View Full Version : interessepeiling: Meeting prof: utrecht, Amerongen
jeroen doli
12-11-2009, 20:46
Goede avond.
Ik en een vriend van mij zijn al heel lang gek van volkswagen en alles wat er mee te maken heeft, zijn allebei automonteur bij volkswagen.
Maar nu lijkt het ons leuk net als veel clubs hier doen een meeting te organiseren maar dan in het midden van het land.
Dus vandaar deze interessepeiling, we willen trouwens ook een club op gaan starten voor midden nederland ?
Maar een beetje ruw geschetste plannen: misschien een weekend maar weet niet of daar veel interesse voor is, catering, verschillende prijzen te winnen, water en luchtgekoeld, muziek er bij licht een beetje aan de vergunning, maar we willen het dan eigenlijk in de plaast zelf doen, er zijn 2 plaatsen en als we het rond krijgen met de gemeente dan zullen we zelfs een stuk straat er tussen mogen gebruiken die het met elkaar verbind.
Hoop dat jullie het wat vinden.
Gr Jeroen
Ooh ja groot voordeel GEEN drempels om er te komen :D
koenjanssen
12-11-2009, 21:35
Lijkt me goed!
martiepartie
16-11-2009, 07:57
Ja, hoe is het met Professor Utrecht? :D
Lijkt me een leuk idee nu nog uitvoeren.!
Sethenor
16-11-2009, 10:46
Goed idee, ben benieuwd naar eventuele vorderingen.
JarnoVWPolo6N
16-11-2009, 16:04
Leuk initiatief! Doen!
het initiatief vind ik leuk, maar krijgen we in Nederland op deze manier niet steeds vaker van die kleine mini-meetings? En dat hierdoor op de grotere meetings steeds minder auto`s komen? Of valt dat wel mee?
martiepartie
16-11-2009, 16:41
en maakt dat wat uit?
Een hele club oprichten lijkt me misschien overdreven, maar de regionale meetings is een leuk plan. Veel minder massaal en daardoor heb je veel meer contact met je mede liefhebbers. Op een grote meeting a la MIVW kom je vaak voor de auto's en spreek je niet zo snel iemand aan, op de kleinere meetings is dat naar mijn idee andersom.
caddywim
16-11-2009, 18:17
goed idee kom zelf uit vianen
ben erg benieuwd
jeroen doli
16-11-2009, 20:01
al meer bekend?
heel veel nog niet maar de planning staat rond mei/ juni nog even kijken om dat er dan al meerdere meetings zijn maar zo te horen is er zeker intresse in om een meeting te doen.
wat nog gedaan moet worden met de gemeente overlegt voor de vergunnig, een catering bedrijf regelen, en nog een leuk stukje muziek er bij.
En de groote meetings blijven toch goed bezocht daar staan meestal toch andere auto's dan op een zoon meeting, vind de '''kleinere meetings''
net als martiepartie zegt meer om ergends gezellig over te praten en beetje rust auto's te kijken.
Gr jeroen
apocalypsenever
24-11-2009, 20:00
Kom uit hartje Utrecht, ben dus zeker present mocht het plaatsvinden :D
`me jetta staat gestald in utrecht.. lijkt mij dus wel wat:)
count me in
dude , ik kom zelf uit amerongen ,
waar woon jij dan ??
heb de blauwe mk1 cabby , kom uit de donkerstraat . ( de schilder )
greets
utrecht! prima idee!
kom zelf uit zeist ;)
jeroen doli
07-12-2009, 20:11
count me in
dude , ik kom zelf uit amerongen ,
waar woon jij dan ??
heb de blauwe mk1 cabby , kom uit de donkerstraat . ( de schilder )
greets
hej peter jij ook hier, ja weet wie je bent je hebt ook op het sgm gezeten :P
hahaha ik woon op de koenestraat, ik heb een witte MK1 cabby.
Gr jeroen
Dat is mooi dat er toch interesse voor is we zijn bezig met sponzoren, hoofd sponzer zou dan de vallei auto groep worden.
Gr. jeroen
Klinkt goed! Tegen die tijd zal de GTI wel weer op de weg te vinden zijn.. Kom vlak bij Hilversum vandaan (Huizen-NH)
Ben benieuwd! Welke plek heb je in gedachten?
jeroen doli
08-12-2009, 19:22
Ben benieuwd! Welke plek heb je in gedachten?
In Amerongen beetje midden van het land
Gr jeroen
Klinkt goed.. toch wel in de zomer he?
niet dat we in de kou of regen komen te staan:P
heb het paard en wagen uit de stalling gehaald ,
zit er nog wat in de pijp leiding ?
had je hem te koop staan jeroen ?
hoorde hennie erover .
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.