Log in

View Full Version : te koop golf2 vr6 gecleand op kenteken golf4 dash schroefset etc etc

wolfsburger91
24-11-2009, 13:11
te koop wegens gezins uitbreiding

mijn gerestaureerde en gecleande golf2 wolfsburg edition one vr6 (OP KENTEKEN) bj 91 apk tot juni 2010

de auto is al 6 jaar in mijn bezit en dat is aantoonbaar ik heb de auto helemaal zelf zo opgebouwd alle fotos van de restauratie zijn aanwezig de auto is helemaal kaal gemaakt tot op het blanke staal en toen in de epoxie gezet en toen strak gemaakt en gespoten in een kleur die niemand heeft is namelijk een eigen ontworpen kleur.
ook heb ik er zelf een vr6 ingebouwd en hem laten keuren bij de rdw hierbij gaat het om een strenge keuring maar hij kwam er zo door heen.
er ligt een 2,8 liter gechipte motor in met 200pk ( originele chip ) aanwezig.

extrieur

compleet gecleand zoals deuren lijsten bumpers etc etc
heldere smoke kruis koplampen
heldere smoke mistlampen
heldere smoke achterlichten
embleem loze grille met jetta grille lijst
usa kentekenplaatje
opnieuw opgemaakt borbet a 9j 16inch velgen met nieuwe banden 300km oud
siglachrome ramen rondom
enkele dikke wisser

intrieur

in goede staat verkerende electrisch recaro intrieur
golf4 dashboard waarvan alles werkt
mdf hoedenplank bekleed met blauw leer

motorisch

2,8 liter AAA motor 200pk
gechipt
grote beurt gehad
motor verbruikt geen olie
163duizend km gelopen geen tik of wat dan ook
gepolijste corrado einddemper
originele corrado luchtfilter evt openluchtfilter
zwarte motorruimte
stabilisatie stang boven en onder

ik zou vast nog wel wat vergeten de achterklep met de volkswagen opdruk gaat er uit die word vervangen door een dichte achterklep die kosten neem ik op me want voor de verkoop gaat die terug naar de autospuiter voor wat garantie spuit werk hierbij heb ik het over wat stof puntjes en krasje op het achterscherm maar dat word allemaal netjes verholpen en u ziet er niks meer van.
de auto is met en zonder velgen te koop.
ik zit niet te wachten op koopjesjagers testpiloten of wat dan ook auto word alleen verkocht aan een liefhebber.

prijs met velgen 6000 euro
prijs zonder velgen 5500euro

VELGEN WORDEN NIET LOS VERKOCHT

inruil van een nette golf4 20vt is mogelijk of een bmw e39 geen diesel en minimaal een 523i en maximaal een 528i

http://fotos.marktplaats.com/kopen/d/24/PTm/F6DxBzieGLfwmGcp8Q==.jpg

http://fotos.marktplaats.com/kopen/3/2b/RzWzXx1vTimTHv0YJSgcig==.jpg

http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/4a/xVhJU6DIEDCusCOXlZ8uOw==.jpg

wolfsburger91
25-11-2009, 15:29
up goed bod mag

fleetowner
19-01-2010, 16:16
Ik ben toevallig ook bezig met golf 2, vr6 in te bouwen maar stuit op een probleem achteras van een golf 3 met golf 2 remklauwen hoe heb jij dit opgelost de handrem kabels zijn te lang heb nieuwe gehaald van type 3 deze zijn ook te lang graag een oplossing.

GerardMkIIVR6
19-01-2010, 16:26
Deze is al lang verkocht;)
Maar waarom zetr jij een achteras van een 3 eronder :S ????
Is helemaal niet nodig.

fleetowner
20-01-2010, 19:37
deze had ik en hij was helemaal gecleand en gestraald zodoende en is voorzien met vijfgaats fusee.heb je toevallig een oplossing.
groetjes.