View Full Version : golf 2 grilletje met 4 lampen
van mijn gril zijn zo'n beetje alle vastmaakpunten afgebroken :redface: . sinds kort zit er ook een scheur in mn rechter koplamp :( . heeft iemand nog zo'n complete gril die ik voor niet te veel kan overnemen :) [omgeving Rotterdam]
groenten
VolkswagenRacing
29-11-2004, 18:43
Heb nog wel een gti grill mer rode rand, met logo en 2 gescheurde verstralers.
Zonder koplampen dus. Kom uit Zeeland
Ik heb nog wel een setje (Hella) verstralers voor je.
Let op, er zijn dus 2 verschillende grillen, Hella en Carello, waarvan de ene verstraler groter is als de andere, weet alleen even niet welke nu groter is.
Sorry voor de late reactie. ik was ineens m'n advertentie kwijt, dus ik had inmiddels een nieuwe geplaatst. maar nu weet ik waarom ze stonden in de verkeerde rubriek (techniek MK2). maar ik zoek eigenlijk juist de grill (die voor Hella verstralers) en in ieder geval een goeie rechter koplamp erin. lieft natuurlijk een beetje in de buurt van Rotterdam, maar goed das minder belangrijk.
Bedankt.
heb de ander maar verwijderd ;)
rechter koplamp heb ik wel voor je liggen, zal eens kijken want ik heb meerdere merken.
ligt in rotterdam en mag je zo hebben.
ik heb nog 2 van deze grilltjes liggen,eentje met rooie rand en een zonder maar met zo'n hele mooie (haha) onderspoiler,beide incl verstraler......
op te halen in roosendaal
rechter koplamp heb ik wel voor je liggen, zal eens kijken want ik heb meerdere merken.
ligt in rotterdam en mag je zo hebben.
Ik ben natuurlijk wel geinteresseerd, waar precies woon je? in de buurt van eudokia toch? => stuur maar naar mn private mailbox. Thnx!! ik hoor het wel.
ik heb nog 2 van deze grilltjes liggen,eentje met rooie rand en een zonder maar met zo'n hele mooie (haha) onderspoiler,beide incl verstraler......
op te halen in roosendaal
Ik ben sowieso geinteresserd natuurlijk, alleen nog effe kijken hoe ver het is en wanneer ik tijd heb, ok? Bedankt Cosmic :) .
Ik ben sowieso geinteresserd natuurlijk, alleen nog effe kijken hoe ver het is en wanneer ik tijd heb, ok? Bedankt Cosmic :) .
roosendaal is ongeveer 25 minuutjes,ik heb ze staan en gaan voorlopig niet weg.laat maar weten...
richardcabriogti
11-12-2004, 15:17
heb nog een grill liggen met lampen erin en helemaal goed
in den haag
heb nog een grill liggen met lampen erin en helemaal goed
in den haag
wat vraag je ervoor?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.