View Full Version : Foto's van Originele golf 2 GTI gezocht
Wahnsinn
02-12-2004, 19:12
Is er iemand die een paar goede foto's weet te vinden van een Golf 2 GTI EV (of gewoon van een golf 2 gti uit 1984). Ik wil eens weten hoe ze echt origineel hebben uitgezien omdat ik de auto precies zo wil terugbrengen.
kijk eens in het fotoalbum bij VAG advertisements
oh w8 ff daar staan ze niet.. Marco waar heb jij die scans van die folder gelaten?
Dit is een foto van de allereerste Golf 2 GTI uit een van de eerste Golf 2 folders (rode folder met voorop alleen "De Golf".
GTI werd destijds geleverd zonder rechterbuitenspiegel (optie) en zonder radio (dat was ook een optie)
Interieur leverbaar met de alom bekende rood/zwarte panorama strepen ( ook in zwart/zilver en zwart/petrol. Of met zwarte of beige lederen bekleding.
Dit is jammer genoeg de enigste foto in die folder. Volgens mij is er ook nog een aparte GTI folder maar die heb ik helaas niet :)
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=5007&mode=normal
Allart-Ghetta
03-12-2004, 09:29
5.5*13 stalen velgjes zo te zien.
Verder die striping op de deur nooit gezien, is later een stootstrip geworden of zie ik het helemaal fout?
Klopt allart, bij dit model was het nog striping. Zie ook de foto's van oostenrijk, daar komt nu al 2 jaar een man die heeft zijn GTI weer HELEMAAL (tot alle schroefjes moertjes en alles wat je maar bedenken kunt) origineel (dus ook ECHT origineel gemaakt) Dat is ook dit model
Wahnsinn
04-12-2004, 09:33
Ik wil vooral dat het uiterlijk en de motor behouden blijven. Velgen en Interieur zal wel gaan afwijken en andere electronische extra's komen er wel in. Maar bijvoorbeeld de smalle bumpers en de gril met rode bies komt terug (voren is die al smal nu dan achter nog).
Wahnsinn
04-12-2004, 09:34
Lijkt me wel indrukwekkend om die compleet originele golf GTI van die oostenrijker eens te zien :D Die zie je gewoon echt nooit meer. Of ze zijn gedeukt en verroest...
Weet niet of het een oostenrijker was, ik meen een duitser, maar hij was in oostenrijk (worthersee) Zal eens kijken of ik de foto kan vinden.
dit is als ik me niet vergis de motorruimte, in 2003 was dit volgens mij allemaal nog niet verchroomd. Beetje jammer eigenlijk
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=3879&mode=normal
Lijkt me wel indrukwekkend om die compleet originele golf GTI van die oostenrijker eens te zien :D Die zie je gewoon echt nooit meer. Of ze zijn gedeukt en verroest...
Ik denk dat mijn Gti heel aardig in de buurt komt van origineel. Op de brede bumpers na, en de verwijderde stootstrips op de zijkanten is deze namelijk geheel origineel, incl de lak.....
Alleen hij is van 85 :biggrin:
Wahnsinn
04-12-2004, 20:57
Netjes :D
johangolf1
04-12-2004, 21:09
er rijd in rijswijk ook een golf 2 gti die is donker van kleur en heeft zilveren biezen aan de zijkant ipv stootstrips...
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.