PDA

View Full Version : problemen met vr6

scarie
07-12-2009, 21:40
heb nog maar een weekje mijn vr6 en zit al met problemen. hij verliest koelvloeistof, zelf ken ik voorlopig niet veel van vr6. heb het wel gevonden waar hij verliest zal het zo uitleggen de kant van de riemen je hebt onderaan de servo dan er boven de polie van krukas dan polie van de (waterpomp denk ik) daar verliest hij. als de motor draaid zie je het weg lopen. wat kan dit nu zijn een dichting die kapot? juist achter de polie.

stinky
07-12-2009, 21:54
Helemaal onderaan heb je je stuurbekrachtigingspomp, daarboven heb je je airco-pulie en daarboven je dynamo. De pulie die op de motor zit, waar de spanner net boven zit. Dat is de waterpomp.
Maar zo te horen is je waterpomp gewoon lek. Hele ding in z'n geheel vervangen incl. pakking.
Veel succes ermee :thumbup:

scarie
07-12-2009, 22:35
Helemaal onderaan heb je je stuurbekrachtigingspomp, daarboven heb je je airco-pulie en daarboven je dynamo. De pulie die op de motor zit, waar de spanner net boven zit. Dat is de waterpomp.
Maar zo te horen is je waterpomp gewoon lek. Hele ding in z'n geheel vervangen incl. pakking.
Veel succes ermee :thumbup:

thw voor snelle reactie! airco heb ik niet. weet jij waar ik ergens duidelijke tekeningen of foto's kan vinden van vr6 motor?

Darkprojectx
08-12-2009, 09:07
koop gewoon een vraagbaak joh, wel zo makkelijk om te hebben liggen.
zijn niet zo eng duur ;)
heb je VEEEEL plezier van, vooral als je zo'n "speciaal" blok hebt als de vr6.

GoAzBox
08-12-2009, 17:46
idd marktplaats staan er genoeg en het is zkr handig om te hebben als je van plan bent om er zelf aan te gaan sleutelen. is wel ff anders dan een "simpele"vierpitter

ETKA is ook een geweldig programma als je eraan kunt komen

gefeliciteerd btw met je VR6! levert evenveel plezier als power zo'n fijn beestje!!