PDA

View Full Version : Even Voorstellen Mk1 1.5 GL van Dax

Dax
03-12-2009, 20:15
Mijn eerste VW. Op budel had ik al een zwaar vette jetta mk1 gezien met alles erop en eraan en vanaf toen moest ik ereen hebben. Op de keversite kwam mijn broer met deze jetta dus wij maar gaan kijken en gekocht.

Een jetta mk1 1.5 GL Automaat uit 1982 ingevoert uit duitsland met een kleine 126.000 op de teller

Er waren alleen een aantal kleine problemen. eentje daarvan is nogsteeds niet opgelost. Er zit een storing in de verlichting. Linker koplamp doet het. Rechter niet. maar dan ook alleen de dimverlichting. voor de rest doet alles het. ik heb nu de zekeringen doorverbonden zodat de verlichting het wel doet. maar wil dit natuurlijk gewoon netjes opgelost hebben.

wat ik denk is dat het in de stekker van de zekeringkast zit. maaaar hoe krijg ik die er in godsnaam onderuit?!? je kan er zo onmundig slecht bij. dat is dus de uiteindelijke vraag

Foto's zijn van toen ik hem kocht. heb nu al een ander radiotje, mistlampen, die vies paarse zonnekap eraf. ammerikaanse knipperlicht stijl (dat je lampen continue zwak branden) en nog wat kleine dingen aangepast. meer foto's volgen als hij verder verandert is.

Dax
03-12-2009, 20:16
Hoe voeg je afbeeldingen toe?

jeroenmk1
03-12-2009, 20:24
ga naar gallery opload picture plak de link {naam} foto in het gele icoon wat je kunt zien als je een bericht typt :thumbup:

Tjaap
03-12-2009, 22:43
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486