View Full Version : 17 & 18 juli - M.I.V.W Event 2010 ~ Valkenburg-ZH
breadfan83
14-07-2010, 17:40
Zeg eh.... niet om 't een of 't ander, maar hoe laat gaat 't open zondag? :D
Eerste vandaag gespot :eek:
Moet niet gekker worden !
Owja en iemand gespot in een zwarte passat op 20'' audi wielen gepolijst...dacht creme interieurtje...
Ieamand van hier ??? :D
Zal er ook zeker zijn!! het is om de hoek dus dat scheelt.. Neem ook de camera weer mee (voor preview: volksdub verslag/Wietse - osingaphotography :rolleyes: )
Heb wel maandag hertentamen, maar goed dan ervoor maar even goed leren, want zoals ik hier lees is dit een van de betere meetings, dit je niet moet missen!! (ookal kom ik met een seat :tongue: )
Heb er zin in, en hopen dat het weer meezit!
*edit: wat zijn eigenlijk de kosten voor de meeting?? kon nergens vinden en staat ook niet op de flyer (dacht ik?)
waarom word er niet gesprint op deze mooie locatie?
is misschien wat voor volgend jaar?
gaan we weer een beetje naar een event zoals baarlo!!!!!
Het plan voor MIVW voor de komende jaren is om de show and shine nog beter uit te werken.
We zijn niet van plan om iets met sprints te gaan doen. Daar zijn andere organisatoren beter in.
Das altijd lastig, 15 man die sprinten
en minimaal 5000,- aan verzekering/hekwerk/brandweer/ambu/en meet appratuur (ex evt. baanhuur)
en minimaal 5000,- aan verzekering/hekwerk/brandweer/ambu/en meet appratuur (ex evt. baanhuur)
en een pens vol werk ...
ErikvanBilsen
14-07-2010, 22:09
En misschien nog wel on-interessant voor meerdere mensen,
Ik voel er zelf altans weinig voor om naar sprints te kijken.
Erik.
Inderdaad, klopt!
En ff over aanstaande zondag: man man man, het ziet er echt naar uit dat het een echt spectakel gaat worden, wat een enorme belangstelling zeg!
Het lijkt erop dat het elk jaar gekker en gekker word! Ik dacht dat het vorig jaar wel echt de max was, zeker gezien de enorme opkomst ondanks de regen van vorig jaar.
En dit jaar... Nog gekker dus...
Edition-Blue
14-07-2010, 22:16
Ben er ook bij !
Zo te horen word het een super meet.
Hoop dat ik mn nieuwe frontje erin heb !
Inderdaad, klopt!
En ff over aanstaande zondag: man man man, het ziet er echt naar uit dat het een echt spectakel gaat worden, wat een enorme belangstelling zeg!
Het lijkt erop dat het elk jaar gekker en gekker word! Ik dacht dat het vorig jaar wel echt de max was, zeker gezien de enorme opkomst ondanks de regen van vorig jaar.
En dit jaar... Nog gekker dus...
Martijn en ik hadden er nog over... Nu er al honderden mensen uit héél Europa voor 1 dag komen, Stel je eens voor als deze meet een weekend/midweek event was... :screwy: :D
Cor en de rest van organisatie... Veel succes dit weekend, en jullie verdienen nu al een dikke pluim! :thumbup:
jettaracing
14-07-2010, 22:20
De jetta staat inmiddels al klaar , ben nog bezig met de golf (die gaat ook mee) ,en een setje wielen voor johan , en ,en ,en .................nog een druk weekje te gaan , maar ik heb er wel heel veel zin in !!!!!
@ jeroen + cor
See am Dutch ! is geboren.
;)
Martijn en ik hadden er nog over... Nu er al honderden mensen uit héél Europa voor 1 dag komen, Stel je eens voor als deze meet een weekend/midweek event was... :screwy: :D
Cor en de rest van organisatie... Veel succes dit weekend, en jullie verdienen nu al een dikke pluim! :thumbup:
wij komen ook helemaal uit Friesland hoor :D
Daar doelde ik ook op hehe.. ;)
See am Dutch hahahah
Laten we met beide benen op de grond blijven staan hihi
Het scheelt niet veel Cor... Nog een paar jaartjes :D
vwclubparkstad0
15-07-2010, 08:16
we gaan het dit weekend zien cor of jullie met beide benen op de grond moeten blijven staan. ik volg nu al weken wat andere forums maar als je leest wat er naar jullie meet komt :thumbup: respect dan heb je wat mij betreft de kwalieit van de see daar.
we gaan het dit weekend zien cor of jullie met beide benen op de grond moeten blijven staan.
:D
is een vliegveld ;)
hahahahha lachen! is een vliegveld, ja die is wel leuk! :thumbup:
op jullie site staat trouwens 9.00 uur, ik weet niet of dat van vorig jaar is of dat er een foutje gemaakt is??
Beetlefreak
15-07-2010, 10:08
môge...
môge...
ook goedemorgen, ik weet dat het 9.30 is maar kan me voorstellen dat buitenlandse meetinggangers op de site kijken ;)
ook goedemorgen, ik weet dat het 9.30 is maar kan me voorstellen dat buitenlandse meetinggangers op de site kijken ;)
daar red Cor wel mee denk ik ;)
Niels - AirMighty.com
15-07-2010, 10:51
Om er nog ff wat aircooled vibe in te gooien hier, de LIJST voor het "AirMighty Area" (http://www.airmighty.com/Forum/viewtopic.php?f=8&t=656) blijft zich goed uitbreiden en iedere dag melden zich er nieuwe mooie auto's aan!
Van Resto-, Cal- tot Rat-Look en zelfs de eerste echte "Oldskool Gassers" are on the list! As long as it's got the right attitude you're in! Come and check this out...
http://www.airmighty.com/index/Gallery/albums/budel_2010/IMG_1035.jpg
http://www.airmighty.com/index/Gallery/albums/budel_2010/IMG_0924.jpg
Ook het NH hotel is er klaar voor...
En er zijn daar nog veeeel meeer verrassingen :thumbup:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs070.snc4/34884_408560238779_665733779_4495865_381338_n.jpg
BobbyEdition1
15-07-2010, 12:35
Waar zitten nu de meesten dan?
NH hotel?
Niet meer in Holiday Inn?
Als ik dit zo lees dan jeukt als een malle,
maar helaas zullen we er dit jaar niet bij zijn.
Volgend jaar 100% weer wel,
da's nu al een feit!
MIVW & Fanatics crew, succes dit weekend :thumbup:
Niels - AirMighty.com
15-07-2010, 12:51
Ook het NH hotel is er klaar voor...
En er zijn daar nog veeeel meeer verrassingen :thumbup:
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs070.snc4/34884_408560238779_665733779_4495865_381338_n.jpg
COOL :cool:
Niels, tot wanneer kan je 'inschrijven' voor de airmighty-area.. ik weet namelijk nog steeds niet zeker of mijn Golf bij de stand van Dub-supplies moet staan.. als dat het geval is moet ik denk ik de Bug thuis laten, zo niet zal ik zeker de Bug even inzenden.. :cool:
SvenFGTF
15-07-2010, 13:43
Zo ook ik zal aanwezig zijn (gewapend met camera), heb er echt zin in!
wielkasten zijn uitgerold dus morgen gaat de audi nog platter op z'n bek :)
ik hoop wel op wat beter weer dan de laatste dagen, want het was/is echt 3x niks...
Iemand btw een idee wat de entree is? dan zorg ik dat ik dat gepast bij me heb :thumbup:
Niels - AirMighty.com
15-07-2010, 13:52
Niels, tot wanneer kan je 'inschrijven' voor de airmighty-area.. ik weet namelijk nog steeds niet zeker of mijn Golf bij de stand van Dub-supplies moet staan.. als dat het geval is moet ik denk ik de Bug thuis laten, zo niet zal ik zeker de Bug even inzenden.. :cool:
Just let me know when you know Micha. Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk :thumbup:
Just let me know when you know Micha. Maar hoe eerder hoe beter natuurlijk :thumbup:
Allrighty Airmighty :D Ik hoop zsm wat te horen van Rob :thumbup:
Vorig jaar was het 15 euro auto+bestuurder en voor verstekelingen 5 euro per stuk.. tsjek flyer vorig jaar.
Niels - AirMighty.com
15-07-2010, 13:59
Vorig jaar was het 15 euro auto+bestuurder en voor verstekelingen 5 euro per stuk.. tsjek flyer vorig jaar.
Ik heb het toevallig vanmorgen gecheckt en het is hetzelfde idd als vorig jaar.
check! :)
15 voor auto incl bestuurder
5 euro per passagier
Goed idee om rekening te houden met gepast betalen, dat scheelt zoooo veel werk bij de entree, en dus ook: minder lange wachtrijen... alhoewel dat vorig jaar ook zo'n bijzonder gezicht was..
:thumbup:
Het gaat erg hard met de aircooled section Niels!
We doen helaas geen zaken meer met Holiday Inn, maar het NH Leeuwenhorst Hotel blijkt een bijzondere vervanger te zijn. ;)
hopen dat het weer nu wel mee zit(24gr en droog tot nu toe)
de rest komt wel goed ;)
jettaracing
15-07-2010, 17:02
Hier weer bakken met regen ! ,maar volgens de berichten word het een superweertje Zondag !!!!!!
Walter&Jolanda
15-07-2010, 17:18
Zo morgen mijn nieuwe ride ophalen,
Zaterdag mijn kuipstoelen inbouwen
En zondag naar MIVW knallen :D :thumbup:
henkwassenaar
15-07-2010, 17:21
Zo morgen mijn nieuwe ride ophalen,
Zaterdag mijn kuipstoelen inbouwen
En zondag naar MIVW knallen :D :thumbup:
Benieuwd naar je nieuwe aanwinst........ :thumbup:
en minimaal 5000,- aan verzekering/hekwerk/brandweer/ambu/en meet apparatuur (ex evt. baanhuur)dit is onzin natuurlijk ik denk dat er veel meer animo voor is, op baarlo sprintte wel meer mensen dan 15. kunnen jullie dat niet uitbesteden, en als het event blijft groeien(ik neem 4 mensen mee!!) is het financieel ook mogelijk over een paar jaar!!
Niels - AirMighty.com
15-07-2010, 17:47
Het gaat erg hard met de aircooled section Niels!
Working on it! :D
Tiefleger
15-07-2010, 22:30
Zijn er misschien al wat foto's?
jettaracing
15-07-2010, 22:34
Zijn er misschien al wat foto's?
Jij bent er wel vroeg bij zeg :tongue:
Ik kom iig net uit de schuur :screwy: , de nieuwe wielen van Johan's jetta zijn gespoten , dus als het meezitgaat die op de nieuwe rim's naar MIVW !
Zaterdagmorgen de banden erom ,dan moet het net allemaal gaan lukken !
Het komt steeds dichterbij jongens !!!!!!!!
Tiefleger
15-07-2010, 22:43
Jij bent er wel vroeg bij zeg :tongue:
Ik kom iig net uit de schuur :screwy: , de nieuwe wielen van Johan's jetta zijn gespoten , dus als het meezitgaat die op de nieuwe rim's naar MIVW !
Zaterdagmorgen de banden erom ,dan moet het net allemaal gaan lukken !
Het komt steeds dichterbij jongens !!!!!!!!
Ik bedoelde eigenlijk van de mensen die dit regelen, ik neem aan dat ze af en toe ook wel even bij de hotels gaan kijken naar de gasten. En foto's van die auto's bedoelde ik.
jettaracing
15-07-2010, 22:49
Ik bedoelde eigenlijk van de mensen die dit regelen, ik neem aan dat ze af en toe ook wel even bij de hotels gaan kijken naar de gasten. En foto's van die auto's bedoelde ik.
Dat had ik al begrepen ,vandaar de " :tongue: " er ook bij ;)
Maar iid ,er zullen al vast wel gasten aanwezig zijn ,misschien dat Cor alvast een kleine preview kan geven ? :cool:
Emiel en ik gaan morgen weer even kijken, maar het ontbreekt ons aan tijd om dan nog foto's te maken en te uploaden haha
Dat moet martijn maar even doen dan,die hangt toch alleen maar rond de pc :tongue:
Emiel en ik gaan morgen weer even kijken, maar het ontbreekt ons aan tijd om dan nog foto's te maken en te uploaden haha
Zal morgen ook is gaan koekeloeren misschien dat ik vast wat kan schieten :)
Kijken of ik tijd heb.
Hoeveel kost entree eigenlijk? Heb eerlijk gezegd geen zin om alle 16 pagina's door te bladeren (gaap)
5 euro bezoeker
15 euro bezoeker met auto
;)
Jetta is er klaar voor , (denk ik )
vandaag nog ff poests doekje er om heen halen . en dan Zondag maar even om het hoekje kijken ..
Heb er zin in....... word mooi weer dus.... stoeltje mee en genieten maar.
Succes mannen..... en dames want die zullen net zo hard mee werken.
Maak er wat moois van.......
Tom-Mk2Vr6
16-07-2010, 18:06
Baal er nu echt wel van dat ik er niet bij ben... :(
Hopen dat het volgend jaar niet tegelijk is met de zwarte cross, anders moet ik er misschien maar anderhalve dag zwarte cross voor op geven om mivw dan niet te missen. Want volgend jaar wil ik er zeker weer bij zijn!
Nu maar gauw naar de zwarte cross om m'n verdriet te verdrinken dat ik hier niet bij ben :D
Veel plezier iedereen, ik bekijk maandag de foto's wel!
henkwassenaar
16-07-2010, 18:55
Bij deze nog even contact gehad met deze 2 heren die hun wagens helemaal oettinger hebben omgebouwd en de wagens compleet hebben aangepakt.
Caddy tdi....Scirocco en Golf6
Deze jongens zitten op geen 1 forum en komen nooit op een VAG meeting, en heb ze even benaderd om ook aankomende zondag mee te gaan naar MIVW...en jahoor zijn aanwezig.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-6OF4TGUC.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PO7JEN4Z.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-G3QKPJPC.jpg
5 euro bezoeker
15 euro bezoeker met auto
;)
Thnx voor de bevestiging.
vwclubparkstad0
16-07-2010, 23:59
Zo nog een paar uurtjes en dat vertrekken we richting hotel. :thumbup: lang niet zo uitgekeken naar een meeting. bij de hele groep zit de sfeer er al in auto's klaar en gepoets. laat het mooie weer maar aanhouden :cool: :cool:
Net terug uit het hotel....
wow.....................
En morgen is het nog veeeeeeeeel gekker......
jettaracing
17-07-2010, 06:53
wow.....................
Kan ik me er vandaag nog even op voorbereiden :tongue:
Gister was ook weer een extreme dag ! Want het zal ons ook eens meezitten .........Donderdag avond de nieuwe wielen van johan nog kunnen spuiten , harstikke mooi gelukt ,ik blij Johan blij !
Dus naar de bandenboer om de nieuwe banden eromheen te laten zetten (doe ik anders Altijd zelf , maar had er nu echt geen tijd voor ) En ja hoor ! hij zal even de 1e velg op t balanceerapparaat zetten , en beschadigd meteen het hele hart :eek: , Johan bijna een hartverlamming , ik weer in de stress :D
Maar gelukkig zijn we weer heel creatief en is de schade gelukkig hersteld ,en staat de auto op de nieuwe wielen morgen op MIVW!
Alvast een kleine preview ;)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC04147.jpg
Makkelijk als je de spullen ook thuis hebt om kleine reparaties mee te doen :thumbup:
En (gelukkig) weer klaar !
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC04149.jpg
Straks nog even een dagje weg met de familie , vanavond nog even de spullen klaarzoeken voormorgen ,de golf nog even nalopen( jetta staat al klaar) ,en dan zijn we er (hopelijk) helemaal klaar voor !!!!!
kijk dat ziet er weer strak uit zeg :thumbup:
wow.....................
hou de spanning er in Cor :D
Walter&Jolanda
17-07-2010, 08:13
Yes Yes ik ben er morgen met mijn nieuwe ride.
Gisteren 4 uur heen en 4 uur terug gereisd, maar dan heb je ook wat.
Een mk1 VR6 :D
Vandaag nog snel de kuipstoeltjes erin bouwen.
En de nieuwe velgjes monteren 17x7,5j en 17x8,5j.
Heb helaas niets kleiners liggen.
En dan nog ff poetsen. Heb er zin in!
jaja ook ik zal aanwezig zijn, gister al wat kleine voorbereidige getroffe en de binnekant schoon gemaakt, nu de buitenzijde nog maar dat doe ik wel als het weer een beetje opknapt of desnoods morge ochend :tongue:
Chr-ome Weber
17-07-2010, 08:36
Ja vandaag ook weer ff al het chrome poetsen en de auto natuurlijk, en dan zijn we er morgen ook klaar voor. :thumbup:
Tiefleger
17-07-2010, 08:47
Yes Yes ik ben er morgen met mijn nieuwe ride.
Gisteren 4 uur heen en 4 uur terug gereisd, maar dan heb je ook wat.
Een mk1 VR6 :D
Vandaag nog snel de kuipstoeltjes erin bouwen.
En de nieuwe velgjes monteren 17x8,5j en 17x9,5j........Ja dat past :screwy:
En dan nog ff poetsen. Heb er zin in!
Pics???
Niels - AirMighty.com
17-07-2010, 10:11
Man ik zit nog op kantoor te stressen... ga zo (aircooled) die kant op, wat een hectiek weer hiero!
jettaracing
17-07-2010, 10:58
En hier bakken met regen en onweer :shake: ..........natuurlijk net dat ik de auto's even buiten heb staan , maar gelukkig kunnen ze wel over regen :tongue: gaat t stof der ook een beetje af !!!!
Ik heb er zin in jongens !!!!!!!!!!!!
oakgreen20vt
17-07-2010, 11:07
Vanochtend wezen chippen, vanmiddag auto poetsen en dan morgenvroeg op naar HET vliegveld, ik heb er weer veel zin in.
Ben zeer benieuwd wat voor mooie karren we nu weer kunnen bewonderen, en het weer is vast beter dan vorig jaar ( minder kan haast niet haha ).
Dus mannen OANT MOARN !!
En hier bakken met regen en onweer :shake: ..........natuurlijk net dat ik de auto's even buiten heb staan , maar gelukkig kunnen ze wel over regen :tongue: gaat t stof der ook een beetje af !!!!
Ik heb er zin in jongens !!!!!!!!!!!!
idd bakken met regen hier ..
maar wat nu valt hebben we morgen niet :D
Ik heb de auto ook klaar, gepakt etc. Straks richting Deventer en vandaar uit met de gasten van VW Team richting een camping ergens in de buurt van Leiden :)
robertjan007
17-07-2010, 11:30
Goed bezig Chris!!
hier begint het anders al goed op te ''klaren'' :) geen donkere wolken meer en zelfs af en toe alweer een zonnetje, vorig jaar was het ook geen top weer maar voor mij zeker niet minder geslaagt zal dit jaar dus weer helemaal goed gaan kome!
Goed bezig Chris!!
met de daily :)
met de daily :)
kom ook met de Daily :D , heb niks anders ;)
WTF ik dacht even vanmiddag in Worthersee te zijn, of op Edition 38 :D
Overal waar ik reed kwam je ze tegen te dik gewoon.
Niveau gaat weer heel erg hoog zijn, gezien de auto's die ik heb zien rijden :wow:
Steve@leiden
17-07-2010, 16:45
Heb vandaag bij mij in de wijk ook al aardig wat leuks zien rijden (handje vol duitsers).
Me vriendin was er nog meer tegen gekomen toen ze vanuit haar werk naar huis kwam.
Ik citeer: 'kwam onderweg naar huis aardig wat DIKKE vw's tegen'
Ben benieuwd wat er morgen allemaal staat.
Heb me camera al in de oplader liggen :thumbup: .
Tot morgen.
Gr steve
Morgen rustig aan die kant op van uit Sumar city
heb gehoord Max 100 KM/h
ivm oudenvandagen die mee gaan naar Valkenburg .... :eek:
Buikschuiver
17-07-2010, 18:02
zijn er nog geen pics geschoten van die maffe duitsers dan?
:postpics:
:D
morgen present met twee vijfjes gti en een vier gti .. zal wat later worden omdat we de vrouwen aan zee moeten dumpen :screwy:
gaan er ook weer friezen in colone rijen naar mivw en zoja hoe laat en waarvandaan,vond het naar dub05 wel gezelling met zn allen.
gr pieter.
ErikvanBilsen
17-07-2010, 18:25
Zo zometeen even de laatste hand leggen aan het poetswerk en dan word morgen de auto om kwart op 7 weer gestart op weg naar het vliegveld.
Erik.
corrado-usa
17-07-2010, 18:33
veel succes morgen mannen. ze hebben het over mooi weer. ;)
zal wel een top drukte worden. wacht morgen de foto,s wel af. :thumbup:
knarfmk1
17-07-2010, 19:02
daily is er weer klaar voor (lees effe snel gewassen :D )
heb er zin in morgen!
gaan er ook weer friezen in colone rijen naar mivw en zoja hoe laat en waarvandaan,vond het naar dub05 wel gezelling met zn allen.
gr pieter.
heb gehoord Max 100 KM/h
:D ;)
veel succes morgen mannen. ze hebben het over mooi weer. ;)
zal wel een top drukte worden. wacht morgen de foto,s wel af. :thumbup:
ga je die kant niet even op in de Corrie Ruurd :wow:
is er trouwens weer een polsbandje bij de ingang??
SteffenUS
17-07-2010, 20:17
Net ook ff in 3 uurtjes de daily gewassen, kom ik er g*dv*r pas om 6 uur achter dat m'n poets op is... zijn de winkels dicht! Nouja, de Golf staat er weer fatsoenlijk bij!
De drukte en enthousiasme in dit draadje is een goede voorbode voor morgen! Dit gaat mooi worden mensen.
Tot over een paar uur!
Edition-Blue
17-07-2010, 20:41
Auto net even schoon gemaakt buitenom.
Heb er zin in morgen !!
Oant Moarn allen !
variant110
17-07-2010, 20:50
heb gehoord Max 100 KM/h
word een mooi ritje alberto :confused: maar we kenne ook een stukje vooruit rijden bakje doen en dan weer aansluiten hahahh :thumbup:
word een mooi ritje alberto :confused: maar we kenne ook een stukje vooruit rijden bakje doen en dan weer aansluiten hahahh :thumbup:
:D we zien wel Ron , komt vast goed
word zeker relaxt rijden :D
Klaas-jan
17-07-2010, 21:23
http://i640.photobucket.com/albums/uu122/da-kasie/17072010357.jpg?t=1279398145
Gepoetst en geschoren .
Tot morgen.
Ook mijn beestje staat vers gepoetst voor de deur!:D
Morgen ochtend vroeg die kant uit, mochten mensen ook mee willen rijden... Ik rijd om net na 8 uur weg vanaf Autoradam Almere-stad...
http://www.newspower.nl/
Mivw ganger?
http://www.newspower.nl/
Mivw ganger?
Pff lelijk..
http://www.newspower.nl/images/2010/Juli.2010/170710024ah.JPG
http://www.newspower.nl/images/2010/Juli.2010/170710033ah.JPG
Is hier even verderop, zoals het lijkt.. Ging hij richting de grens, dus zal wel geen mivw ganger zijn.. Wel heel erg zonde..
echt klote als je dat overkomt, in 1x 2 auto's kwijt!
Tiefleger
17-07-2010, 22:09
Nou ik heb de auto klaar, pffffffff. Tot morgen.
zo klaar... bak bijgevuld,afgesteld
morgenvroeg nog eff de keuken vastzetten en dan richting NH :)
henkwassenaar
17-07-2010, 22:45
Zo net ff gedouched...laat klaar vanavond, kregen onverwacht visite maar de golf staat schoon in zijn garage en mag nog een paar uurtjes slapen.
Morgen vroeg op en optijd vertrekken vanuit Friesland en 7.30 vertrek vanuit Meppel.
Welterusten en oant moan...
classic-edition
17-07-2010, 22:49
Ben dr ook klaar voor.
Nog een paar uurtjes slapen en dan is het weer zover.
jettaracing
17-07-2010, 22:52
Ik ga ook op bed , de navigatie ingesteld , morgen lekker vroeg die kant op wekker staat op half 6 :screwy:
breadfan83
17-07-2010, 22:57
Plof, homokineet kapoet!
Morgen dus waarschijnlijk geen MIVW verdomme! :(
http://www.newspower.nl/images/2010/Juli.2010/170710033ah.JPG
Is dat niet die Corrie die pas nog op MP stond voor 750 euro ofzo? Daar was een topic over van iemand hier op 't forum die hem wilde kopen, herken hem aan die zwarte band op de motorkap.
robertjan007
17-07-2010, 23:07
Zo ff pitten en dan morgen er vroeg uit... ben benieuwd wat het gaat worden dit jaar! Het regent iig niet!
Plof, homokineet kapoet!
Is dat niet die Corrie die pas nog op MP stond voor 750 euro ofzo? Daar was een topic over van iemand hier op 't forum die hem wilde kopen, herken hem aan die zwarte band op de motorkap.
andere auto lenen??
jettajesse
17-07-2010, 23:45
werd vrijdag rond half 9? ingehaald door 5/6 engelse met allemaal dikke mk3 en mk4's was net voor leiden....hhhmmmmmmm waar zoude die nou heen gaan morge ook aanwezig met een helemaal standaard jetta ennuuu me pa met zijn merc 190 lal
knarfmk1
18-07-2010, 01:10
Plof, homokineet kapoet!
er rijden in limburg (of arnhem) toch wel meer mensen die kant op?..
http://i281.photobucket.com/albums/kk209/jegertje/Passat%2035i/Afb0141.jpg
Passat is er klaar voor :D
Ik neem ook de Jetta maar ff mee :thumbup:
goedemorgen . net de eerste 1000 km er op zitten
en nog 2 uur te gaan
zwaar onder de medicijnen maar we gaan die kant op
tot strax
Ik verwacht elk moment mijn taxi voor :cool:
Tot straks!
IngeLupo
18-07-2010, 06:14
wij vertrekken ook zo met de caddy lupo en heeel veel andere luups
Mister Cool
18-07-2010, 06:27
Over 'n kwartiertje ofzo ook die kant op, heb er wel zin aan!
nou gewoon over een uurtje ofzo pas weg gaan
heeft geen zin om nu al weg te gaan ;)
audi dude
18-07-2010, 06:50
voila, ben er klaar voor, dadelijk ook ééns vertrekken vanuit Belgisch limburg :D :cool:
SteffenUS
18-07-2010, 06:55
Wat een weetje he!!! :cool:
Tot straks...
hier stappen we rond een uurtje of 9 in de auto waarna we om half 10 verzamele, half uurtje later zulle we arrivere :cool: het weer zit in iedergeval mee!
Rallye20vtrs
18-07-2010, 07:33
rallye....check
fototoestel....check
we komen eraan!!! :D
BobbyEdition1
18-07-2010, 07:36
Dan maar wéér bier drinken :D
Succes luitjes ;)
breadfan83
18-07-2010, 12:41
er rijden in limburg (of arnhem) toch wel meer mensen die kant op?..
De mensen van wie ik wist dat ze van hier uit de buurt gingen zijn allemaal gisteren al gegaan. Heb de boel nu in elkaar steken, dalijk testrondje draaien, maar de "nieuwe" homo is ook niet helemaal super.
Als ik denk dat ie 't houdt rij ik misschien alsnog die kant op dalijk. :D
jammer genoeg red ik het niet.... volgend jaar maar eens
Had gehoopt dat de wagenwerkz video te koop zou liggen maar ben hem helaas niet tegen gekomen.
Top meeting, ZEER vriendelijke crew, van ingang tot op terrein tot aan de toiletjuffrouw aan toe.
Hing echt een goede sfeer!!
we gaan hier (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=72651) verder..
op dit topic gaat een :lock:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.