rolleyes:
Oja, Alberto is een geval apart :D En een fries :tongue:
Nette prijs voor een nette Jetta. De koper zal absoluut veel plezier beleven aan deze auto. Je zal ze zelden zo strak vinden, zonder dat de auto gerestaureerd is.
Nette prijs voor een nette Jetta. De koper zal absoluut veel plezier beleven aan deze auto. Je zal ze zelden zo strak vinden, zonder dat de auto gerestaureerd is.
Zou je dat ook zeggen als je NIET bij de DubClub zit??? :D
Ja Domi, zoals iedereen wel weet is een strakke basis (dus een auto zonder deuken, roest of schade) vinden erg lastig. Het gaat om oude auto's en die hebben vaak al veel meegemaakt. Het land staat vol met viezerikken en die wil je niet. Voor het geld wat er voor gevraagd wordt kan je zo'n auto onmogelijk bouwen. Als de looks je aanstaan heb je hier een perfecte auto aan.
Denk het wel, wij zijn namelijk eerlijk over hetgeen wat we verkopen.. en bieden geen 'superstrakke' g60 aan voor grof geld die vervolgens totaal niet zo netjes blijkt te zijn. Dat soort dingen bedoel ik dus dat je stad en land afrijdt voor een auto, maar dat er altijd van die mensen bij zijn die zooi proberen te verkopen.
Trouwens wel apart dat je iemand uit friesland wel respecteert en iemand buiten friesland niet.. grow up. Zelfde voor de mensen die kleine projecten niet respecteren. Dat je zelf een massive project hebt moet je zelf weten, maar dat is toch geen reden om iemand met kleinere projecten niet te respecteren?
Respect moet je verdienen.....
Nou volgens mij moet je gewoon iedereen respecteren en hangt dat niet af van waar je vandaan komt, wat voor auto je rijdt of hoe groot je portemonnee is.. of wat voor reden dan ook.
.. grow up.
Juist Misha. :thumbup: Wordt volwassen en hap steeds niet zo.
Oja, De G60 was niet van mij he. ;) Kan er ook niks aan doen dat ie nu als boerenwagen wordt gebruikt.
Respect moet je verdienen.....
Want je bent het (hier) zo kwijt :D :D
Nou volgens mij moet je gewoon iedereen respecteren en hangt dat niet af van waar je vandaan komt, wat voor auto je rijdt of hoe groot je portemonnee is.. of wat voor reden dan ook.
Precies, het gaat erom hoe je mensen behandeld, en aangezien op internet alles op woorden uitkomt, hoe je jezelf uit en neerzet.
Dat is een goede Tjaap :thumbup:
Vooral de laatste 6 woorden :)
allemaal geen redenen om respect te verdienen... respect kun je op andere manieren verdienen.. hoef je niet eens een auto voor te hebben..
en niet door continue te happen en de " ja maar alberto dit... sjaak dat.. kees zus.. sander zo.."
ja maar=nee
Lees is, respect verdien je niet.. respect heb je. Je moet iedereen respecteren klaar. Dat je hier (meer) respect krijgt door een r32 in je auto te gooien of je zuurverdiende project verkoopt voor 1200 euro doet me niks, dan maar wat minder.. of desnoods geen respect. Ik vind het slechts een rare manier om met je mede-hobbyisten om te gaan, maar ieder zo z'n ding zullen we maar zeggen.
Lees is, respect verdien je niet.. respect heb je.
Lees eens..... respect verdien je wel degelijk. Namelijk door je medemens te respecteren.
Zolang je dat niet doet kan je het natuurlijk ook niet terug verwachten.
Er zitten hier heel veel meer jongetjes van 20 met 1.3-jes die met een laag budget een leuke auto proberen neer te zetten die ik nog nooit gehoord heb over het feit dat ze geen respect zouden krijgen omdat ze geen R32 geld hebben.
Misha toch (ja, sneu mannetje heb ik weggehaald, dat hoeft op zich ook allemaal niet, het gaat mij meer om het inhoudelijke aspect)
Zelfs de grootste mafkees die hier op het forum met een of andere roestige ***polo zou komen wordt gerespecteerd, maar krijgt wel kritiek dat zijn polo roestig is... En het is net hoe die maf daarmee omgaat! Hoe jij dat doet = not done.
Ooit, leer je het nog, maar ik vraag me echt af wanneer!
p.s. alle zogenaamde misha-haters, zullen we ff pb'en over onze volgende actie om hem af te zeiken?
Hoe moet het dan als men zichzelf het beste vind en steeds weer bewijst (of zegt) dat men het wel kan????
Lees eens..... respect verdien je wel degelijk. Namelijk door je medemens te respecteren.
Zolang je dat niet doet kan je het natuurlijk ook niet terug verwachten.
Er zitten hier heel veel meer jongetjes van 20 met 1.3-jes die met een laag budget een leuke auto proberen neer te zetten die ik nog nooit gehoord heb over het feit dat ze geen respect zouden krijgen omdat ze geen R32 geld hebben.
Ik respecteer iedereen op dit forum .. in tegenstelling tot :rolleyes:
Melly,wil je beetje aan je taalgebruik denken? :rolleyes:
omdat te weerleggen hoef ik toch niet te gaan quoten uit oudere threads hoop ik?
Melly,wil je beetje aan je taalgebruik denken? :rolleyes:
En dan te bedenken dat hij regelmatig probs heeft mijn mijn taalgebruik.. ik wilde er nog niks over zeggen maar goed.
Je quote maar wat je wil tjaap, ik zeg je nu dat ik iedereen respecteer.. is dat niet voldoende voor je? Dat je 't ooit eens niet eens bent, of wel eens uit je slof schiet, wat niet ondenkbaar is als je constant onder vuur ligt, wil dat niet meteen zeggen dat ik iemand niet respecteer.
martiepartie
10-11-2009, 20:16
Misha toch, sneu mannetje...
Zelfs de grootste mafkees die hier op het forum met een of andere roestige ***polo zou komen wordt gerespecteerd, maar krijgt wel kritiek dat zijn polo roestig is...
Hoor ik mijn naam?? :D :D *** + polo, dat zijn wel mijn 2 hobbies :chair:
@Misha, steeds als je een beetje respect gesprokkeld hebt zaag je je poten onder de kast vandaan. Tenminste, je zit er wel erg makkelijk weer bovenop.
Iemand respecteren is iets anders dan gerespecteerd worden ;)
breadfan83
10-11-2009, 20:40
http://img127.imageshack.us/img127/8750/351ic02.gif
denk dat ik deze nog wel eens kan gebruiken hier in sommige discussies. dus houd hem even bij de hand.
;)
martiepartie
10-11-2009, 20:41
Wat is hij aan het doen? ik zie zijn handen niet, maar hij schudt wel :D
breadfan83
10-11-2009, 20:43
Ik twijfelde er eerst ook over, maar rukkers en jankers genoeg, dus who cares. :D
Wat die prijzen betreft, ik denk dat ik mijn mening ooit al eens gegeven heb hierover, dus ik hou me verder er buiten.
Hoest met je respect Misha...??? :D
martiepartie
10-11-2009, 21:05
kuch..
Fok respect, ik bouw m'n auto's toch voor mezelf.. als jullie mijn auto's of mijn persoontje niet respecteren dan zegt dat meer over jullie als over mij ;)
Knip dan alles maar weg, mijn reacties mogen ook weg, punt is gemaakt (maar niet aangekomen) en wat maakt het uit he...
Who fucking cares spel- of grammaticafouten, 't is toch zeker niet het forum der Nederlandsche taal ofwel?
Fok respect, ik bouw m'n auto's toch voor mezelf.. als jullie mijn auto's of mijn persoontje niet respecteren dan zegt dat meer over jullie als over mij ;)
Doe eens klikken (http://www.volksforum.com/forum/login.php?do=logout&u=4277) :thumbup:
Waarom hou je ze dan niet.
Persoontje idd
Dat ik graag van auto's wissel wil niet zeggen dat ik m'n auto's niet voor mezelf bouw, ik bouw ze naar mijn smaak en verkoop ze dan.. dat is mijn hobby, 't is echt heel moeilijk omdat te begrijpen of niet?
Dat andere zal ik maar niet op reageren, dan blijft er nog enigszins niveau in deze discussie. :rolleyes:
Dat ik graag van auto's wissel wil niet zeggen dat ik m'n auto's niet voor mezelf bouw, ik bouw ze naar mijn smaak en verkoop ze dan.. dat is mijn hobby, 't is echt heel moeilijk omdat te begrijpen of niet?
Das sowieso geen punt!
Dat andere zal ik maar niet op reageren, dan blijft er nog enigszins niveau in deze discussie. :rolleyes:
Kijk, verstandig!
Niet te geloven hoe sneu jij eigenlijk bent.
Bah, Wordt tijd dat je naar je Dubforum verhuist.
VF krijgt weer niveau als jij helemaal niet meer reageert.
Kijk is even naar je reactie, moet je nog eens vertellen wie er nou sneu is.. ik geef een hele nette reactie, wat ik al de hele tijd doe overigens.. en het enige wat jij doet is afzeiken en respectloos over mij (en dubclub) praten.
Lezen er nou geen mods mee of wat, ik vind dat ik 't heel netjes doe, maar zulke reacties slaan toch totaal nergens op.. niet inhoudelijk, niet netjes, disrespectvol ..
och god, waarom moet ik je respect voor je hebben?????
Vertel me dat eens.
Nu niet slijmen bij de mods over dat je het netjes doet. Na zoveel topics wordt dat ook eens tijd voor je.
http://data.boomerang.nl/s/smillenaar/image/slijmerd/s600/slijmerd.jpg
Lezen er nou geen mods mee of wat
jawel hoor, lees maar eens terug in deze thread hoeveel er al gereageerd hebben en wat hun standpunten zijn.
En beledigende reacties en shit is allemaal prima? O-wee als ik eens uit m'n slof schiet.. dan ben ik weer de boosdoener..
Jij bent altijd de gebeten hond, zo is het nou eenmaal...
Met die instelling kom je ergens! OF, misschien OF, je gaat je eens afvragen wat de oorzaak is van al die reacties tegen jou? Zou kunnen hoor, en weet je wat? Baat het niet, dan schaad het niet! (en das wss fout gespeld, who gives)...
Ik vond dat ik het nog netjes doe. Toch Mod,s???? Ah toe nou mods, help me even nu :D ;)
http://www.sportgeschiedenis.nl/userfiles/Calimero.jpg
1 fucking pot nat hier .. echt onvoorstelbaar
nou...
als je dat vind, waarom blijf je dan steeds reageren? Hoeft niet hoor....
bivw 16vg60
10-11-2009, 22:13
och god, waarom moet ik je respect voor je hebben?????
Vertel me dat eens.
Nu niet slijmen bij de mods over dat je het netjes doet. Na zoveel topics wordt dat ook eens tijd voor je.
http://data.boomerang.nl/s/smillenaar/image/slijmerd/s600/slijmerd.jpg
domi volgens my kan jij er ook wat van :shake: wat dat betreft jij en micha 2 handen op 1 buik
ik heb niks met misha maar is die jongen nu niet genoeg door de stront heen gehaald ??? :confused:
dacht dat het hier over een te duure jetta ging en niet over de persoon zelf
dacht dat we met zijn alle toch wel op 1 lijn lagge dat we het met elkaar moeten doen daar hebben we allemaal iets aan ipv elkaar afzeiken word je niks wijzer van
Denk het wel, wij zijn namelijk eerlijk over hetgeen wat we verkopen.. en bieden geen 'superstrakke' g60 aan voor grof geld die vervolgens totaal niet zo netjes blijkt te zijn. Dat soort dingen bedoel ik dus dat je stad en land afrijdt voor een auto, maar dat er altijd van die mensen bij zijn die zooi proberen te verkopen.
Trouwens wel apart dat je iemand uit friesland wel respecteert en iemand buiten friesland niet.. grow up. Zelfde voor de mensen die kleine projecten niet respecteren. Dat je zelf een massive project hebt moet je zelf weten, maar dat is toch geen reden om iemand met kleinere projecten niet te respecteren?
:lmao: :lmao: :rock: :goodpost:
.
:offtopic:
Waar is dat verhaal van die Jetta nou gebleven :confused:
Hij is mischien vrij duur ok maar dan je eigen er zo druk om maken, moet je niet doen joh :mad:
Trouwens ik moet ook gewoon hard werken ( in de bouw ) voor mijn Rallye R32 hoor :mad:, sorry ik zal niet boos worden hahaha.
Ik respecteer iedereen op dit forum .. in tegenstelling tot :rolleyes:
Mogelijk hier meer info? http://nl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenie
Ik respecteer iedereen, staat los van jullie respect voor mij.. zijn 2 verschillende dingen.
ik begrijp niet waarom je weer zo godse gefrusteerd bent,die klereauto is niet eens meer van je....
jij denkt overal voor in de verdediging te moeten springen,al heb je er ooit gescheten.
Beetlefreak
10-11-2009, 23:54
Trouwens wel apart dat je iemand uit friesland wel respecteert en iemand buiten friesland niet...
Fuck, ik moet m'n maandelijkse bijdrage om mod te blijven nog ff overmaken! Thnx ;)
ik begrijp niet waarom je weer zo godse gefrusteerd bent,die klereauto is niet eens meer van je....
jij denkt overal voor in de verdediging te moeten springen,al heb je er ooit gescheten.
LOL (vooral om taalgebruik) :D
Lekker boeiend Misha. Laat je niet opnaaien, dat is slecht voor je hart. En zeker niet over een van je vorige auto's :redface:
breadfan83
11-11-2009, 00:45
Mish, ik heb al eens eerder aangegeven, in (volgens mij) het topic van Furby, dat je je heel veel heibel kunt besparen, als je gewoon eens niet langer denkt alles en iedereen waar je ook maar het kleinste verband mee hebt, te moeten verdedigen.
Je zit hier om je ding te doen, je auto's te showen, en voor de gezelligheid... maar je zit net zo goed op een forum om meningen van anderen te krijgen. Dat dat niet altijd maar weer OEH en AAH is, lijkt me logisch. Dat er mensen zijn die vinden dat je auto te duur is, lelijk is, rood is, te laag is, ondergemotoriseerd is, of stinkt, dat ie veertig uit een dozijn is, standaard is, of gewoon niet aan hun ideaalbeeld voldoet, is onvermijdelijk. Mijn auto heeft gaten, en is na twee jaar stilstaan nog steeds niet klaar. Boeit me dat? Neen! Boeit 't me dat iemand daar wat over zegt? Neen! Boeit 't me dat mensen zich de moeite doen hun mening te geven over die witte kapotte roestbak van me, die me in aanschaf minder heeft gekost dan jij afgelopen weekend hebt verzopen? Jazeker, prachtig! Prima toch dat mensen mijn auto de moeite waard vinden om er iets over neer te typen!
Als er iemand zegt dat je auto er goed bij staat, zie ik je er ook niet meteen tegenin gaan, doe dat dan ook niet als er eens (goedbedoelde) kritiek komt, of wanneer iemand het niet met je eens is. Jouw reacties maken het leuk op je door te hameren, en op de basisschool is mij al geleerd dat geen reactie, de beste reactie is. Gewoon links laten liggen dus.
En ik weet 't, Oss ligt in Brabant, maar ook de andere Ossen kunnen praten. Laat ze dat dan ook lekker doen, dan wordt hun mening eens in twijfel getrokken, of uitgelachen, en niet telkens alleen maar de jouwe.
Blijf een beetje op de achtergrond, en je zult zien dat zich snel genoeg weer een ander / nieuw slachtoffer voor ons complot aanbiedt. ;) En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!
domi volgens my kan jij er ook wat van :shake: wat dat betreft jij en micha 2 handen op 1 buik.
ik heb niks met misha maar is die jongen nu niet genoeg door de stront heen gehaald ??? :confused:
Ik kan er ook wat van ja, Maar gelukkig niet zo sneu als mischa.
Als micha reageert dan kan hij dit verwachten. Ook al is het een ex auto van hem. En hij verdedigt zich steeds weer. Waarom???????
Mish, haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!
:thumbup:
Zo nu eerst maar weer es over de jetta,ding is te duur .
Vooral omdat er genoeg van die rommel rond rijdt ,zou dan persoonlijk liever 1 kopen die nog uit de belasting gaat
Maar zolang er idioten zijn die het betalen ,zou ik het er ook voor vragen.
Die beige is dn noch goedkoop ,en wordt nog belastingvrij .
Goed verhaal hoor Chris, maar dat puntje over die fietsbanden, (en nou voel ik me weer aangesproken, ik weet 't.. maar laten we eerlijk wezen) de grap is er nu toch wel vort vanaf, of heb ik 't mis? Ik snap niet wat voor lol je er aan hebt op bij elke gelegenheid er weer een of andere slappe opmerking over te maken.. verzin dan een keer wat anders waar we allemaal om kunnen lachen.
En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter, ik heb geen veren in m'n reet.. tenminste, anders had ik dat wel gemerkt denk ik.. als ik een keer zeg dat ik m'n auto mooi vind wordt dat gelijk opgeblazen door medeforummers alsof ik mezelf als Chip Foose betitel. Ik denk dat iedereen op 't forum, of die met auto's bezig is (of dat nou opel, toyota, vw of wat dan ook is) wel trots is op z'n vehikel.. anders zou ik 'm verkopen en een auto gaan rijden waar je wel trots op kunt/wilt zijn, of een andere hobby zoeken.
richard-polo
11-11-2009, 07:38
Niet te geloven hoe sneu jij eigenlijk bent.
Bah, Wordt tijd dat je naar je Dubforum verhuist.
VF krijgt weer NIVEAU als jij helemaal niet meer reageert.
whahaha en dat uit jouw mond zeg :screwy:
denk eerst na voor je iets heeeel erg doms zegt, wat een pannekoek ben je ook he :rolleyes:
bah word tijd dat mensen zoals jij zich eens als vader gaan gedragen ;)
Goed verhaal hoor Chris, maar dat puntje over die fietsbanden, (en nou voel ik me weer aangesproken, ik weet 't.. maar laten we eerlijk wezen) de grap is er nu toch wel vort vanaf, of heb ik 't mis? Ik snap niet wat voor lol je er aan hebt op bij elke gelegenheid er weer een of andere slappe opmerking over te maken.. verzin dan een keer wat anders waar we allemaal om kunnen lachen.
Gewoon links laten liggen, als hij fietsbanden op een auto niet tof vind, klaar, dan reageer je: Dat mag / dat is jouw mening / ik hou wel van fietsbanden, niet meer, niet minder!
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter, ik heb geen veren in m'n reet.. tenminste, anders had ik dat wel gemerkt denk ik.. als ik een keer zeg dat ik m'n auto mooi vind wordt dat gelijk opgeblazen door medeforummers alsof ik mezelf als Chip Foose betitel. Ik denk dat iedereen op 't forum, of die met auto's bezig is (of dat nou opel, toyota, vw of wat dan ook is) wel trots is op z'n vehikel.. anders zou ik 'm verkopen en een auto gaan rijden waar je wel trots op kunt/wilt zijn, of een andere hobby zoeken.
Dat heb je wel zelf gedaan met alle opmerkingen rondom je auto en in andere topics over je clubje. Dat is een feit, en dat doen andere mensen niet voor je, dat heb je zelf zo gemaakt...
Deal with it, en pas je zelf een beetje aan, hoeven mensen er ook niet meer over te zeveren, it's that simple!
Al met al merk ik dat je steeds meer de inhoud gaat lezen, top, zo wordt het nog iets hoor!
Dat heb je wel zelf gedaan met alle opmerkingen rondom je auto en in andere topics over je clubje. Dat is een feit, en dat doen andere mensen niet voor je, dat heb je zelf zo gemaakt...
Lees dan is Melvin.. als je trots bent op wat je rijdt/hebt wil dat niet zeggen dat je jezelf superieur vind. Ik maak inderdaad her en der wat opmerkingen over mijn shit maar 'jullie' zijn degene die het totaal uit verband trekken. Nogmaals, als je niet trots bent op je eigen auto of wat dan ook, dan zou ik zeggen verkoop 'm en ga wat besturen waar je wel trots op kunt en wilt zijn.
Beetlefreak
11-11-2009, 08:38
Alleen dit vind ik dan net even een slechte afsluiter...
Dit is een nog veel slechtere afsluiter, net of moet iedereen hier reageren zoals jij het wil. WRONG.
Ga dan eerst niet alles met hand en tand lopen verdedigen en nu met de post van Chris instemmen.
martiepartie
11-11-2009, 08:40
Lees dan is Melvin.. als je trots bent op wat je rijdt/hebt wil dat niet zeggen dat je jezelf superieur vind. Ik maak inderdaad her en der wat opmerkingen over mijn shit maar 'jullie' zijn degene die het totaal uit verband trekken. Nogmaals, als je niet trots bent op je eigen auto of wat dan ook, dan zou ik zeggen verkoop 'm en ga wat besturen waar je wel trots op kunt en wilt zijn.
Weer een wijze les :thumbup:
:shake:
whahaha en dat uit jouw mond zeg :screwy:
denk eerst na voor je iets heeeel erg doms zegt, wat een pannekoek ben je ook he :rolleyes:
bah word tijd dat mensen zoals jij zich eens als vader gaan gedragen ;)
Goh, spuit 11 wil ook wat zeggen
Jetta MaNiA
11-11-2009, 09:38
Het word tijd dat er een Volksforumtherapeut opstaat!
Het wordt tijd dat we hier eens mee kappen!
blijkbaar is er behoefte om hier over te discussieren en Volksforum pretendeert altijd een hechte community te zijn.
Daarom heb ik het topic opgesplitst en kan je het hier on-topic over de Jetta hebben: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=61914&page=1&pp=20
Mensen die deze discussie moe zijn kunnen dit topic verder negeren en zich bezig houden met relevanter zaken :thumbup:
Misha's eigen discussie-topic???
Aangezien het toch een complot is, heb ik het maar aangepast :rolleyes:
Pedaalemmer
11-11-2009, 10:05
:icon_spin
ik snap het niet mee...wie is nou met wat bezig over wie, terwijl het wat niet meer van wie is omdat het wat weer wordt aangeboden aan wie?
Misha's eigen discussie-topic???
als je nu al je gezeur kan beperken tot dit topic aub. dan kunnen wij ook weer genieten van het forum.
Ik kan de personen die ongepaster/disrespectvoller reageren/een-hogere-pet-van-zichzelf-op-hebben dan Misha hier weer met de neus aanwijzen (en toevallig staan die ook hier weer vooraan te schreeuwen)... Waarom blijven de pijlen op Misha gericht? Omdat hij constant reageert op aantijgingen en op een gegeven moment (en hoe begrijpelijk!) pissed off wordt? Waar blijft de Domi-gate? Waar blijft de Richard-Polo gate? Waar blijft de Zweiter-gate? Mods, duw dit topic toch op slot, want is dit nou een eerlijke discussie???
Ik kap er mee want, eerlijke discussie zal het toch niet worden... Ik weet al wie de gebeten hond is en omdat ik bijvoorbeeld telkens hap op wat Misha zegt heb ik het dalijk nog zelf gedaan ook nog, ja nu speel ik de gebeten hond!
Ik kan de personen die ongepaster/disrespectvoller reageren/een-hogere-pet-van-zichzelf-op-hebben dan Misha hier weer met de neus aanwijzen (en toevallig staan die ook hier weer vooraan te schreeuwen)... Waarom blijven de pijlen op Misha gericht? Omdat hij constant reageert op aantijgingen en op een gegeven moment (en hoe begrijpelijk!) pissed off wordt? Waar blijft de Domi-gate? Waar blijft de Richard-Polo gate? Waar blijft de Zweiter-gate? Mods, duw dit topic toch op slot, want is dit nou een eerlijke discussie???
:goodpost:
:lock:
Ongelovelijk dit Topic.
Heren,
Laten we alstublieft weer eens gewoon over auto,s motoren, chroom, matzwart, carbon, verlagen, orgineel, meetings, bierdrinken, cleanen,rat-rides, luchtkoelers, lexuslook, waterkokers, turbo's, OEM, cc's, webers, injectie, wielen, bbs-en, spuiters, lassers, verbreders, poetsen, wassen
en buitensporig veel geld/ tijd of beide in je grote liefde/hobby namelijk je VAG-automobiel steken hebben.
Alstublieft..
Nee he, niet wéér over BBS-sen beginnen hoor ...
Je draait de rollen om, natuurlijk reageert die daarop en wordt ie pissed, komt omdat het daar niet om draait. Het ging om het inhoudelijke aspect en de reden WAAROM er aantijgingen zijn. Maar dat raakt een beetje uit context...
:wuv: oowww mijn oude Jetta staat weer te koop. :wuv:
Helemaal niks mis met de auto of heb ik iets gemist?
dat raakt een beetje uit context...
de vinger op de zere plek, heeft niks met het omdraaien van rollen te maken
(trouwens niks persoonlijk opvatten hoor Melvin, dat is niet mijn bedoeling)
als het gaat om het inhoudelijke aspect en om de reden WAAROM er aantijgingen zijn TEGEN 1 BEPAALDE PERSOON, dan doe je dat toch even netjes via een pm? Dat mods hier een topic van maken met de naam Misha-gate is toch te gek voor woorden? En dat er altijd personen op dit forum klaar staan om olie op het vuur te gooien mag bekend zijn, dus een topic als dit kan je verwachten. Ik blijf erbij dat dit een hele oneerlijke (en inderdaad uit de context getrokken) discussie is (en dan druk ik me nog netjes uit)... ik blijf er bij dat dit topic een heel groot slot verdiend.
:wuv: oowww mijn oude Jetta staat weer te koop. :wuv:
Helemaal niks mis met de auto of heb ik iets gemist?
Zeker niks mis mee Vincent, hij is beter dan ooit geloof ik :thumbup:
Ten eerste IK ga hier geen partij kiezen, ik geef alleen mijn mening.
De laatste paar maanden lees ik iedere keer dit soort topics waar voornamelijk dezelfde mensen in reageren. Ik heb ook diverse keren de neiging gehad om te reageren op sommige antwoorden die ik daarin lees, omdat ik het er wel of niet mee eens ben of omdat ik er ook een mening over heb. Waarom ik niet gereageerd heb? Geen idee, misschien omdat me dat verstandiger leek. Ik ken mezelf een beetje en ik weet dat ik nogal snel uit emotie ergens op kan reageren, wat hier dus waarschijnlijk ook gebeurt was. In dit topic gebeurd dit ook, dat weet ik zeker.
Volgens mij hebben een hoop mensen een hekel aan Misha want de opmerkingen liegen er niet om. Ik ben het ook lang niet altijd eens met Misha, maar enkele van zijn auto's kon ik toch wel waarderen(ik heb er zelfs 1 gehad). Waar 2 partijen ruzie hebben, hebben er 2 schuld. Als Misha zou stoppen met op alles en overal op te reageren incl de JVT taal en de rest eens zou stoppen met de haatcampagne tegen hem dan zou het forum weer een stuk frisser zijn.
Ik weet het een forum is ook om te discussiëren maar naar mijn idee gaat dit te ver. Tuurlijk hebben de mensen hier gelijk en vraagt hij een hoop geld voor een auto en idd het is iedere keer hetzelfde wat hij doet(schroefset, wielen), maar dat zijn ook dingen die ik als eerste zou doen als ik een andere auto had gekocht want dat is het eerste wat je ziet en de grootste verandering. Een hoop mensen op dit forum doen dit behalve dan dat ze meer een band met hun auto hebben en deze dus veel langer in bezit hebben.
Dus even in het kort, Misha stop met reageren op iedere opmerking die jij of 1 van je clubgenoten krijgt in een topic. En voor de rest spreek Misha eens aan op een meeting want er zijn genoeg meetings waar hij naartoe gaat. Of durft dan niemand meer omdat er geen toetsenbord en een beeldscherm meer tussenzit?
Just my 2 cents, oftewel mijn mening. ;)
Grtz Sander
breadfan83
11-11-2009, 12:30
Heb je er ooit al eens bij stilgestaan dat er ook wat over die bandjes en dat rijden op bumpstops wordt gezegd om de veiligheid niet compleet uit het oog te verliezen? Niet alles is een aanval, soms is het ook gewoon goedbedoeld advies.
Goedkope schroefsetjes zijn niet gemaakt voor op 't circuit, of voor extreem gebruik, maar goed laag rijden, op een veilige manier kan altijd. Als er echter geen veerweg meer overblijft, is het einde een beetje zoek. Neem je daarbij ook nog van die smalle bandjes, vraag je mijns inziens een beetje om problemen. En jochies van 18 / 19 jaar, met een twee weken oud rijbewijs, lezen net zo goed mee hier, en bouwen net zo goed hun auto's (met die van forummers als voorbeeld), niet alleen die ervaren rally-piloten. ;)
Jij levert keer op keer weer dikke bakken af, dat zijn jouw woorden. Je verlaagt auto's en schroeft er andere wielen onder. Wat Martinus doet is "dikke bakken bouwen", verlagen kan iedereen en hun moeder. Laat me nou eens een auto zien die je gebouwd hebt die inderdaad anders is dan anders, waar inderdaad echt veel werk in gestoken is, die vernieuwend is, of gewoon helemaal af! Dan mag je zeggen dat jij en jullie clubje een echt dikke bak hebben afgeleverd. Trots mag je zijn zoveel je wilt, maar plaats je daarmee dan niet boven de anderen hier op 't forum, dat maakt je niet geliefd.
En hoe je mijn tekst gaat zien maakt me verder niet uit. Het is bedoeld als goed bedoeld advies, niet als aanval oid.
Mijn mening: (ook al vraagt daar niemand naar)
Ik denk dat de toon in deze discussie is gezet op pagina 1 door een volksforum crew member.....
Dus als deze leden deze discussie's liever niet zien op het forum adviseer ik ze eerst eens voor hun eigen deur te vegen.
Dan mag je zeggen dat jij en jullie clubje een echt dikke bak hebben afgeleverd. Trots mag je zijn zoveel je wilt, maar plaats je daarmee dan niet boven de anderen hier op 't forum, dat maakt je niet geliefd.
pardon? dus jij bepaalt dat het dan een dikke bak is? wie plaatst wie nou boven anderen chris, je doet er nu toch net zo hard aan mee?
(ik tik dit trouwens met een dikke vette smile op mijn gezicht, het is niet zo dat ik trillend van woede achter mn macje zit, dat even voor de beeldvorming. Komen we elkaar eens tegen, drinken we net zo vrolijk eentje. Een GEZONDE discussie moet kunnen hoor. *smiley van twee poppetjes die elkaar knuffelen* :D)
Inderdaad, wat jij een dikke bak vind moet je zelf weten.. wat ik al eerder heb gezegd, volgens veel mensen heb je pas een dikke bak als je er een dikke motor in hebt liggen.. vind ik een beetje raar. Tuurlijk is het vet als er een dik blok in hangt, maar iets wat niet snel is kan net zo goed mooi zijn. Er rijden tal van dikke golfjes 1 met maar een 1.1 onder de kap. Nogmaals, dat ik trots ben op mijn of auto's van clubgenoten heeft niks te maken met je boven de rest plaatsen.. dat is slechts wat jij/jullie ervan maken.
Ik rijdt al sinds dag 1 op goedkope schroefsetjes en smalle banden, ik heb nog nooit een ongeluk gehad, ik rij ook niet alsof ik op 't circuit rijdt. Ik rijdt rustig omdat m'n draagarmen 2cm boven de grond hangen, niet omdat ik 165/40 op 7j heb of omdat ik op een goedkoop schroefsetje rijdt. Overigens hangt mijn Jetta sinds het weekend ook wat hoger zodat hij niet op stops ligt en (belangrijker) de stuurstangen en aandrijfas vrij lopen.
breadfan83
11-11-2009, 13:49
pardon? dus jij bepaalt dat het dan een dikke bak is? wie plaatst wie nou boven anderen chris, je doet er nu toch net zo hard aan mee?
Och Sander, kom nou...
Mish koopt wat leuke velgjes, en monteert een schroefset (laat monteren tegenwoordig), en vindt gelijk dat ie alweer een auto heeft gebouwd waar anderen van kunnen leren (zijn woorden).
Het is een leuke Jetta, en het zijn leuke wieltjes, en het ziet er allemaal leuk uit omdat het zo laag is, maar echt iets aparts is het nog lang niet.
Neem dan een set velgen die niemand heeft. Verlaag de auto zo ver, maar dan op een veilige manier, met veerweg, met een goede schroefset, met grip. Zorg dan dat je een nette motor in een minstens even nette auto hebt liggen. Zorg dat je een echte set banden kwijt komt onder je auto bij een dergelijke verlaging, door eens wat moeite te doen, etc.
Het zijn allemaal leuke auto's, maar niet bepaald van dat niveau dat anderen er ook echt iets van kunnen leren. En doe je het wel om anderen iets te leren, zorg dan dat ze het goed leren. Constant op bumpstops rijden is niet wat je het nieuwe publiek wilt leren.
Als Misha tevreden is met zijn auto's, is dat prima. Dat ie er trots op is, vind ik alleen maar goed. Dat ie anderen iets wil leren, super! Maar ga niet als een of andere auto-God over het forum stampen, en doen alsof je "all-that" bent.
Misha is degene die loopt te roepen dat "zijn shit lauw is", dat iedereen wat van de DubClub kan leren, en dat ze naar hun eigen forum vertrekken omdat het niveau hier op Volksforum te laag is. Beetje hoog in de bol mag je dat wel noemen denk ik.
Maar laten we vooral allemaal lekker ongesteld over het forum lopen tippelen, en vallen over ieder klein woordje dat niet in het totaalplaatje past.
Alles is mooi en goed! :green:
Pedaalemmer
11-11-2009, 13:52
* pakt chips en cola*
OldSkool-II
11-11-2009, 13:54
Damn jammer dat ik de dit gemist heb, tis nu een beetje laat om nog wat te zeggen.
Wil alleen maar zeggen dat ik het voor de volle 101% eens ben met de post hierboven....
p.s.
Heb wel regelmatig reacties gezien in te koop topic van medeforummers, als die een keer €1500,- voor een MKII durfden te vragen, dan was dat volgens Misha veels te veel, maar die van hemzelf zijn allemaal minimaal €3000,- waard.
Enigste reactie die ik in dit topic ga zetten hoop ik...
breadfan83
11-11-2009, 13:56
Inderdaad, wat jij een dikke bak vind moet je zelf weten.. wat ik al eerder heb gezegd, volgens veel mensen heb je pas een dikke bak als je er een dikke motor in hebt liggen.. vind ik een beetje raar. Tuurlijk is het vet als er een dik blok in hangt, maar iets wat niet snel is kan net zo goed mooi zijn. Er rijden tal van dikke golfjes 1 met maar een 1.1 onder de kap. Nogmaals, dat ik trots ben op mijn of auto's van clubgenoten heeft niks te maken met je boven de rest plaatsen.. dat is slechts wat jij/jullie ervan maken.
Mish, alsjeblieft, moet ik gaan quoten wat je in andere topics hebt gezegd?
Een forum werkt niet zo. Je kunt hiet het ene moment iets zeggen, en het andere moment ontkennen. Denk dan liever wat langer na, want als het er eenmaal staat, staat het er.
En Sander, ik heb het al eerder gezegd, ik ga hierdoor echt niks slechts in forummers zien. De reden dat ik hier zit is om mijn ding te doen, en meningen te geven en ontvangen.
Och Sander, kom nou...
Mish koopt wat leuke velgjes, en monteert een schroefset (laat monteren tegenwoordig), en vindt gelijk dat ie alweer een auto heeft gebouwd waar anderen van kunnen leren (zijn woorden).
Het is een leuke Jetta, en het zijn leuke wieltjes, en het ziet er allemaal leuk uit omdat het zo laag is, maar echt iets aparts is het nog lang niet.
Neem dan een set velgen die niemand heeft. Verlaag de auto zo ver, maar dan op een veilige manier, met veerweg, met een goede schroefset, met grip. Zorg dan dat je een nette motor in een minstens even nette auto hebt liggen. Zorg dat je een echte set banden kwijt komt onder je auto bij een dergelijke verlaging, door eens wat moeite te doen, etc.
Het zijn allemaal leuke auto's, maar niet bepaald van dat niveau dat anderen er ook echt iets van kunnen leren. En doe je het wel om anderen iets te leren, zorg dan dat ze het goed leren. Constant op bumpstops rijden is niet wat je het nieuwe publiek wilt leren.
Als Misha tevreden is met zijn auto's, is dat prima. Dat ie er trots op is, vind ik alleen maar goed. Dat ie anderen iets wil leren, super! Maar ga niet als een of andere auto-God over het forum stampen, en doen alsof je "all-that" bent.
Misha is degene die loopt te roepen dat "zijn shit lauw is", dat iedereen wat van de DubClub kan leren, en dat ze naar hun eigen forum vertrekken omdat het niveau hier op Volksforum te laag is. Beetje hoog in de bol mag je dat wel noemen denk ik.
Maar laten we vooral allemaal lekker ongesteld over het forum lopen tippelen, en vallen over ieder klein woordje dat niet in het totaalplaatje past.
Alles is mooi en goed! :green:
dus we gaan niet net zo vrolijk eentje drinken?
Emoties emoties emoties, over ongesteld zijn gesproken...
breadfan83
11-11-2009, 14:10
dus we gaan niet net zo vrolijk eentje drinken?
Emoties emoties emoties, over ongesteld zijn gesproken...
Hoezo niet?
Met mijn beste vrienden ben ik het ook niet altijd eens, met m'n vriendin ook niet, dus waarom zou ik dat met forummers wel zijn? Even goede vrienden hoor.
Met Mish heb ik een paar keer gesproken op de mini-meet in Oss, en volgens mij ook wel op een andere meeting, en nu zou ik hem ook niet uit de weg gaan. Maar dat betekent niet dat ik telkens moet gaan blaten als een schaap dat ik alles zo mooi vind wat iedereen hier doet. ;)
Als er dan echter volop geblaat wordt, blijf dan wel aub gewoon met beide beentjes op de grond staan, en ga niet denken dat je meteen boven de rest van de kudde staat.
Ik ben 't er echt zwaar niet mee eens over dat geblaat en shit.. wat ik al een paar keer heb gezegd, ik maak wat opmerkingen..
her en der met een smilie erbij (daar issie weer) en jullie blazen het op alsof ik superman ben, dat doe je toch echt zelf Chris..
Als je hebt gelezen had je gezien dat mijn auto tegenwoordig niet op bumpstops ligt, en ook niet zo laag als kan en ook zijn mijn banden prima in orde.. wat boeit het overigens of je er een schroefset van 1000 euro of 1 van 250 onder doet. De helft van de scene rijdt op vmaxx, waarom loop je de hele tijd tegen mij aan te pissen? Als jij 't zo aan moet pakken moet je dat zelf weten, niks als respect.. maar respecteer ook gewoon de kleinere projecten die het forum rijk is.
Renegade
11-11-2009, 14:40
*leest het topic door en valt bijna van de stoel van het lachen* :lmao:
Iedereen heeft zijn eigen mening, iedereen zijn eigen smaak.
Als iedereen het zelfde zou zijn was het een saai wereldje geweest ! Als iemand zijn mening geeft, positief of negatief, het is een FORUM ? Een forum is bedoeld voor discussies, mensen te informeren of de gelegenheid te geven om vragen te stellen over een bepaald onderwerp. Als iemand er niet tegen kan dat bepaalde posts/topics/projecten/whatever niet volgens ZIJN ideaalbeeld zijn dan kun je beter wegblijven.
Als iedereen die in dit topic hapt/aanvalt/zich gebeten voelt of wat dan ook zijn emoties op standje 0 zet en het eens helemaal doorleest... Misschien dringt het dan door hoe lachwekkend dit eigenlijk allemaal is voor een buitenstaander om het te lezen (daar reken ik mezelf tot).
Of iemand nou een wagen heeft waar hij 10.000 euro in kan pompen of een student die hard spaart en elke keer een klein beetje kan doen. Of iemand nou zijn auto 100 euro waard vind of hij wil er 10.000 voor hebben vanwege een emotionele waarde of wat dan ook. Respecteer het gewoon, iedereen kan toch voor zichzelf kiezen ? Ben je het er niet mee eens, reageer dan gewoon op een normale manier of reageer niet (dus niet meteen gaan afkatten op eerdere ervaringen, oh hij had zo en zo lang geleden ook al iets voor zo en zoveel te koop staan). Krijg je een reactie van iemand die het er niet mee eens is, accepteer het gewoon, dat is de mening van die persoon.
Ik lees wel veel over respecteren in dit topic, maar het lijkt er een beetje op dat niemand überhaupt iemand respecteert ! Respect begint toch echt bij jezelf en door iemand af te zeiken op zijn mening, mee te doen omdat andere die persoon afzeiken, terug te happen omdat iemand JOU mening niks vind doe je in mijn ogen geen moeite om respect te verdienen van anderen.
Zo, dat is mijn mening even kort samengevat, moest toch maar even reageren na altijd bijna alleen maar lezen ;)
Oja, even toevoegen, dit is allemaal niet op een bepaald persoon bedoeld maar voor de personen die zich aangesproken zouden voelen.
dat is mooi chris, same here!
laatste wat ik er over ga zeggen. ik begrijp dat er wel wat te zeiken is over Misha, over mij net zo... De hoeveelheid zeik die hij over zich krijgt/heeft gekregen staat in geen enkele proportie meer met waar het om gaat. Wat me opvalt en waar ik me aan erger is dat een aantal personen (en daar bedoel ik nu even niet de mensen met inhoudelijke inbreng mee) altijd vooraan staat te zeiken,... en DAAR erger ik me dan op mijn beurt wel eens aan... :D
Geweldig topic...ik geniet hier echt van..(nutteloze bijdrage) :D
dat is mooi chris, same here!
laatste wat ik er over ga zeggen. ik begrijp dat er wel wat te zeiken is over Misha, over mij net zo... De hoeveelheid zeik die hij over zich krijgt/heeft gekregen staat in geen enkele proportie meer met waar het om gaat. Wat me opvalt en waar ik me aan erger is dat een aantal personen (en daar bedoel ik nu even niet de mensen met inhoudelijke inbreng mee) altijd vooraan staat te zeiken,... en DAAR erger ik me dan op mijn beurt wel eens aan... :D
Ik denk persoonlijk door alle posten die er verwijderd zijn je geen totaalplaatje hebt kunnen vormen, sander. Misha als meerdere mensen zich storen aan jou " next level shit" ga dan eens niet met de wijzende naar de buurman of tot in detail gaan treden over de kleine zaken( zoals tegen broodbox opnieuw over fietsbanden en bumpstops) maar zie het als attituede... Ok als 1 iemand tegen me zegt dat ik mijn houding moet aanpassen heb ik ook zoiets van... dus.. maar als meerdere mensen mij zeggen dat mijn houding anders moet en dit veel vaker als 1 keer melden, krap ik zelf even achter mijn oren wat ik nu verkeerd doe...
En meerdere mensen ergeren zich aan jou Messias houding. Hoeveel mensen hebben nu wel niet gezegt dat je naast je schoenen loopt. En je antwoord alleen maar: nee dat doe ik niet, maar...jantje pietje keesje. Laat dan eens zien dat je niet naast je schoenen loopt( en geen ja maar dat ben ik niet, doe ik niet etc).. kun je dat niet dan ondervinden wij( doen we nu al) dat het elke week feest is in een topic waar de naam Misha valt( en nee het zijn geen complottheorieen).. en dan is er naar mijn mening geen plaats voor zo iemand..
en kom niet met een slap verhaal aan, ja maar er stond een smiley( want die bal is al eens teruggekaatst).. Das hetzelfde als iemand gedag zeggen, hem een klap verkopen en dan zeggen: " maar ik zei toch gedag"
Mish, ik heb al eens eerder aangegeven, in (volgens mij) het topic van Furby, dat je je heel veel heibel kunt besparen, als je gewoon eens niet langer denkt alles en iedereen waar je ook maar het kleinste verband mee hebt, te moeten verdedigen.
Je zit hier om je ding te doen, je auto's te showen, en voor de gezelligheid... maar je zit net zo goed op een forum om meningen van anderen te krijgen. Dat dat niet altijd maar weer OEH en AAH is, lijkt me logisch. Dat er mensen zijn die vinden dat je auto te duur is, lelijk is, rood is, te laag is, ondergemotoriseerd is, of stinkt, dat ie veertig uit een dozijn is, standaard is, of gewoon niet aan hun ideaalbeeld voldoet, is onvermijdelijk. Mijn auto heeft gaten, en is na twee jaar stilstaan nog steeds niet klaar. Boeit me dat? Neen! Boeit 't me dat iemand daar wat over zegt? Neen! Boeit 't me dat mensen zich de moeite doen hun mening te geven over die witte kapotte roestbak van me, die me in aanschaf minder heeft gekost dan jij afgelopen weekend hebt verzopen? Jazeker, prachtig! Prima toch dat mensen mijn auto de moeite waard vinden om er iets over neer te typen!
Als er iemand zegt dat je auto er goed bij staat, zie ik je er ook niet meteen tegenin gaan, doe dat dan ook niet als er eens (goedbedoelde) kritiek komt, of wanneer iemand het niet met je eens is. Jouw reacties maken het leuk op je door te hameren, en op de basisschool is mij al geleerd dat geen reactie, de beste reactie is. Gewoon links laten liggen dus.
En ik weet 't, Oss ligt in Brabant, maar ook de andere Ossen kunnen praten. Laat ze dat dan ook lekker doen, dan wordt hun mening eens in twijfel getrokken, of uitgelachen, en niet telkens alleen maar de jouwe.
Blijf een beetje op de achtergrond, en je zult zien dat zich snel genoeg weer een ander / nieuw slachtoffer voor ons complot aanbiedt. ;) En haal verdomme eens die veren uit je reet, je staat nog lang niet op het zelfde niveau als Foose en Coddington! En je bent ook geen West Side rapper, dus praat normaal in godsnaam!
Halleluya !
heb de hele topic dorogelezen en ben doro me zak chips en fles 7up heen
even een nieuwe halen :D
Pedaalemmer
11-11-2009, 16:58
Ik ben 't er echt zwaar niet mee eens over dat geblaat en shit.. wat ik al een paar keer heb gezegd, ik maak wat opmerkingen..
her en der met een smilie erbij (daar issie weer) en jullie blazen het op alsof ik superman ben, dat doe je toch echt zelf Chris..
Als je hebt gelezen had je gezien dat mijn auto tegenwoordig niet op bumpstops ligt, en ook niet zo laag als kan en ook zijn mijn banden prima in orde.. wat boeit het overigens of je er een schroefset van 1000 euro of 1 van 250 onder doet. De helft van de scene rijdt op vmaxx, waarom loop je de hele tijd tegen mij aan te pissen? Als jij 't zo aan moet pakken moet je dat zelf weten, niks als respect.. maar respecteer ook gewoon de kleinere projecten die het forum rijk is.
:gives:
Nogmaals zoals ze je proberen duidelijk te maken ook al rij je rond op je remschijven dat boeit nu niet, het is niet wat je rijd wat verkeerd is maar je houding.
:gives:
Nogmaals zoals ze je proberen duidelijk te maken ook al rij je rond op je remschijven dat boeit nu niet, het is niet wat je rijd wat verkeerd is maar je houding.
Vind je mijn houding gek als iedereen constant aan het mekkeren is op mijn shit wat ik je in die reactie uitleg?
Mijn houding kan zeker anders, maar jullie houding is ook verre van een schoolvoorbeeld als het daarover gaat :rolleyes:
Een grapje moet kunnen, maar wat andere ook al aangeven.. de laatste tijd is het een beetje extreem aan het worden.
* pakt chips en cola*
/me ook en komt erbij zitten
Mijn houding kan zeker anders, maar jullie houding is ook verre van een schoolvoorbeeld als het daarover gaat :rolleyes:
heeft geen nut gehad...
Volgens mij zijn jullie meer degene die zich superieur voelen als ik al die reacties zo eens lees.
http://images.retecool.com/uploads/BasTaart-plaat-voor-de-kop.jpg
OldSkool-II
11-11-2009, 18:24
Volgens mij zijn jullie meer degene die zich superieur voelen als ik al die reacties zo eens lees.
2e en laatste bijdrage...
Stop dan nu ook met reageren, dan is voor de rest ook de lol eraf, en is het zo klaar met dit topic. Hopelijk heb je ook wat van al het commentaar geleerd, en kan het forummen nu weer op een gezellige manier doorgaan.
@mods, tis nu toch wel lang genoeg door gegaan??? :shake:
Tiki Madness
11-11-2009, 18:26
@Mischa ga eens naar de hoeren of rook eens een joint dan raak je wat testosteron kwijt en reageer je niet op alles wat er geschreven wordt en heb je niet overal commentaar op.Dan sta je ook niet zo in het middelpunt van de belangstelling want dat is precies wat je doet.
Dat is ook de reden dat iedereen JOU uitkiest als pispaal.
DUS RELAX!!!!!!!!!!!!!! :thumbup:
Michael
Ja ik neem me de heletijd voor om niet meer te reageren.. maar als dan telkens, een mod notabene, met reacties als bovenstaande aan komt zetten dat zegt dat toch echt wederom meer over hun als over mij .. dan over mij ... over superieur gesproken?
http://www.beekieforum.nl/vlokje/Pasen/paasdiversen/kippenhok.jpg
:tongue:
@mods, tis nu toch wel lang genoeg door gegaan??? :shake:
:shake: nee.
:D
http://nwn.blogs.com/photos/uncategorized/2007/06/06/showmustgoon.jpg
Ja ik neem me de heletijd voor om niet meer te reageren.. maar als dan telkens, een mod notabene, met reacties als bovenstaande aan komt zetten dat zegt dat toch echt wederom meer over hun als over mij .. dan over mij ... over superieur gesproken?
leg die lampion eens neer, pak een kop koffie en lees de afgelopen pagina's eens terug... niemand die in deze discussie richting jouw voelt zich superieur.. geven enkel aan wat er speelt of geven zelfs een advies..( ik lees er meerdere).. en kijk eens verder dan je neus lang is en niet zo verwijtend richting iedereen.. steek die verwijtende vinger gewoon eens in je zak en haal een nagelknipper voor die veeeels te lange teennagels
Hij heeft t weer voor me karen 8 pagina's
:shake: :shake: :shake:
:D
http://ichatz.files.wordpress.com/2009/04/nes-1.jpg
Oeee.. of deze:
http://cm1.theinsider.com/media/0/48/50/chris-crocker-cry.0.0.0x0.431x358.jpeg
Ik heb Misha gisteren gespot:
http://www.youtube.com/watch?v=moAtYGqSjmw
Whahaha :D
Mis nog een schroefsetje en dikke wielen ;)
Jij snapt het niet he . . . . :(
Aan deze auto is meer gedaan dan alleen verlagen, een setje wielen en een paar mooie foto's ervan nemen . . . daarnaast zal hij nooit te koop komen voor ergens rond de 3k grens . . . dus NEE, dit kan nooit een Misha auto zijn !! ;)
eddie-polo
11-11-2009, 19:05
Leave Misha alone !!!
Sorry kon het niet laten ............... zal Misha het begrijpen dat hij keihard wordt uitgekotst door het hele forum ?
Leave Misha alone !!!
Sorry kon het niet laten ............... zal Misha het begrijpen dat hij keihard wordt uitgekotst door het hele forum ?
Het hele forum...?
Nou, je spreekt niet voor mij.
Ik ken Misha niet, ken de meeste forumleden niet (persoonlijk) en 'kots' Mischa dus niet uit. Heb geen mening over Misha als persoon, andere 'relschoppers' of participanten in dit topic.. Dit TOPIC bevat naar mijn mening een eindeloze en zinloze discussie die voor een buitenstaander wel vermakelijk is... vandaar mijn nutteloze inhoudloze posts met grappige plaatjes.
wat zijn jullie allemaal een stelletje internet helden bij elkaar zeg. Die auto is dat geld gwn waard. Wrm een Orgineel NLer meer waard is weet ik ook niet..maar tis wel zo. en dit ding is gwn netjes. Heb zelf ook een jetta uit duitsland gehaald. Niet zozeer om de prijs maar wel om de kwaliteit. mja vervolges moet er nog wel een boel aan gebeuren. (ander motor, wielen, schroefset enz enz. ) Dit ding is klaar kan je zo rijden!
Jurgen Santana
11-11-2009, 19:17
Hahaha, ik zou wel wat zinnigs hierover willen zeggen, maar de mensen die zich dan aangesproken zouden moeten voelen zijn zo blind dat het gewoon geen zin heeft.
Maar voor je een ander bekritiseerd, kijk eerst eens naar jezelf. Ik heb dit topic even vluchtig door gelezen en zie mensen andere mensen dingen verwijten waaraan ze zich zelf ook nog weleens schuldig maken of hebben gemaakt....
En komende zomer op de meetings doen we weer allemaal alsof er niks aan de hand is.
Jetta MaNiA
11-11-2009, 19:19
Idd, op de midwintermeeting lopen we elkaar weer met scheve koppen aan te kijken.
Leven en laten leven?
http://1.bp.blogspot.com/_M06b8WkSQRQ/SfmKi3ZmY-I/AAAAAAAAABo/p-6unKZUw-M/s400/keyboardwarriorsolo.jpg
eddie-polo
11-11-2009, 19:23
Het hele forum...?
Nou, je spreekt niet voor mij.
Ik ken Misha niet, ken de meeste forumleden niet (persoonlijk) en 'kots' Mischa dus niet uit. Heb geen mening over Misha als persoon, andere 'relschoppers' of participanten in dit topic.. Dit TOPIC bevat naar mijn mening een eindeloze en zinloze discussie die voor een buitenstaander wel vermakelijk is... vandaar mijn nutteloze inhoudloze posts met grappige plaatjes.
Ik ken Misha ook niet persoonlijk maar ik wordt schijtziek van dat ge-ouwehoer elke keer . Ik vind het volksforum echt een relax forum veel informatie en normale mensen dat wil ik wel houden , maar dan moeten mensen het niet verpesten . Dan kan je natuurlijk zeggen dat Misha niet de enige is maar hij hapt wel lekker en gaat er op door .
breadfan83
11-11-2009, 19:26
wat zijn jullie allemaal een stelletje internet helden bij elkaar zeg. Die auto is dat geld gwn waard. Wrm een Orgineel NLer meer waard is weet ik ook niet..maar tis wel zo. en dit ding is gwn netjes. Heb zelf ook een jetta uit duitsland gehaald. Niet zozeer om de prijs maar wel om de kwaliteit. mja vervolges moet er nog wel een boel aan gebeuren. (ander motor, wielen, schroefset enz enz. ) Dit ding is klaar kan je zo rijden!
Dan ga je je kapot lachen als ik zeg wat mijn auto tot nu toe gekost heeft. Als ik mijn auto netjes laat herspuiten kom ik totaal nog niet aan dat bedrag waarvoor die Jetta weg moet gaan.
Wat ie waard is valt te betwisten, maar dat de prijzen van die dingen onredelijk hard omhoog vliegen is hopelijk toch wel duidelijk!
Duitsland, dat is waar de VW vandaan komt. Als iemand zou zeggen dat een Duitse Volkswagen meer waard was zou ik dat nog begrijpen, maar wat maakt in godsnaam een Nederlandse VW zoveel beter? Zijn we zo erg omhoog gevallen met zijn allen dat we zoiets gaan verafgoden? Doe toch normaal, Jetta is Jetta. Als ik een uit Wit-Rusland geïmprteerde mk2 kan kopen die in goede staat is voor 150 euro, of een rotte Hollander voor 't veelvoudige, ga ik voor die Rus.
En voor allemaal die autofanaten met een kroon in hun reet... er staat nog een origineel Nederlandse Passat hier te koop voor net iets meer dan 300 euro. Kopen zou ik zeggen, dat wordt GOUD waard! Als ie niet binnen twee weken "gered" wordt, is er weer een origineel Nederlandse auto weg. :rolleyes:
Owja: :D ;) :) :hug: :tongue: :thumbup:
Ik vind dat de mods eens maatregelen moeten nemen ipv deze oeverloze discussies waar we toch niet uitkomen, zelfregulering werkt niet!
Gewoon die software eens updaten, en een warning systeem invoeren, met (tijdelijke) bans, werkt prima weet ik uit ervaring (zelf een forum gerund en mod geweest op een forum met ongeveer hetzelfde aantal leden als vf)
mja de mods zijn helaas zelf zo hypocriet als dat ze hoog zijn. Die doen het vuur vaak alleen maar aanwakkeren. Dat gaat niet werken niet..en k heb zelf ook ervaring met forums
sluiten die shit en kick die lui eraf waar je last van hebt. Voor hun 100 anderen...maar ga dan niet mee discusieren
Dan ga je je kapot lachen als ik zeg wat mijn auto tot nu toe gekost heeft. Als ik mijn auto netjes laat herspuiten kom ik totaal nog niet aan dat bedrag waarvoor die Jetta weg moet gaan.
Wat ie waard is valt te betwisten, maar dat de prijzen van die dingen onredelijk hard omhoog vliegen is hopelijk toch wel duidelijk!
Duitsland, dat is waar de VW vandaan komt. Als iemand zou zeggen dat een Duitse Volkswagen meer waard was zou ik dat nog begrijpen, maar wat maakt in godsnaam een Nederlandse VW zoveel beter? Zijn we zo erg omhoog gevallen met zijn allen dat we zoiets gaan verafgoden? Doe toch normaal, Jetta is Jetta. Als ik een uit Wit-Rusland geïmprteerde mk2 kan kopen die in goede staat is voor 150 euro, of een rotte Hollander voor 't veelvoudige, ga ik voor die Rus.
En voor allemaal die autofanaten met een kroon in hun reet... er staat nog een origineel Nederlandse Passat hier te koop voor net iets meer dan 300 euro. Kopen zou ik zeggen, dat wordt GOUD waard! Als ie niet binnen twee weken "gered" wordt, is er weer een origineel Nederlandse auto weg. :rolleyes:
Owja: :D ;) :) :hug: :tongue: :thumbup:
Chris, er zijn mensen die daar een andere mening over hebben.. jij probeert ook continue met joekels van verhalen andere te overtuigen van jou mening. Het is toch niet zo gek dat mensen waarde hechten aan een origineel Nederlandse auto, zeker nu met die nieuwe kentekens. Ik zweer er zelf niet bij, maar 't is wel een leuk extra'tje.
Daar heb ik tegenwoordig toch m'n twijfels over, 't is bij voorbaat al gezeik in al m'n topics.. zelfs voor hij te koop staat. Zelfs voor ik een auto koop zeurt met erover wanneer hij te koop komt. Iets wat ik bijvoorbeeld bij Alberto niet zie gebeuren, terwijl hij ook nog al eens wisselt.
RAAR HE!!!
bij alberto gaat het dan om normaal bedrag en zeker op een normale manier, ipv je zelf ophemelen en dan de auto voor een achterlijk bedrag te verkopen
verder hou ik me mond dicht en zeg er niks meer over, anders moet ik weer naar de wc rennen en proberen alles binnen te houden
want ik raak er onder tussen een beetje aan de dunne van, punt!
Jetta MaNiA
11-11-2009, 19:33
F*ck it, kan het niet laten. Life's a bitch
http://www.vwoutlaws.com/gallery/gal045/web/071.jpg
RAAR HE!!!
bij alberto gaat het dan om normaal bedrag en zeker op een normale manier, ipv je zelf ophemelen en dan de auto voor een achterlijk bedrag te verkopen
verder hou ik me mond dicht en zeg er niks meer over, anders moet ik weer naar de wc rennen en proberen alles binnen te houden
want ik raak er onder tussen een beetje aan de dunne van, punt!
Dat vraag ik me echt af, je gaat mij niet vertellen dat alberto z'n auto incl rallye-front, bbs'en en de hele bende verkoopt voor 1500 euro. Alberto zet z'n auto's zelfs niet op volksforum, alleen op marktplaats zonder prijs, om gezeik te voorkomen. Kan ik begrijpen maar ik heb schijt aan wat andere van mijn prijzen vinden, maar schijnbaar wegen jullie het wel heel zwaar wat andere mensen doen, laten en vragen voor een auto.
Die bans bestaan al lang. En meerdere deelnemers in deze thread hebben al lang een waarschuwing gehad.
Maar aangezien het elke keer weer opnieuw begint hebben we nu besloten in plaats van de hele dag achter bepaalde figuren aan te lopen met een dweil het te splitsen naar een apart topic in het OT forum. Hier mag iedereen even uitrazen en blijven de andere topics schoon.
Ook het team begint er een beetje schoon genoeg van te krijgen. En elke keer als we er iemand op aanspreken, in PM of op het forum, komen er "ja maar" verhalen.
Ik denk dat op deze manier onze gewaardeerde leden eens heel goed een indruk kunnen krijgen van bepaalde figuren op het forum en dat dat het forum opnieuw in een evenwicht zal brengen. Met of zonder bepaalde leden.
tiefflieger
11-11-2009, 19:39
Wat een trieste vertoning, dit gaat al lang niet meer over een (te) dure Jetta, fietsbanden of laag rijden maar is telkens op een en dezelfde persoon gericht.
En het leuke is dat degenen die altijd vooraan staan zelf vaak nog nooit iets klaar hebben gemaakt (letterlijk en figuurlijk) OF het gewoon leuk vinden om anderen na te praten.
Misschien vanavond gewoon chips op tafel in plaats van papegaaienvoer voor sommigen ?
het gaat mij niet om het bedrag(eigenlijk ook wel) maar meer om dat zelf omhoog pratende gezeik van jou(ik heb dit, zus en zo gedaan aan de auto en nu moet ie zo veel opleveren)
nu stop ik echt en reageer hier niet meer op, de ROZEN
Dat noemt men een advertentie opstellen.. als je een auto verkoopt is het wel handig om erbij te zetten wat er allemaal op en aan zit, zeker als je redelijk aan de prijs zit.. wel grappig om te zien, ik geef een vb van andere met hoge prijzen en plots boeit het opeens niet meer dat hij duur is..
mja de mods zijn helaas zelf zo hypocriet als dat ze hoog zijn. Die doen het vuur vaak alleen maar aanwakkeren. Dat gaat niet werken niet..en k heb zelf ook ervaring met forums
sluiten die shit en kick die lui eraf waar je last van hebt. Voor hun 100 anderen...maar ga dan niet mee discusieren
Volgens mij kan dit heel makkelijk gestopt worden: blokkeer Misha. Dat doen de mensen die het kunnen niet, want ze vinden dit spelletje zelf veel te leuk!
De discussies gaan al tijden niet meer waar het om begonnen is. Het is nu 'gewoon' een ordinaire pesterij, zoals op basisscholen gebeurt. Als ik lees dat hier volwassen kerels tussen zitten met kinderen dan denk ik bij mezelf: wat kom je te kort?
PS. al die 'welgemeende adviezen' die hier richting Misha gegeven worden zijn ook allemaal van hetzelfde en hoor je telkens weer. Elke keer wordt er weer gewezen op lange tenen e.d. en telkens wordt hij er weer op gewezen om hier niet in te trappen maar komop mensen.... kap er gewoon lekker mee en get a life. Ik vind dat Misha zich tegenwoordig netjes gedraagt op het forum en dat mag OOK een keer gezegd worden.
Dus alle stokers, mensen met olie en meelopers: vanwaar de frustratie?
PS, Tjaap.. sturen mods elkaar onderling ook waarschuwingen? Dit is overigens geen grap maar een serieuze vraag.
breadfan83
11-11-2009, 19:47
Chris, er zijn mensen die daar een andere mening over hebben.. jij probeert ook continue met joekels van verhalen andere te overtuigen van jou mening. Het is toch niet zo gek dat mensen waarde hechten aan een origineel Nederlandse auto, zeker nu met die nieuwe kentekens. Ik zweer er zelf niet bij, maar 't is wel een leuk extra'tje.
Zeg me dan eens waarom. Niemand die het me kan uitleggen, maar als we een prijs moeten bepalen weet opeens wel iedereen dat die origineel Hollandse roestbak meer waard is dan die import in concoursstaat.
Zelfde waarom die verbrede velgen opeens 350 euro kosten, een gerolde auto retro is, en alles waarvan we de prijs niet kunnen verantwoorden is oldschool, iets voor kenners, bla bla.
D'r is de laatste tijd veel te veel slap gelul, en veel te weinig echt gesleutel. En als dan iemand wat zegt vliegt een hele meute heikneuters d'r op af alsof ze net hebben gezien hoe hun moeder een pak slaag krijgt.
Probeer eens onderscheid te maken tussen gemekker en het constateren van een feit. Tussen zeiken en waarschuwen. Tussen een zinloos complot, of goedbedoelde adviezen.
Zeg me dan eens waarom. Niemand die het me kan uitleggen, maar als we een prijs moeten bepalen weet opeens wel iedereen dat die origineel Hollandse roestbak meer waard is dan die import in concoursstaat.
Dat is een gevoelskwestie .. zelfde als je een 84er koopt in plek van een 85.. net dat jaartje ouder is voor de 1 nutteloos, maar er zijn mensen (echt Chris) die waarde hechten aan een bepaald bouwjaar, kleur of wat dan ook. Voor jou is het misschien onbegrijpelijk maar goed.. nog zoiets is een 1tje op een kentekenplaat, daar zijn ook genoeg mensen bij die dat verafschuwen, het is zo'n klein detail.. maar goed als mensen daarover vallen is dat toch hun keus. Je hebt toch niet overal een verklaring voor nodig?
Trouwens, een origineel Hollandse roestbak vs. een import in concoursstaat is natuurlijk geen vergelijk, je moet kijken naar gelijke auto's alleen de 1 is origineel Nederlands en de ander heeft zo'n lelijk nieuw kenteken, wat kies je dan.. Als je 2 auto's aangeboden krijgt, een roestbak uit NL of een hele nette uit DLD beide voor hetzelfde geld is de keuze natuurlijk snel gemaakt, dat snapt iedereen, maar daar gaat 't dus niet om.
PS, Tjaap.. sturen mods elkaar onderling ook waarschuwingen? Dit is overigens geen grap maar een serieuze vraag.
Ja, dat doen we.
Ik kan zeggen dat wij als mods. echt maar dan ook echt de buik er van vol hebben, en als ik mocht er ook enkele mensen direct een ban kregen.
Tot nu toe heeft pas 1 persoon een ban gekregen, en daar zijn we eigenlijk best trots op (openminded view) maar ook dat houd een keer op.
En hypocriet, sja wij zijn ook niet perfect...
Anders was er ook maar 1 mod. nodig :rolleyes: )
breadfan83
11-11-2009, 20:11
En hypocriet, sja wij zijn ook niet perfect...
Misschien is dat een goede afsluiting voor dit topic, en dat geldt dan gelijk voor iedereen. ;)
Zou het niet zo moeten zijn dat moderators zich op de vlakte moeten houden wat betreft mening over personen? En in 'anonimiteit' de zaken op het forum moeten regelen. Zoals hiervoor al is gezegd, de eerste nare reactie komt van een moderator af. Volgens mij is de functie van een moderator zo niet bedoeld. Ik denk overigens dat als de moderators zich wat meer op de vlakte zouden houden wat betreft een persoonlijke ideeën over bepaalde personen, de sfeer hier ECHT beter zou zijn. Er is al meerdere keren gesproken over de sfeer en die kan echt verbeterd worden als 'de politie' wat meer gedistingeerd te werk zou gaan.
Zoals ik al gezegd heb, volgens mij gedraagt Misha zich best oke de laatste tijd. Doordat er telkens weer oude koeien uit de sloot gehaald worden, zal dit nog wel even door blijven sudderen.
breadfan83
11-11-2009, 20:17
De mods hier zijn, net als wij, autoliefhebbers, die ook graag van het forum dat zij in de lucht houden gebruik willen maken. En ook zij hebben een mening. ;)
Lijkt me wat kort door de bocht om te zeggen dat ze enkel de lasten krijgen, en niet de lusten. Hou ons forum maar lekker schoon en online, maar als je je mening wil spuien, ga je maar ergens anders heen.
Iedereen moet een beetje meewerken. Ik heb al vaker aangegeven dat het niet fair is constant met z'n allen op Misha rond te hakken, maar Mish maakt zich af en toe ook niet echt geliefd, en maakt het wel heel erg leuk door telkens te reageren en te happen.
Als iemand hem advies wil geven, valt ie ook aan, en zo gaan goede bedoelingen ook verloren helaas.
Aanvallen.. ik weet niet maar dat vind ik een groot woord, ik zeg gewoon wat ik vind, geef inhoudelijke reactie op het discussiepunt. Neem het voorbeeld over die kwestie van originele NLer enzo, ik leg je netjes uit hoe of wat (vanaf mijn oogpunt).. daar vraag je ten slotte om, maar vervolgens geef je er geen reactie op terug.
Ander dingetje is dat ik niet op dit forum zit om geliefd te worden, ik zit hier om te laten zien wat ik doe met m'n auto's.. maar als dat niet gewaardeerd wordt dan sluit van mij part het topic en dan zien jullie wel op een meeting wat 't wordt.
Hahaha prachtig dit, weer een rel topic omtrent Misha S. uit Oss :lmao: :lmao: :clap: :wuv:
tja... al die keren daarvoor waar het uit de hand liep waar geen van ons team bij betrokken was tellen we gemakhalve maar niet mee maar niet..
en het is het niet over de invulling van onze taken word intern wel beproken, denk dat het openheid en tollerantie een van onze sterke punten is..
maar het geduld raakt een keer op..
schijnbaar moet je naast de antwoorden die gegeven zijn door het team ook een verder kijken naar wat veel mensen hier gepost hebben..
daarnaast heeft een mod ook recht op een mening..
breadfan83
11-11-2009, 20:31
Aanvallen.. ik weet niet maar dat vind ik een groot woord, ik zeg gewoon wat ik vind, geef inhoudelijke reactie op het discussiepunt. Neem het voorbeeld over die kwestie van originele NLer enzo, ik leg je netjes uit hoe of wat (vanaf mijn oogpunt).. daar vraag je ten slotte om, maar vervolgens geef je er geen reactie op terug.
Ander dingetje is dat ik niet op dit forum zit om geliefd te worden, ik zit hier om te laten zien wat ik doe met m'n auto's.. maar als dat niet gewaardeerd wordt dan sluit van mij part het topic en dan zien jullie wel op een meeting wat 't wordt.
Mijn excuus, danku voor de info. ;)
Wat betreft die waardering... dat is nou waar je de mist in gaat! Het heeft met waardering en respect niks te maken, maar gewoon met je eerlijke mening geven! Dat niet iedereen het mooi / veilig / goed / smaakvol vindt, hou je toch altijd en overal.
Ik wil niet weten hoe vaak ik commentaar heb gekregen over die 16v lip onder mijn Golf, over de roestplekjes op de deuren, over het feit dat de auto al twee jaar stil staat, of dat ik eens moet stoppen met onderdelen te verzamelen en gewoon eens moet kopen wat ik nodig heb.
"Bedankt voor de tips, het advies en jullie mening, en nu ga ik weer verder met waar ik mee bezig was."
Gaandeweg leer ik wel van mijn fouten, en van de tips van anderen. Ik hecht waarde aan de info die ik van anderen krijg, en vind het fijn dat mensen zich de moeite doen me te helpen met dingetjes, of me advies geven over hoe mijn auto er beter uit zou kunnen zien. Ik ga dan echt niet overal verkondigen dat ik alles beter weet, en dat "jullie" wat van "mij" kunnen leren, en niet andersom.
Ik kap nu ook met reageren in dit topic, want ik heb nu zo vaak hetzelfde gezegd, op zo'n uitgebreide manier, dat als het er nu nog niet in zit, dit ook nooit meer gebeurd.
Ik heb inmiddels ook al 40 keer gezegd dat dat uit de hoogte gevalletje iets is wat je of jullie ervan maken.. zoals jullie ook altijd zeggen niet zo happen, neem wat met een korreltje zout van mij part. Je moet me anders toch eens vertellen waarom ik me superieur zou vinden als ik op een forum post waar ook rallye's r32 met 4 wielaandrijving, golf2 16vg60's, etcetc. worden gebouwd, ik weet 't namelijk niet. Wat ik wel weet is dat je best een dikke auto kan maken met 'enkel een schroefset en een setje wielen' zoals jullie het zo mooi omschrijven altijd.. en nu heb ik 't echt niet over mijn eigen auto's ;)
tja... al die keren daarvoor waar het uit de hand liep waar geen van ons team bij betrokken was tellen we gemakhalve maar niet mee maar niet..
en het is het niet over de invulling van onze taken word intern wel beproken, denk dat het openheid en tollerantie een van onze sterke punten is..
maar het geduld raakt een keer op..
schijnbaar moet je naast de antwoorden die gegeven zijn door het team ook een verder kijken naar wat veel mensen hier gepost hebben..
daarnaast heeft een mod ook recht op een mening..
Richard,
Hoeveel keren loopt het uit de hand zonder dat iemand van het team daarbij betrokken is? Wat betreft de openheid en tollerantie, ergens heb je wel gelijk. Een moderator moet gewoon lekker mee kunnen lullen met de rest maar volgens mij is er wel ergens een grens. Jullie zijn tenslotte wel een 'belangrijk' figuur op zo'n forum. Extreem voorbeeld: Als een minister iets flinkt is het land te klein, toch ook een 'belangrijk' figuur? Nu wil ik niet zeggen dat jullie geen mening mogen hebben of deze te uiten maar ik denk wel dat jullie moeten kijken naar de balans: in hoeverre past het bij de functie om je in te laten met deze pesterijen?
kijk het eens anders.. hoe vaak hebben wij de rotzooi al niet moeten opruimen..
maar goed, denk dat we elkaar eens op een meeting moeten spreken..
Dat noemt men een advertentie opstellen.. als je een auto verkoopt is het wel handig om erbij te zetten wat er allemaal op en aan zit, zeker als je redelijk aan de prijs zit.. wel grappig om te zien, ik geef een vb van andere met hoge prijzen en plots boeit het opeens niet meer dat hij duur is..
dat is bullshit,want je loopt tegen iedereen die het horen wil(en helaas ook degenen die het niet willen horen) uit je nek te bazelen over je pimp-kunsten....
maar ik ga verder niet meer reageren, ik ben erop uitgevochten.
als jij denkt dat je het gemaakt hebt met je stance,so be it :thumbup:
de groeten.
dat is bullshit,want je loopt tegen iedereen die het horen wil(en helaas ook degenen die het niet willen horen) uit je nek te bazelen over je pimp-kunsten....
als jij denkt dat je het gemaakt hebt met je stance,so be it :thumbup:
de groeten.
Nee... ik reageer op vragen van mensen, ik krijg geregeld vragen wat voor verlaging eronder steekt, hoe breed de wielen zijn,
wat voor banden, hoe dik de adapters etc etc.. ik beantwoord netjes die vragen en jullie pikken dat op als 'pimpen met m'n shit'
Als je gewoon je principe van pesterijen opzij zet, dan zie je dat ik mensen info geef over dingen waar ik zelf ervaring mee heb.
Dat is toch een major onderdeel van een forum... je mede-hobbyisten helpen, van info voorzien, etc etc.
Causaal verband....
Als ik het goed begrijp wordt deze discussie nu geparkeerd tot aan de volgende meeting? :confused:
OMFG...
Heb dit als newbee met grote verbazing gelezen. Wat een kleuterschool.
Mijn algemene mening:
Als het lijdend voorwerp in deze discussie dit topic nou zelf opgestart had, dan ok.
Maar om nou als mod. een speciaal zeik en afzeik topic te openen en te laten bestaan,
blijkbaar ook met goedkeuring van de rest van het team?
En dat op een verder vrij relaxed forum vol volwassen mensen.
Je kan mij ook niet vertellen dat je het zelf zou waarderen als er zo'n topic over jou zou worden gemaakt...
zit een hele geschiedenis achter..Tonni..
betreffende mijzelf parkeer ik dit tot een volgende meeting
Mijn algemene mening:
Als het lijdend voorwerp in deze discussie dit topic nou zelf opgestart had, dan ok.
Ik zou je mening maar even herzien . . . als "newbee" heb je wat geschiedenis van het lijdend voorwerp gemist. Het lijdend voorwerp heeft deze discussie wellicht niet zelf opgestart in DIT topic, maar wel vaak zat in andere . . .
Wat ik een beetje sneu vind is dat ons "lijdend voorwerp" wel kritiek mag uiten tegen anderen, gesteund door meeloop maatje Furb, maar als hij dus ineens zelf HET onderwerp is van discussie gaat meneer lopen miepen . . . mijn dochter van 6 dagen oud jammert @#$*&% nog minder !!!
Laat de moderaters in hun functie aub buiten discussie . . . het is OFF-topic, ze geven zelf al aan even de discussie te laten gaan voor wat het is . . . misschien zijn zij het ook eens beu ?! Eerst is het van "Meneer, meneer, ze pesten me . . . " ( @ Tonni, hier is je kleuterschool standpuntje . . ) dan zijn ze wel goed genoeg om in te grijpen en nu draaien de rollen eens om en dan is het ook niet goed ?!
Er staat hier één post tussen die het een beetje goed samenvat . . .
"Wie de bal kaatst . . . " en volgens mij is dat zelfs nog afkomstig van iemand die ons "lijdend voorwerp" van dichtbij kent ook . . . lijkt me in dat geval ook wel wat te zeggen toch ?!
OldSkool-II
11-11-2009, 21:46
Zelfde waarom die verbrede velgen opeens 350 euro kosten, een gerolde auto retro is, en alles waarvan we de prijs niet kunnen verantwoorden is oldschool, iets voor kenners, bla bla.
D'r is de laatste tijd veel te veel slap gelul, en veel te weinig echt gesleutel. En als dan iemand wat zegt vliegt een hele meute heikneuters d'r op af alsof ze net hebben gezien hoe hun moeder een pak slaag krijgt.
Probeer eens onderscheid te maken tussen gemekker en het constateren van een feit. Tussen zeiken en waarschuwen. Tussen een zinloos complot, of goedbedoelde adviezen.
Niks met dit topic te maken, maar hier ben ik het zo mee eens!!
Velgen verbreden kost 2 tientjes per stuk, en der word hier ook een set aangeboden voor €700 :screwy:
Net zoals dat je een jaar of 10 geleden BBS wielen naar de oud ijzer boer bracht, en tegen woordig zijn ze minimaal €1000,- waard, en dan vaak zonder banden en ongepolijst...
Ja die prijzen dat kan je razend vervelend vinden, maar dat wordt er gewoon betaald tegenwoordig..
als je heel nobel 150e. gaat vragen voor je staaltjes dan ben je gewoon een domme lul, zo simpel is het.
Ja die prijzen dat kan je razend vervelend vinden, maar dat wordt er gewoon betaald tegenwoordig..
als je heel nobel 150e. gaat vragen voor je staaltjes dan ben je gewoon een domme lul, zo simpel is het.
Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat ik met die uitspraak niemand persoonlijk aanspreek.. de boodschap komt zo gewoon veel beter over ;)
Het gaat er niet om hoeveel geld er in je auto zit of wat je er allemaal aan gedaan hebt
Het gaat er niet om wie als eerste begon, 2 vechten 2 schuld
Het is niet zo dat degene met de 1e kutopmerking ook daadwerkelijk de veroorzaker is, achter die kutopmerking zit ook een reden
Als je 250 euro voor wielen kan krijgen en je vraagt 100 ben je dom... Als je denkt van nja, ik wil er snel vanaf en ik wil de prijzen niet drukken kan 200 ook goed zijn, zo heb ik zelf al veel verkocht... MAAAR, ook gerust voor die 250 (ja, de hoofdprijs dus)
Misha, je reageert NIET alleen als hulpvarend persoon die andermans vragen beantwoord, dit geheel komt niet uit de lucht vallen. Dat lijkt me duidelijk. En dat weet jij ook goed... Iedereen reageert ook wel eens anders, daarin ben je niet uniek, iedereen reageert OT, iedereen bekritiseerd, iedereen zeikt, het is niet zo dat er 1 persoon is die alleen maar super hulpvarend is, en als die er wel was, dan was er ZEKER geen aanleiding om hem een bash-topic te geven...
Dat het opgeblazen is nu, is duidelijk, dat iedereen er allerlei andere dingen bijhaalt (ori NL, dure prijzen, etc) (waaronder ook jezelf) heeft er totaal niks mee te maken...
Ik denk dat bovenstaande allemaal punten zijn waar je/we/iedereen niet echt onderuit kan / het mee eens is... Dan kunnen we kappen denk ik...
p.s. Misha, even heel eerlijk en onder 4 ogen. Denk je nu echt dat er een bash-topic is omdat je zo hulpvarend bent en omdat je geen R32 in je jetta legt? Nee, dat is het toch echt allemaal niet... even reeel doen!
p.p.s. Het maakt me niet uit wie lijdend voorwerp is, in dit geval jij, maar ik reageer (en heb dat telkens gedaan) vanuit principe. Heb je voorheen ook alleen maar gequote en duidelijke inhoudelijke reacties gegeven, helaas voor niks want er werd (naar ik bespeur) weinig mee gedaan.
p.p.p.s. Ik ben het ook niet helemaal eens met het Volksforum beleid trouwens, ik zeg telkens alles wissen dan stopt het wel, en waarschuwingen / bans geven als mensen comments blijven posten die gewist moeten worden. Sowieso heb ik nog nooit ergens een one-person-bash topic gezien... Ook niet echt superchill natuurlijk... Daargelaten de reden en of diegen zich het er wel / niet naar gemaakt heeft...
o oh daar gaan we weer ;-)
je zou eerder een domme lul zijn als je 700€ gaat betalen
als je heel nobel 150e. gaat vragen voor je staaltjes dan ben je gewoon een domme lul, zo simpel is het.:shake:
Bespaar je de moeite René, waarschijnlijk begrijpt ie nog steeds niet dat ie door dit soort opmerkingen EEN lijdend voorwerp is geworden . . . :screwy:
Geeft wel een nieuwe wending aan het topic . . . Breadfan ( Chris ) probeert de prijzen een beetje normaal te houden zegt ie, bij deze is ie dus nu bestempeld door Misha als domme lul . . . :shake: . . . wat krijgen we nog meer ?? Verkoop je iets voor te veel geld, ben je dan een stomme klootzak ?!
Daarvan zeggen ze altijd touwtje eromheen en je hebt een broodzak . . . zijn we toch weer bij Chris :D
Bespaar je de moeite René, waarschijnlijk begrijpt ie nog steeds niet dat ie door dit soort opmerkingen EEN lijdend voorwerp is geworden . . . :screwy:
Geeft wel een nieuwe wending aan het topic . . . Breadfan ( Chris ) probeert de prijzen een beetje normaal te houden zegt ie, bij deze is ie dus nu bestempeld door Misha als domme lul . . . :shake: . . . wat krijgen we nog meer ?? Verkoop je iets voor te veel geld, ben je dan een stomme klootzak ?!
Daarvan zeggen ze altijd touwtje eromheen en je hebt een broodzak . . . zijn we toch weer bij Chris :D
vergezocht!
Het komt erop neer, dat als mensen om je heen 500 euro betalen voor iets wat volgens iemand anders maar 100 euro waard is... als je dan 100 euro vraagt voor je ding ben je dus een domme lul (kortje zout mensen, en nee ik betitel niemand als domme lul) want dan loop je gewoon 400 euro mis. Scene redden of niet, dat staat er los van. De lokale supermarkt gaat toch ook geen shit voor niks weggeven omdat er recessie is?
Met mijn opmerking daarboven is niks mis, helemaal niks.. ik gebruik een lomp woordje (en daar is het weer) jullie verdraaien het zo dat ik mensen voor domme lul uitmaak... that's not the case... je moet gewoon kijken wat er staat en niet voor je eigen principes de boel verdraaien..
breadfan83
11-11-2009, 22:45
Het komt erop neer, dat als mensen om je heen 500 euro betalen voor iets wat volgens iemand anders maar 100 euro waard is... als je dan 100 euro vraagt voor je ding ben je dus een domme lul (kortje zout mensen, en nee ik betitel niemand als domme lul) want dan loop je gewoon 400 euro mis. Scene redden of niet, dat staat er los van. De lokale supermarkt gaat toch ook geen shit voor niks weggeven omdat er recessie is?
Met mijn opmerking daarboven is niks mis, helemaal niks.. ik gebruik een lomp woordje (en daar is het weer) jullie verdraaien het zo dat ik mensen voor domme lul uitmaak... that's not the case... je moet gewoon kijken wat er staat en niet voor je eigen principes de boel verdraaien..
Ik wilde ermee kappen, maar stoor me er toch weer aan wat er weer voor onzin bij gehaald wordt Mish!
Een supermarkt is een bedrijf met winstoogmerk, wij zijn hopelijk allemaal enthousiaste VW-fanaten. Er zitten adverteerders hier op het forum die van hun hobby en liefde een beroep hebben gemaakt, en betalen daar adverteerderskosten voor.
Een zo kort mogelijke samenvatting van hoe het in mijn ogen hoort te zijn.
Rebo, misschien moeten we de mods vragen "Wheeler Dealer" te veranderen in "Domme Lul". :D
Ik weet hoe je het bedoelde Misha, dus no hard feelings daarover. ;)
Eensch met breadfan
Als je het voor 150 "break even" weer kwijt kan dan ben je eerlijk. Als je dan €700 vraagt ben je gewoon een oplichter.....
Ik wilde ermee kappen, maar stoor me er toch weer aan wat er weer voor onzin bij gehaald wordt Mish!
Een supermarkt is een bedrijf met winstoogmerk, wij zijn hopelijk allemaal enthousiaste VW-fanaten. Er zitten adverteerders hier op het forum die van hun hobby en liefde een beroep hebben gemaakt, en betalen daar adverteerderskosten voor.
Een zo kort mogelijke samenvatting van hoe het in mijn ogen hoort te zijn.
Rebo, misschien moeten we de mods vragen "Wheeler Dealer" te veranderen in "Domme Lul". :D
Ik weet hoe je het bedoelde Misha, dus no hard feelings daarover. ;)
Winstoogmerk... ja klopt, dat wij dat niet hebben wil niet zeggen dat je zomaar 400 euro over de balk moet gooien.
Je zoekt altijd de 2 uiterste op Chris, tuurlijk komt het dan krom over.. net als met die rotte NLer en die Concour import.
Je moet het niet zo oppervlakkig bekijken, dan begrijp je wat beter wat ik bedoel denk ik.
Dat je snapt wat ik bedoel weet ik wel, maar ik snap niet dat er dan nog een paar van die andere schenenschoppers bij moeten komen die ook even uit principe mee willen lopen met de meute.
Als je het voor 150 "break even" weer kwijt kan dan ben je eerlijk. Als je dan €700 vraagt ben je gewoon een oplichter.....
Als je staal koopt, laat verbreden, laat stralen, coaten, banden erop, balanceren.. dan gaat het richting dat bedrag. Dus wat je kan doen is alles zelf doen en dat bedrag betalen of 't setje kant en klaar kopen. D'r zijn mensen die voor optie 2 gaan, zowel bij staal als bij complete auto's.
Overigens wil dit niet zeggen dat ik 700 euro voor een setjes staal normaal vind, maar hij moet nog altijd zelf wat hij vraagt.. waarom moet daar toch constant zo'n heisa over gemaakt worden over prijzen.
breadfan83
11-11-2009, 22:58
Dat is wat ik bedoel.
Als je er iets op kunt verdienen ben je gek als je het niet doet, maar laat de kerk een beetje in het midden. De prijzen beginnen de laatste tijd compleet achterlijk te worden namelijk. Niemand hoeft krom te liggen als ie iets verkoopt, en niemand hoeft er geld op toe te leggen, maar 1400 euro verdienen op een mk2, 700 euro verdienen op een setje velgen, 50 euro verdienen op een setje achterlichten, 100 euro verdienen op een dakrekkie, etc... dat wordt een beetje gekkenwerk.
Wat de discussie rond Misha zelf aangaat... misschien moeten beide kanten wel wat minder happen. En als er dan gehapt wordt, doe dat dan redelijk. Ook altijd zo'n hekel gehad aan mensen die weten dat anderen het fout doen, maar zelf ook niet weten hoe het goed moet? ;)
Misha, wat die heisa om de prijzen aangaat... als we alles telkens zonder slag of stoot accepteren, en telkens die prijsverhogingen slikken, gaan ze nog sneller omhoog. Protest kan er misschien nog voor zorgen dat ze niet te snel stijgen, of misschien zelfs dalen.
Ik denk niet dat de prijzen gaan dalen ook niet als je er op blijft hameren, integendeel... als er zoveel gezeik is zijn (denk ik) mensen sneller geneigd om te zeggen.. fok hun, ik kets er gewoon nog een honderdje of 2 bovenop. Maar wat ik nog steeds duidelijk wil maken of 't je interesseert of niet, ik heb op al m'n shit misschien op 1 auto wat centen verdiend, en dat zal misschien een honderd of 2 zijn, maar daar houdt het toch echt mee op.
Dat happen ben ik met je eens, allebei niet.. maar je moet ook gewoon een keer kappen met dat eeuwige gezeur over fietsbanden, bumpstops en goedkope schroefsets. We weten nu dat de meningen daarover verschillen, 't is gewoon niet nodig om daar keer op keer bij elke mogelijkheid die zich ervoor leent weer zo'n uitlokkende reactie te posten, want daar begint het toch constant wel weer mee.. en dan kun je blijven zeggen niet happen.. maar je kan ook zorgen dat er niks te happen valt, of althans niet zo veel.
breadfan83
11-11-2009, 23:33
Ik denk niet dat de prijzen gaan dalen ook niet als je er op blijft hameren, integendeel... als er zoveel gezeik is zijn (denk ik) mensen sneller geneigd om te zeggen.. fok hun, ik kets er gewoon nog een honderdje of 2 bovenop. Maar wat ik nog steeds duidelijk wil maken of 't je interesseert of niet, ik heb op al m'n shit misschien op 1 auto wat centen verdiend, en dat zal misschien een honderd of 2 zijn, maar daar houdt het toch echt mee op.
Dat happen ben ik met je eens, allebei niet.. maar je moet ook gewoon een keer kappen met dat eeuwige gezeur over fietsbanden, bumpstops en goedkope schroefsets. We weten nu dat de meningen daarover verschillen, 't is gewoon niet nodig om daar keer op keer bij elke mogelijkheid die zich ervoor leent weer zo'n uitlokkende reactie te posten, want daar begint het toch constant wel weer mee.. en dan kun je blijven zeggen niet happen.. maar je kan ook zorgen dat er niks te happen valt, of althans niet zo veel.
Actie reactie Misha. Als je een topic opent, krijg je replies, als je een auto bouwt en hem showt, krijg je kritiek.
Als je dunne bandjes monteert, weet je dat er commentaar op komt. Kun je drie dingen doen:
1. Andere banden nemen.
2. Je auto in de schuur laten staan, en nooit aan iemand laten zien.
3. Monteren, showen, kritiek krijgen, en ermee leren omgaan.
Voor schroefsets geldt hetzelfde. Ik rij zelf met een goedkope 200 euro schroefset en Nankang bandjes, behoorlijk laag, wanneer de auto tenminste rijdt. Daar kan ik ook genoeg commentaar op krijgen, maar het gaat er om hoe je daarmee omgaat.
Je hebt je manier geprobeerd, die werkte niet, tijd om het over de andere boeg te gooien. Dat is ook waar het om gaat, niet om schroefsetjes of fietsbanden, maar om kritiek geven en krijgen, en hoe je je plaatst ten opzichte van andere forummers.
Nogmaals Chris, kritiek is prima.. dat mensen nankang banden kut vinden kan ik best begrijpen, maar je moet er geen weken/maanden over doorgaan, dat wil ik ermee zeggen.
Ik kan prima tegen kritiek, maar als er vort in elk willekeurig topic wordt gezeurt over iets of wat krijg je er een beetje een sik van... mooi voorbeeld is nu ook weer het 'dingen die iedereen denkt maar niet waar zijn-topic'. Zulke shit moet je gewoon laten zitten, is nergens voor nodig en lok je alleen shit uit, als je zelf niet ziet dat je dan fout bezig bent dan is het einde zoek.
Overigens wil ik wel even vermelden dat ik dagelijks 65km rijdt naar werk (retour) dus je opmerking over 'als hij teminste rijdt' gaat niet helemaal op, als dat voor mij bedoelt was, maar dat neem ik aan val wel in 'misha-gate'.
Berserker
11-11-2009, 23:44
Hmm ik heb me al tijden niet bemoeit met dit topic..
Maja Misha, ik weet toevallig van een oud forummer van hier (belgische jongen met oud golfje) dat hij jou en je "crew" eens aangesproken had op een meeting, volgens mij retromania. En dat hij mij erna vertelde dat het hem allemaal zo was tegen gevallen hoe vooral JIJ op hem gereageerd had.
Helemaal uit de hoogte dat jij de superpimp was, en hij eigenlijk niet met jullie mocht praten, vond dit nogal een kwalijke zaak.
Wij kennen elkaar (bijna) allemaal niet in real life maar via het internet, en iedereen bitched hier tegen elkaar. Maar op een meeting heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand zo deed, ik heb Ernst, Stijn, Berend en het halve poloforum en weet ik wie niet allemaal in het echt ontmoet stuk voor stuk mee gelachen. Dus ik heb ongeveer wel door wat voor iemand jij bent, jij beoefent deze hobby niet voor jezelf, maar puur om te laten zien hoe cool je wel niet bent. Dat komt ook vooral terug in je auto's, je hebt in de tijd dat ik nog met mijn audi bezig ben al zeker 7 auto's versleten, stuk voor stuk opgekalefaterde auto's maar nergens iets van diepgang in..
Bekijk mijn project eens en ochal is het niet voor iedereen een populair model, er zit wel veel meer werk, bloed zweet en tranen in, en ik blijf hem verbeteren en naar mijn smaak maken, en zo zijn er nog meer mensen hier op het forum, die je nooit met zulke uitspraken hoort komen als jij...
:rolleyes:
martiepartie
11-11-2009, 23:45
Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt dat ik met die uitspraak niemand persoonlijk aanspreek.. de boodschap komt zo gewoon veel beter over ;)
DAT is dus je probleem. Ik kots je niet uit, vind je hele gedrag eigenlijk ook niet eens verkeerd. Dat je veel geld voor een nette jetta gekregen hebt, so be it. Dat doe je goed :tongue:
Dat je elke keer weer reageert en in de slachtoffer-rol kruipt erger ik me wel een beetje aan, als je iets meer in je schulp kruipt of een laagje eelt kweekt (sleutelen helpt, echt waar :D )dan tel je eerst tot 10 en denk je: ach, laat ze maar lekker, ik ga er niet op elke post reageren.
Mijn laatste centen ;)
ik heb alvast de achtergrondmuziek geregeld ;) the gates (http://www.youtube.com/watch?v=swemA0NhEAc)
dit is trouwens zomaar wat hoor,ik val op het moment niemand aan....
.. alleen al als je denkt dat ik auto's maak 'om te laten zien hoe cool ik wel niet ben'.. denk ik dat je ook niet echt weet hoe ik in elkaar steek. Wederom, wat voor diepgang moet er in een auto zitten, je hebt verschillende manieren in het hobbyen aan auto's.. projecten van 10 jaar en projecten van 10 weken, als iedereen nou gewoon is doet wat hij wil en zich (voornamelijk) druk maakt om zijn eigen project..
of dat je gewoon een keer je waffel dicht moet houden als er een 10 pagina's lange discussie is over happen en uitlokken, doe ook gewoon eens mee om 't een beetje gezellig te houden ... kinderachtig gedrag zeg, bah.
hoe voel je je eigenlijk als je zoiets typt? ga ik gvd een x niet de hele tijd op je gemelk in,krijg ik zulke pmen....je zult op deze manier ook nooit respect krijgen,getverdedemme:shake:
Ik heb liever dat je in dit topic op me in gaat dan dat je weer een hele rel loopt uit te lokken in een ander topic.
Dan stuur ik je een pm om de boel netjes te houden in het openbare gedeelte en dan ga je 't nog zo aanpakken??
breadfan83
12-11-2009, 00:00
Overigens wil ik wel even vermelden dat ik dagelijks 65km rijdt naar werk (retour) dus je opmerking over 'als hij teminste rijdt' gaat niet helemaal op, als dat voor mij bedoelt was, maar dat neem ik aan val wel in 'misha-gate'.
Dat ging over mijn eigen auto, die al twee jaar stil staat. ;)
Ok, is dat ook helder.. no hard feelings :thumbup:
Ik heb liever dat je in dit topic op me in gaat dan dat je weer een hele rel loopt uit te lokken in een ander topic.
Dan stuur ik je een pm om de boel netjes te houden in het openbare gedeelte en dan ga je 't nog zo aanpakken??
als ik zo dat andere topic doorlees,vind ik een dozijn opmerkingen die allemaal op jou kunnen slaan.je maakt mij niet wijs dat je die ook allemaal zo'n pm hebt gestuurd :confused:
Tuurlijk niet nee, maar op een geven moment is het klaar.. 't waren er een stuk of 5, en nu het eindelijk wat rustiger werd kom jij ook nog even meelopen met de rest, als iedereen een opmerking maakt.. dan wil ik ook nog wel even iets zeggen, maar dan wel een uurtje later om de boel nog een beetje nat te houden zodat het gezever lekker door blijft gaan. Doe is gewoon je best om er wat van te maken.
en om dat soort gezeur dus te voorkomen zijn die posts verwijderd en zoeken jullie het in dit topic maar lekker uit.
Rallyegek
12-11-2009, 01:55
het duurde even maar ik ben er...... 11 pagina's......
Van dit forum ken ik bijna niemand en bijna niemand kent mij, dus ik ga niet hier oordelen over iemand, ik heb sneller mijn oordeel klaar over iemand zijn gedrag en uiting van dingen.
Mensen die hier als pimpdeflapdrol overkomen kunnen in het echt wel heel anders zijn, maar moeten we nu overal ruzie om maken ? doe dat als je iemand persoonlijk kent dan heeft het tenminste nut.
dit is meer kb vullende tekentjes dan dat het zinvol is.
Als je niet tegen al het commentaar kan reageer dan niet, wees zelf verstandig en maak je druk om serieuze zaken, en zet desnoods een zak zout naast je comp....
Ga niet alles op een andere afschuiven want dat is gewoon je er erg makkelijk vanaf helpen. kijk niet naar anderen maar naar je zelf.
je bent niet goed als je dat zelf denkt, je bent pas goed als anderen dat over je zeggen, ik ken ook wel monteurs en operators die zeggen dat ze zo goed zijn maar als ze ergens aan hebben zitten sleutelen en iemand anders moet het dan alsnog verhelpen......... ben je dan goed ?
O en ik ben geen moraalridder, ik heb een fijne en goede collega ook wel eens uitgescholden voor iets waar ik ontslag op had kunnen krijgen, ik maak ook fouten, ik rij ook wel eens te snel, ik ben ook wel eens aso enz enz, maar ik leef niet alleen op de bol ik maak me druk om me eigen leven, niet om wat iemand hier over mij zal gaan typen. als meerdere personen mij aanspreken op mijn gedrag dan let ik erop. van 1 persoon is het een mening, van meerdere personen is het een afwijking ( omdat ik er zo ff geen ander woord voor weet )
De betekenis van een "dikke bak" is bij mij erg misplaatst een auto vindt je mooi of niet.
De benaming "oldschool" wordt ook overal voor gebruikt en als ik het zo hier lees (http://nl.wikipedia.org/wiki/Oldschool) klopt die benaming niet vaak met wat hier gezegt wordt.
Een auto van voor 2000 voor meer als 2000 pleuro ? waar is die tijd dat je nog een normale auto kon kopen voor een gulden of 500 ? gaat de inflatie 10x zo snel omhoog als de afschrijving naar beneden van een auto die je overal en ergens ziet ?
Als het nu een zeldzame auto is oke
En dit wou ik ff kwijt als reserve groninger en inport drent.
Ow en zeg wat je bedoelt en bedoel wat je zegt ;)
tjeez, hilarisch dit.....dikke LOL
te lang niet op t forum geweest.....wat is er loos kinderen?
Alleen wat verschillende meningen en opvattingen,
Dus eigenlijk helemaal niets Ed :)
richard-polo
12-11-2009, 08:44
maar goed, denk dat we elkaar eens op een meeting moeten spreken..
er zijn er hier 2 die ik graag eens aanspreek op de aankomende zomer meetings 2010, waaronder jij en hopelijk romi ;)
ik wil wel eens zien hoe die persoontjes in real life tegen mij of andere doen!!
verders laat ik me niet meer opjagen of opnaaien, iets wat mischa ook niet moet laten gebeuren want dat vinden ze alleen maar leuk hier bepaalde moddereters...
maar een richard-polo gate :tongue: ?? hahaha
(doet me denken aan gert en mij ;) , daar heb ik veeel van geleerd)
Ik ook !!
verders laat ik me niet meer opjagen of opnaaien, iets wat mischa ook niet moet laten gebeuren want dat vinden ze alleen maar leuk hier bepaalde moddereters...
maar een richard-polo gate :tongue: ?? hahaha
Moet ik inderdaad niet doen, maar de rest doet ook niet echt (echt niet) z'n best om 't allemaal wat relaxter te houden. Als je constant uitlokkende reacties post kan je erop wachten dat ik weer een keer ga reageren, of terwijl ik moet wat minder happen, klopt.. maar 'jullie' kunnen ook wat minder uitlokkende reacties posten, zeker als mod zijnde. Mijns inziens zijn die er (oa.) om de boel netjes en schoon te houden, maar ook om ervoor tezorgen dat het een beetje normaal eraan toe gaat op een forum en niet juist discussies uit te lokken, om vervolgens een afzeik-topic te openen omdat er weer iemand hapt.. als je die reacties (grotendeels) voor je houdt dan was die discussie waarschijnlijk niet weer opnieuw ontstaan.
E.e.a is door mijn collega mods. al Uitgelegd over het hoe en waarom zo te handelen.
Nou, als jullie 't genoeg vinden.. die discussies, waarom staan er dan vaak mods aan de basis met uitlokkende reacties.
Als jullie 't zelf schoon willen houden hebben jullie daar ook een groot aandeel in, 't moet van 2 kanten komen...
Pedaalemmer
12-11-2009, 09:17
Nou, als jullie 't genoeg vinden.. die discussies, waarom staan er dan vaak mods aan de basis met uitlokkende reacties.
Als jullie 't zelf schoon willen houden hebben jullie daar ook een groot aandeel in, 't moet van 2 kanten komen...
Heb je nou een bord voor je kop of wat? Mods hebben ook een mening en mogen deze best uiten het is niet zo dat hun mond ten alle tijde gesnoerd hoeft te zijn.
Jan-Jelle
12-11-2009, 09:18
Mods zijn ook mensen... die hebben blijkbaar ook een oordeel.
breadfan83
12-11-2009, 09:30
Moet ik inderdaad niet doen, maar de rest doet ook niet echt (echt niet) z'n best om 't allemaal wat relaxter te houden. Als je constant uitlokkende reacties post kan je erop wachten dat ik weer een keer ga reageren, of terwijl ik moet wat minder happen, klopt.. maar 'jullie' kunnen ook wat minder uitlokkende reacties posten, zeker als mod zijnde. Mijns inziens zijn die er (oa.) om de boel netjes en schoon te houden, maar ook om ervoor tezorgen dat het een beetje normaal eraan toe gaat op een forum en niet juist discussies uit te lokken, om vervolgens een afzeik-topic te openen omdat er weer iemand hapt.. als je die reacties (grotendeels) voor je houdt dan was die discussie waarschijnlijk niet weer opnieuw ontstaan.
Mish, neem je eens drie minuutjes de tijd om dit hierboven even HEEL rustig door te lezen.
Mij is altijd geleerd dat alles vóór het woordje "maar", weggelaten kan worden, als je wilt kijken naar wat echt gemeend is. Alles erna geeft de echte gedacht en het echte standpunt van de spreker / schrijver aan.
Na elke keer dat je zelf iets van schuld bekend, volgt weer iets in de zin van "ja maar die anderen!!!", alsof je wilt aangeven dat alles dat jij fout doet, veroorzaakt wordt door anderen of het gedrag van anderen.
Ik weet het, d'r wordt de laatste tijd vreselijk veel op je ingehakt, en heel vaak slaat het allemaal nergens op. Langzaamaan word ik er ook een beetje moe van. Het enige dat jij kunt doen is zorgen dat het iets eenzijdigs wordt. Zorg er gewoon voor dat jou niks te verwijten valt, dan staan de mods snel genoeg achter je, en volgt er een "iemand-anders-gate".
Zeggen dat je trots bent op je auto, prima! Zeggen dat je een auto hebt gebouwd waar anderen van kunnen leren, not done! Als anderen dat over jou en je auto's zeggen, mag je in je handjes wrijven, maar doe het zelf aub niet.
En aub niet meteen als commentaar neertikken: ja maar dat heb ik nooit gezegd! / ja maar die anderen doen net zo goed mee!
Laat 't gewoon rusten, dan doet de rest dat ook. Betekent niet dat als jij vandaag niks meer zegt, dat het morgen voorbij is. Dit heeft maanden geduurd, en je zult ook nog een paar weekjes de commentaren moeten aanhoren. Maar ben nou zelf gewoon de verstandigste. ;)
zoals ook al eerder vermeld, wij zijn ook niet foutloos,maarLaat ik over 1 ding dan heel duidelijk zijn:
wij hebben al heeel erg veel ingeslikt, en ik denk dat je zal schrikken wat we allemaal hebben getypt maar niet geplaatst/ en verwijderd hebben rond jou persoon.
Tis voor ons ook een keer op ....
VF draait niet om jouw persoon maar om alle andere Vw liefhebbers te voorzien van info hulp e.d.
Als het de gang van zaken hier niet bevalt, kun je altijd naar een ander forum gaan, ik denk dat het meerendeel van de VF leden deze soap onderhand wel heeft gezien..
classic-edition
12-11-2009, 09:39
Laat ik over 1 ding dan heel duidelijk zijn:
Tis voor ons ook een keer op ....
VF draait niet om jouw persoon maar om alle andere Vw liefhebbers te voorzien van info hulp e.d.
Als het de gang van zaken hier niet bevalt, kun je altijd naar een ander forum gaan, ik denk dat het meerendeel van de VF leden deze soap onderhand wel heeft gezien..
Ik hoop dat deze mening een mening is van de totale VF-crew en niet enkel voor Misha geld maar ook voor alle andere azijnzeikers die telkens olie op het vuur gooien.
Amen.
Ik denk dat Chris de spijker behoorlijk op z'n kop slaat.
Ja, inderdaad........iets met die spijker en slaan of zo...
Even eentje erbij halen van 2 pagina's terug:
Nee... ik reageer op vragen van mensen, ik krijg geregeld vragen wat voor verlaging eronder steekt, hoe breed de wielen zijn, wat voor banden, hoe dik de adapters etc etc.. ik beantwoord netjes die vragen en jullie pikken dat op als 'pimpen met m'n shit'. Als je gewoon je principe van pesterijen opzij zet, dan zie je dat ik mensen info geef over dingen waar ik zelf ervaring mee heb. Dat is toch een major onderdeel van een forum... je mede-hobbyisten helpen, van info voorzien, etc etc.
breadfan83
12-11-2009, 10:11
Ik geef het op...
martiepartie
12-11-2009, 10:13
http://school.discoveryeducation.com/clipart/images/zip-it.gif
breadfan83
12-11-2009, 10:19
http://www.youtube.com/watch?v=fK8mneO8yvU
Hoe kan je nou zo naief zijn... als dat echt is wat je doet krijg je niet zo'n topic...
Zet naiviteit opzij, en bedenk eens WAAROM er zo'n topic is, of WAAROM mensen jou pesten, wat lag daaraan ten grondslag? Iig niet iene-miene-mutte!
Renegade
12-11-2009, 10:35
http://www.youtube.com/watch?v=fK8mneO8yvU
Om even toch wat humor in het topic te brengen :D voor alle happers/aanvallers/slachtoffers (voor de mensen die alleen br33z4h verstaan "haters")
http://www.youtube.com/watch?v=HFkxsauqXS4
http://www.youtube.com/watch?v=pm1X2uHJbR0
http://www.youtube.com/watch?v=XrAe3-JvaIA
Ik hoop dat deze mening een mening is van de totale VF-crew en niet enkel voor Misha geld maar ook voor alle andere azijnzeikers die telkens olie op het vuur gooien.
Amen.
Wees gerust, dat is het ook, we staren ons echt niet blind op Misha ;)
Baldrimmer
12-11-2009, 13:24
Gert is een lul en dat weet die dat ik zo over hem denk :D
Een woord voor dit topic : Peanut !!
Voor echte old skool online rellen verwijs ik graag naar dit topic : http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/9346//
Goed lezen en dan weet je dat het online gedoe eigenlijk nergens over gaat :thumbup:
1982kameiX1
12-11-2009, 13:33
de tering, 12 pagina's posten in 2 dagen. maar goed, vanwege mijn post-gemiddelde moet ik dan ook maar even een graantje meepikken van deze soap. dit wordt een record!
(snap er geen ene pest van, maar dat wil ik ook niet :D )
breadfan83
12-11-2009, 13:39
Gert is een lul en dat weet die dat ik zo over hem denk :D
Een woord voor dit topic : Peanut !!
Voor echte old skool online rellen verwijs ik graag naar dit topic : http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/9346//
Goed lezen en dan weet je dat het online gedoe eigenlijk nergens over gaat :thumbup:
Na het lezen van de eerste regel in dat topic vond ik de poster al een geweldige gast!
Nu ga ik de rest effe doornemen. :D
@Kamei, dat is ook de enige reden waarvoor we het doen, postcount! :D
ik hoop inderdaad dat dat je enige reden is chris, want je valt tot in den treure in herhaling. Inhoudelijk zou je aan 1 á 2 posts genoeg moeten hebben :D
Het lijkt soms wel een sociale werkvoorziening hier...
zenders zijn voor watjes! :D
HOPPA!
wat een giller dit.
@ zweiter: ja of bezigheidstherapie...
martiepartie
12-11-2009, 14:31
dat heet STUDENT :D
breadfan83
12-11-2009, 14:33
ik hoop inderdaad dat dat je enige reden is chris, want je valt tot in den treure in herhaling. Inhoudelijk zou je aan 1 á 2 posts genoeg moeten hebben :D
Het lijkt soms wel een sociale werkvoorziening hier...
Jij hebt het tenminste door dat het telkens hetzelfde is, een ander schijnt een online-plank voor z'n dikke schedel te hebben.
D'r is een groepje mensen dat zit te hakken, en een groepje mensen dat probeert te helpen, maar 't schijnt dat Mish alleen maar meekrijgt dat er gehakt wordt, en doet absoluut NIKS met goedbedoeld advies.
Ik word langzaamaan behoorlijk moe van dat constante gezeik. Een paar weekjes heb ik me afzijdig gehouden, maar 't gaat gewoon door. Overal en nergens zie je weer mensen die iets posten dat op Misha slaat, en als dat niet zo is, voelt Misha zich alsnog aangesproken en gaat in de aanval. Beide kanten lijken niet te willen stoppen, dus misschien is het wel verstandig te doen wat in 2003 met VWForum.nl is gebeurd, zoals ik net op het motorforum las: de stekker d'r uit.
breadfan83
12-11-2009, 14:33
dat heet STUDENT :D
Dat heet standpunt. ;)
Edit: +1.
Beide kanten lijken niet te willen stoppen, dus misschien is het wel verstandig te doen wat in 2003 met VWForum.nl is gebeurd, zoals ik net op het motorforum las: de stekker d'r uit.
Je kunt ook gewoon ophouden met zeiken,zodat de rest "die het forum gebruiken waarvoor het bedoeld is" wel verder kunnen.
Gr Jan.
Ja idd, breadfan, kappen :D
Mods, pas de topictitel maar aan want hoe irritant dat die breadfan wel niet is, die verdient gewoon een bash-topic!
breadfan83
12-11-2009, 14:43
Je kunt ook gewoon ophouden met zeiken,zodat de rest "die het forum gebruiken waarvoor het bedoeld is" wel verder kunnen.
Gr Jan.
En zodra er dan weer kritiek op iemand komt begint alles weer van voren af aan. We lijken verdomme wel allemaal van fragiel porcelein te zijn gemaakt, stelletje godverdomde mietjes.
Tijd om eens wat eelt op je zieletjes te kweken! En als dat niet lukt, ga je achter gesloten deur met de poppen spelen. Allemaal kerels die aan auto's sleutelen, maar met een vreselijk lang paar tenen. D'r kan geen boe of bah gezegd worden, of de helft van de homo's ligt alweer in een hoekje tuitjes aan de traantjes te kantklossen!
Jullie wilden graag duidelijkere, kortere tekst?
breadfan83
12-11-2009, 14:44
Ja idd, breadfan, kappen :D
Mods, pas de topictitel maar aan want hoe irritant dat die breadfan wel niet is, die verdient gewoon een bash-topic!
Ik had ook al gevraagd "Domme Lul" onder m'n naam te laten zetten, maar daar moet ik zeker weer 5 euro administratiekosten voor in de forumkas doen.
Klote mods ook altijd! :tongue:
En zodra er dan weer kritiek op iemand komt begint alles weer van voren af aan. We lijken verdomme wel allemaal van fragiel porcelein te zijn gemaakt, stelletje godverdomde mietjes.
Tijd om eens wat eelt op je zieletjes te kweken! En als dat niet lukt, ga je achter gesloten deur met de poppen spelen. Allemaal kerels die aan auto's sleutelen, maar met een vreselijk lang paar tenen. D'r kan geen boe of bah gezegd worden, of de helft van de homo's ligt alweer in een hoekje tuitjes aan de traantjes te kantklossen!
Jullie wilden graag duidelijkere, kortere tekst?
je moet de wereld niet willen verbeteren, dit is geen 'hoe voed ik de kinderen van iemand anders op' forum. En nu met zn allen de schuur of studieboeken (voor al die hardwerkende :D studenten) in en posten die foto's!! :D
*this thread is worthless without pics icoontje*
http://www.misterquality.nl/upload/products/MrQ2008-00002201-1.jpg
Gr Jan.
Je bent niet verplicht deze thread te openen of te lezen, hij staat niet voor niets in off-topic en zat andere threads in andere categoriën die je misschien wel interessant vind ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.