View Full Version : Jetta interieur in Golf 2
Beste mensen, weer eens een vervelende vraag van mijn kant :screwy:
Ik kom net van de sloop af, en daar stond dus een jetta 2 met nog een zeer goed interieur. Aangezien mijn bestuurdersstoel beschadigd is, dacht ik van misschien past dat interieur wel in mijn golf. Echt wist ik het niet zeker dus daarom vraag ik het de experts hier even :cool:
Ik heb namelijk wel wat kunnen vinden dat een golf interieur iets smaller is dan een jetta interieur, dus zou dit dan wel passen ?
Voorstoelen kun je zo omzetten. Achterbank van een Jetta is niet neerklapbaar, dus daar zul je wat voor moeten bedenken, of je eigen achterbank houden.
En er zijn geen vervelende vragen, alleen vervelende mensen :D
Voorstoelen kun je zo omzetten. Achterbank van een Jetta is niet neerklapbaar, dus daar zu je wat voor moeten bedenken, of je eigen achterbank houden.
Hehe okee thanks voor de snelle info :D Dan heb ik toch pech vrees ik. Er stond wel nog een nette golf 2 maja die was 5 deurs dus dan kan ik de achterpanelen weer niet gebruiken. Ik wacht dan nog wel effe tot ik weer wat tegen kom :)
ScareMercy
13-11-2009, 17:24
Of je zet de stof over van de jetta bank op je golf achterbank, dit moet ook geen probleem zijn.
Of je zet de stof over van de jetta bank op je golf achterbank, dit moet ook geen probleem zijn.
Kun je die zo eraf halen dan ? Heb er nog nooit naar omgekeken eigenlijk, is ook toeval dat ik dat interieur tegen kwam.
Kun je die zo eraf halen dan ? Heb er nog nooit naar omgekeken eigenlijk, is ook toeval dat ik dat interieur tegen kwam.
Ja, zijn een soort hoezen.
Als het goed is zijn de zittingen en rugleuningen hetzelfde formaat, dus dat zou moet kunnen.
Ja, zijn een soort hoezen.
Als het goed is zijn de zittingen en rugleuningen hetzelfde formaat, dus dat zou moet kunnen.
Nou, ik ga morgen gewoon nog eens langs op de sloop en kijk ik even of ik die hoezen er zo af kan halen. Iig nogmaals heel erg bedankt voor de snelle info !
Voorstoelen kun je zo omzetten. Achterbank van een Jetta is niet neerklapbaar, dus daar zul je wat voor moeten bedenken, of je eigen achterbank houden.
of de hoezen van de achterbank overzetten ;)
of de hoezen van de achterbank overzetten ;)
Volgens mij hadden we dat net besproken :D
jettaracing
13-11-2009, 18:40
Als het een achterbank is van een jetta met een middenarmsteun ,dan kun je de stof niet overzetten naar een golf bank .
En een golf bak heeft een metalen plaat als achterframe ,en een jetta heeft een draadframe ,dus zal je wel iets creatief moeten zijn ivm overzetten van de stof .
Maar in principe is natuurlijk alles mogelijk .
dat gaat niet
achter bank van een jetta is groter
dan van een golf
dan word het juist makkelijker toch?andersom zou je stof te kort komen:D
dan word het juist makkelijker toch?andersom zou je stof te kort komen:D
dat is ook weer waar :D
je wel iets creatief moeten zijn ivm overzetten van de stof .
Maar in principe is natuurlijk alles mogelijk .
dat bedoel ik ;)
Ja helaas heb ik van het weekend er geen tijd meer voor gehad, was pas om 20.00 uur klaar met werken en ja dan is de sloop dicht :P Hoe zit het trouwens met de zijpanelen ? Naar mijn idee passen deze ook niet zo 123 ?
panelen passen... 2 deurs past in 2 deurs en 4 deurs in 4 deurs.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.