PDA

View Full Version : Volkswagen Golf Country Syngro 1.8 injectie (bj 1992)

T.C.Z.L
20-11-2009, 16:59
http://link.marktplaats.nl/298392367

gti-er
20-11-2009, 20:41
mooie auto zeg, ziet er netjes uit, origineel NL en weinig gelopen!! :cool:
3 mooie punten!! Alleen ben ik benieuwd hoelang het gaat duren voordat mensen zeggen: mmmh, prijs is wel een beetje hoog!! :D :D

nickyy
20-11-2009, 20:46
vind de prijs wel meevallen voor een originele nl-er country met die km stand..

Alberto
20-11-2009, 20:48
vind het klappen met geld ...
staat (http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/294595717-volkswagen-jetta-1-6-cl-pacific-4-deurs-bj-1992.html?return=eJw1jFEKgzAQRO8imE81RiqNBLE3CZpiMJolu4HS0rt3pe3fezuzY7XUL6%2BbAbW8dLpAZ9O8DisR6LreIrij2m3aCIK1hNUR6m%2BlghXGRzBSLGgolmqSpbplf0LbS6X6jj0Q%2B9MDI94X%2FLXgvDYMOwfTkXeX%2FMwa8XxvBUA2jYCINMfFmSvviezNf7cY3h%2Fe0Dge&df=1&fta=eNo1j1GOhCAQRO%2FCh982atQmXGGvYBBwlgQHMoBjZjJ3n8bs%2FlV3peqlFI74TjghKw%2B%2FHMonJhLOHNnpJTQmyRwQRHEIfISuG3vhM75cFGkziZyYsRV7xHvZ7cNpEZJD3sRYZNvEkLIOxsqZsk1x8r%2BjMnpkUd0sE1RNZ4fMmQvekwOgZ1j5dgJMG9fTQEINvR0tCd2twO31GdbZ1AxQPIeoTFq8vd%2Fyb61t6xJkuzqXSqJyc6FonHoy8fMnDyYUtvj%2BfL4%2FklE5&fta_ind=2&fs=1) ook nog een Jetta

Erwin G60
20-11-2009, 20:48
mooie auto zeg, ziet er netjes uit, origineel NL en weinig gelopen!! :cool:
3 mooie punten!! Alleen ben ik benieuwd hoelang het gaat duren voordat mensen zeggen: mmmh, prijs is wel een beetje hoog!! :D :D
Deze stond eerst voor 7000 euro te koop dus is al wat gezakt.Hij had vorige week ook nog een country te koop voor rond de 2500 euro maar die was gelijk verkocht. Dit is wel een hele nette country en dit bedrijf heeft altijd hele nette auto's te koop.

gti-er
20-11-2009, 21:26
nou dan valt het nog niet tegen qua commentaar dan!! :D
Maar goed als je een Country liefhebber ben, dan neem ik aan dat je dit geld er wel voor over heb!! :thumbup:

ben zine
20-11-2009, 22:02
Als Vos wel het kenteken invult, waarom dan niet de automatische NAP check? Ik heb die knaak er niet voor over maar (vooral bij een Vosje...) vertrouwen is goed, controle is beter.

renevw
21-11-2009, 00:34
als je dan toch een country wil,neem dan deze van mark,orginele chroom edition:

http://link.marktplaats.nl/286038192

p.s.heb de mijne van iemand van het forum,die was een stuk goedkoper en die is een stuk mooier,maar voor bovenstaande country gaat tie toch echt de deur uit!!!!

Alberto
21-11-2009, 09:06
als je dan toch een country wil,neem dan deze van mark,orginele chroom edition:

http://link.marktplaats.nl/286038192

p.s.heb de mijne van iemand van het forum,die was een stuk goedkoper en die is een stuk mooier,maar voor bovenstaande country gaat tie toch echt de deur uit!!!!
koop ik die van jou wel terug Rene ;)
koop jij die van Mark , :thumbup:

Oudelut
21-11-2009, 13:15
Tja, is en blijft gewoon een Golf 2 natuurlijk?! :screwy:

Ruud_79
21-11-2009, 13:16
Ik vind het een nette wagen die zijn geld denk ik toch wel waard is, mits de kilometerstand klopt en de boekjes e.d. er allemaal bij zijn en ingevuld zijn.
Origineel NL vind ik ook altijd wel een dikke plus bij een dergelijke specifieke auto.

Alberto
28-11-2009, 08:43
5000,- euro voor een auto waar de stoelen van zijn bewerkt (wangen zijn van leer )
Het subframe onder de auto gespoten is (waar ze goed rot kunnen zijn )
De bull bar, reserve wiel drager, grijs van gespoten is (niet chroom)
bumpers verknoeit door die lampjes er in te zetten

Let op: dit is een meeneemprijs, dus geen garantie!
staat er in de advertentie

voor 5000,- euro ...

Deze (http://link.marktplaats.nl/288148387) ben ik ook geweest
Een hok van een auto , te ranzig voor woorden
Dak uitgeneveld met spuitbusje
Elk plaat deel zeker 5 + deuk(jes)
Krassen van paaltje langs de zijkant
Stoelen compleet kapot , echt niks meer van te maken
2500,- euro zo mee nemen
Want ik ben de goed koopste van marktplaats ...was zijn reactie :screwy:
Ik heb de man bedankt voor zijn tijd ,en ben lachend weg gelopen

sorry hoor :rolleyes:

De Pul
28-11-2009, 13:22
als iemand nog een country zoekt,netjes en voor weinig...
ik weet er nog 1,staat er al jaren dus zal nou ook nog niet weg zijn;)

Alberto
28-11-2009, 13:31
als iemand nog een country zoekt,netjes en voor weinig...
ik weet er nog 1,staat er al jaren dus zal nou ook nog niet weg zijn;)
vertel .....

De Pul
28-11-2009, 13:45
vertel .....
moet ik even bellen voor je?

De Pul
28-11-2009, 13:51
en gebeld,hij is helaas al weg:(
ik bedoelde die blauwe,heb ik het al eens eerder over gehad.

Alberto
04-12-2009, 07:32
en gebeld,hij is helaas al weg:(
ik bedoelde die blauwe,heb ik het al eens eerder over gehad.
:D niet erg

Nog een goud zoeker (http://link.marktplaats.nl/301460129) op MP
3750,- euro .sorry hoor :screwy:

Misha
04-12-2009, 07:47
Als ik die prijzen zie vind ik die van de startpost nog niet zo gek, die bullbars zijn wel mooi in het grijs, zet er een ander interieurtje in als je dat zou willen en een setje bumpertjes. Rot bij het subframe zal wel meevallen, maar desnoods krik je 'm op of rijdt 'm even op een brug daar. Praat er nog een beetje geld vanaf en dan heb je een hele mooie, als hij zo is als vermeld dan he..

Alberto
04-12-2009, 08:06
Als ik die prijzen zie vind ik die van de startpost nog niet zo gek, die bullbars zijn wel mooi in het grijs, zet er een ander interieurtje in als je dat zou willen en een setje bumpertjes. Rot bij het subframe zal wel meevallen, maar desnoods krik je 'm op of rijdt 'm even op een brug daar.

zoek jij maar ff een ander interieurtje
en een paar bumpers van een country :D

90 % is rot bij het sub frame

Misha
04-12-2009, 08:34
zoek jij maar ff een ander interieurtje
en een paar bumpers van een country :D

90 % is rot bij het sub frame
For the time being kan je er toch gewoon een ander leuk interieur inzetten.
Wellicht behoort een country van 5 rooien bij die 10% die niet rot is ;)
hij zal in ieder geval meer kans hebben dan 1tje van 2 rooitjes, of ben ik mis?
Het lijkt me trouwens dat die reflector dingen op de bumper gekit/lijmt zitten,
dus met een beetje mazzel kan je ze eraf halen en dan je bumpers opnieuw spuiten.

Maar goed, daar kun je allemaal achter komen als je een keer gaat kijken :rolleyes:

Tjaap
04-12-2009, 08:43
Tis een raar ding. Heeft veel details van een chrome maar het is er duidelijk geen.
De basis van de stoelen lijkt Chrome. en het dak ook, maar de stickers zijn het duidelijk niet.
En dat zijn geen reflectoren maar BMW sidemarkers.

Misha
04-12-2009, 08:45
Reflectors, SMLs.. wat dan ook.. 't is zeker niet ondenkbaar dat ze gewoon voor de sier zijn en gekit zitten.

Tjaap
04-12-2009, 08:47
die dingen bevestigen met een gat voor de lamp en 2 schroeven.

Alberto
04-12-2009, 09:12
For the time being kan je er toch gewoon een ander leuk interieur inzetten.
Wellicht behoort een country van 5 rooien bij die 10% die niet rot is ;)
hij zal in ieder geval meer kans hebben dan 1tje van 2 rooitjes, of ben ik mis?
Het lijkt me trouwens dat die reflector dingen op de bumper gekit/lijmt zitten,
dus met een beetje mazzel kan je ze eraf halen en dan je bumpers opnieuw spuiten.

Maar goed, daar kun je allemaal achter komen als je een keer gaat kijken :rolleyes:
wie zegt dat ik er niet ben geweest ;)
en in een country wil IK geen ander leuk interieur inzetten.
en voor 5 rooien wil ik ook niet een half interieur
en een gespoten frame , waar mee geknutseld is :D

net wat Jaap zegt , is een raar ding
bijelkaar gezocht spulletje :redface:

Misha
04-12-2009, 09:25
die dingen bevestigen met een gat voor de lamp en 2 schroeven.
Normaliter wel ja, maar niet als ze er voor de sier op zijn gezet, puur voor de 'stoere look' bij zo'n auto.. extra lampen/reflectoren.
Ik weet 't niet, ik ben d'r niet geweest.. maar bij voorbaat al zeggen dat die bumpers waardeloos zijn als je er niks vanaf weet? Raar.
En dan bedoel ik of die dingen geschroefd/gekit of wat dan ook zijn..

Ik zeg niet dat je er niet bent geweest Alberto, maar aan je reacties te zien lijkt het me stug dat je er gaat kijken/hebt gekeken.
Je keurt hem namelijk vooraf al om enkele redenen af, wat voor nut heeft het dan om te gaan kijken.. je wilt hem toch niet.

Alberto
04-12-2009, 09:32
Normaliter wel ja, maar niet als ze er voor de sier op zijn gezet, puur voor de 'stoere look' bij zo'n auto.. extra lampen/reflectoren.
Ik weet 't niet, ik ben d'r niet geweest.. maar bij voorbaat al zeggen dat die bumpers waardeloos zijn als je er niks vanaf weet? Raar.
En dan bedoel ik of die dingen geschroefd/gekit of wat dan ook zijn..

Ik zeg niet dat je er niet bent geweest Alberto, maar aan je reacties te zien lijkt het me stug dat je er gaat kijken/hebt gekeken.
Je keurt hem namelijk vooraf al om enkele redenen af, wat voor nut heeft het dan om te gaan kijken.. je wilt hem toch niet.
ik kom nog wel eens ergens met de vrachtauto
dus ff kijken is zo klaar ;)
ben er niet speciaal voor gaan rijden :D

ik wil hem ook niet nee klopt
zeker niet voor deze prijs/ voor deze auto

bumpers zijn waarde loos als je voor de orgineele look gaat
want "even "andere bumpers zal niet mee vallen :D

Alberto
04-12-2009, 10:20
Allround (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=160380616645&rvr_id=&AID=191691&psid1=160x284_img&psid2=9800&psid3=vw++golf++country&psid4=&lid=tnb32&aid=191691&sid=) op Ebay :wow:

onderdeelen (http://link.marktplaats.nl/299869342) in Uden

Misha
04-12-2009, 10:29
bumpers zijn waarde loos als je voor de orgineele look gaat
want "even "andere bumpers zal niet mee vallen :D
Niet als de reflectoren/sml's voor de sier en gekit zijn.. maar ik maak hieruit op dat je bent wezen kijken en dat ze geschroefd zijn?
Overigens als het geen hele grote gaten zijn (bijvoorbeeld kleine schroefgaatjes) dan kunnen ze dat ook netjes repareren.

martiepartie
04-12-2009, 11:34
@Misha,

wat doe je nou moeilijk? :dunno: Lijkt me toch logisch dat als je een originele Country zoekt je geen 5000,- gaat betalen voor een geknutselde (niet meer originele) auto. Soms hoef je niet eens meer te gaan kijken als de auto:
a. te duur is
b. niet origineel genoeg
c. op de foto's je al niet aanstaat

:D

Die Chrome edition voor iets meer dan 4000,- met vol leder interieur en alle opties lijkt mij dan een veel betere optie.

Persoonlijk zou ik zelf liever een country kopen die gespoten moet worden, dan 1 die goed is, maar waar van alles net niet aan klopt.

Misha
04-12-2009, 12:17
Nou, op een paar details vind ik niet dat je een auto bij voorbaat al af moet schrijven.. zeker aangezien de country's nou niet bepaald dik gezaaid zijn. Dat je 'm te duur vind of net wat staat even buiten kwestie, gewoon de gedachtegang van directe afkeuring over een paar relatief kleine dingen bij zo'n type auto vind ik vreemd.. Dit alles heeft trouwens niks met moeilijk doen te maken hoor..

Maar goed, 't is Alberto z'n keuze.. hij wil zo'n ding en hij stelt z'n eisen. Prima toch dat ik over sommige dingen anders denk?

Jurgen Santana
04-12-2009, 12:28
Een terreinwagen van 20 jaar oud zonder schades etc. en dan ook nog voor weinig zal lastig worden ben ik bang. Maar als je de tijd hebt kom je vast een keer wat tegen.

Ik kom de ideale auto altijd tegen als ik net wat anders gekocht heb.

Alberto
04-12-2009, 12:32
gewoon de gedachtegang van directe afkeuring over een paar relatief kleine dingen bij zo'n type auto vind ik vreemd..

omdat kleine dingen niet of nauwlijks te vinden zijn
of mega duur

Een terreinwagen van 20 jaar oud zonder schades etc. en dan ook nog voor weinig zal lastig worden ben ik bang. Maar als je de tijd hebt kom je vast een keer wat tegen.

Ik kom de ideale auto altijd tegen als ik net wat anders gekocht heb.
voor wijnig hoord niemand mij zeggen
mag duur zijn , maar hij moet wel kloppen / compleet zijn

dat laaste heb ik dus ook vaak Jurgen :D