Log in

View Full Version : Golf 4 Station 1.9 tdi!!

dikkegolf77
12-11-2009, 19:22
Ik verkoop mijn golf 4 station 1.9 TDI uit 99 omdat ik momenteel veel te weinig kilometers maak en ik over een paar maandjes naar t buitenland vertrek. Hij is zilver van kleur en heeft bijna 159000 op de teller staan. Is voorheen altijd dealer onderhouden alleen 150 km terug heb ik er zwart een nieuwe distributieriem, spanrollen en multibelt op laten zetten. Dit omdat t al 5 jaar niet was gedaan, wel zo veilig! Ook de remschijven en blokken voor zijn nieuw. De apk is net gedaan (27okt) dus de auto kan er weer tegenaan.
Hij heeft uiteraard wel wat gebruikerssporen en heleaas had mn vriendin zo'n parkeerbult niet gezien. Het valt nog wel mee en de deur ( bijrijderskant) gaat normaal open en dicht. De auto is helemaal standaard, geen airco of electrische ramen dus dit gaat ook niet kapot. Motor is echt perfect, turbo fluit heerlijk, rijdt 950 km op een volle tank. Ik had t idee dat ie was gechipt maar dat is niet t geval, er is dus niet aan geprutst. Ik heb er eventueel een origineel hondenrek en dakdragers bij.

4250,-

Als je intresse hebt moet je ff een mail sturen, groeten!

Als je intresse hebt moet je maar ff mailen