View Full Version : De ultieme 80's look Golf 1
:thumbup:
http://link.marktplaats.nl/296062323
Erwin G60
14-11-2009, 10:53
Zag hem ook net staan keer iets anders :D
knedel16vweber
14-11-2009, 13:21
:cool:
:own:
Jaren 80 tuning, hoe ''mooi'' was dat!! :thumbup:
Zo'n ding moet je gewoon in de rij van je verzameling Golfjes 1 moeten hebben staan...zou zonde zijn als deze word verlaagd,16" eronder en stickers enz eraf..heerlijk fout is die :D
Check ook de hoofdsteunen eens ;)
Der Typ Siebzehn
14-11-2009, 14:31
Zo'n ding moet je gewoon in de rij van je verzameling Golfjes 1 moeten hebben staan...zou zonde zijn als deze word verlaagd,16" eronder en stickers enz eraf..heerlijk fout is die :D
Daar is niks fouts aan, 't is een auto uit de jaren '80, met veranderingen uit die tijd, "zeitgenössisch" noemen de Prüüsse dat. Dat is naar mijn mening gewoon correct áls 'n Golf 1 al moet worden veranderd, dan zo met deze velgen (Ronal "Kleeblatt" zo te zien) + ballonbandjes + stickers erop laten, en niks met 16" velgen + platte bandjes.
Daar is niks fouts aan, 't is een auto uit de jaren '80, met veranderingen uit die tijd, "zeitgenössisch" noemen de Prüüsse dat. Dat is naar mijn mening gewoon correct áls 'n Golf 1 al moet worden veranderd, dan zo met deze velgen (Ronal "Kleeblatt" zo te zien) + ballonbandjes, en niks met 16" velgen + platte bandjes.
Ik zeg ook niet dat het een fout ding is ;) Dat zijn jouw woorden he.
lees de topic naam nog eens ;)
Der Typ Siebzehn
14-11-2009, 14:35
Ik zeg ook niet dat het een fout ding is ;) Dat zijn jouw woorden he.
kijk eens WIE ik heb geciteerd...
;-)
;-)
Kut ja, haha, was iets te snel :redface:
;-)
Dan kan jij niet lezen...als je mij geciteerd heb...
Ik typte juist dat hij NIET verandert moet worden dmv verlagen en 16" wielen eronder....omdat hij zo heerlijk fout is hoe die nu is...
Ik typte juist dat hij NIET verandert moet worden dmv verlagen en 16" wielen eronder....omdat hij zo heerlijk fout is hoe die nu is...
jup... beetje blinde reply
Der Typ Siebzehn
14-11-2009, 20:25
ooowwwww, excuse moi!
Ik blijf er wel bij dat die veranderingen niet "fout" maar correct zijn vanuit historisch oogpunt gezien.
Deze (http://cgi.ebay.de/Original-Zender-Poster-VW-Golf-Stummelheck-extrem-rar_W0QQitemZ260501952349QQcmdZViewItemQQptZAutomobilia_DE?hash=item3ca720575d), zal overigens ook iets uit de 80's zijn, is naar mijn mening wel fout.
Het is maar 'n poster, ik heb zoiets nooit in 't echt gezien. (en hoop dat dat nooit zal gebeuren) :P
denk dat jij fout anders interpreteert dan hier door iedereen bedoelt word... nergens staat dat fout lelijk of slecht is.. fout kan ook juist goed zijn..net zoals in 1987.. bad van micheal jackson.. bad was stoer gaaf goed..
Der Typ Siebzehn
14-11-2009, 20:31
denk dat jij fout anders interpreteert dan hier door iedereen bedoelt word... nergens staat dat fout lelijk of slecht is.. fout kan ook juist goed zijn..
O.K.
net zoals in 1987.. bad van micheal jackson.. bad was stoer gaaf goed..
*emmertje zoekt*
breadfan83
14-11-2009, 20:46
Da's nou olds-cool!!
servibruls
14-11-2009, 20:53
Mooi door lelijkheid :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.