View Full Version : Mijn nieuwe achterlichten [JETTA!]
Heren, kijk eens wat voor moois ik in Duitsland heb gevonden... na al die jaren zoeken...
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=9655&mode=normal
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=9656&mode=normal
Volkswagenaar
04-12-2004, 01:04
Erg strak Berend! :cool:
heel erg mooi!! gelukkig geen heldere lexus shit, maar mooi en strak!
gefeliciteerd!! ben je er blij mee?? ;)
Of ik er blij mee ben??????? Man, hier droomde ik al van toen we nog met zijn allen knus en gezellig op het zwarte VWForum zaten :biggrin:
Factory-look roeleert! Oja, en dit heet M3-style volgens de mannen op de Tex... Nu nog van die M3 spiegeltjes :tongue:
Volkswagenaar
04-12-2004, 01:21
Neee! geen M3 spiegels op deze wagen.
Mooi zo houden, maar dat is mijn smaak dan ;)
zijn smaak denk ik ook ;)
kamikase
05-12-2004, 16:44
Nou broer mooi hoor!
Pedaalemmer
05-12-2004, 16:50
ziet er wel geinig uit!
vwleusden
05-12-2004, 17:29
dikke sjit dit !
Helemaal top! Komt goed uit bij donkere lakkleur; mooi contrast
Allart-Ghetta
06-12-2004, 11:26
Essen geweest? Ziet er erg netjes uit.
Idd uit Essen geimporteerd. Dit is de finishing touch voor de Sletta... niet dat hij nu af is of zo, maar dit was wel even hard nodig :D
zijn dit die helemaal wit, of met zwarte randjes? kan het niet goed zien op de foto...
Die eerste vond ik niet zo namelijk..
Jurgen Santana
06-12-2004, 20:49
Sorry, maar ik vind ze niet super. Mischien als het achteruitrijlicht ook rood was mischien :frown:
Helemaal wit of met zwarte randjes? Wat bedoel je daarmee Marcski?
|| RS ||
06-12-2004, 21:09
Ik vind het vet! En als je het witte achteruitrijlicht zat ben, dan zijn er nog tal van manieren om deze rood te maken (met spray of van die rode-lamelletjes-stickers).
Nogmaals: VET!
Ze hadden er 2 op Essen
1 deze
2 deze maar dan het witte heel licht gesmoked... denk dat Marc die bedoeld.. en die vond ik persoonlijk ook mooier. maar dit misstaat zeker niet hoor.
Die smoke/rode was ook leuk Tjaap, maar dat komt steeds dichter bij de GT's van Hella... En er waren meerdere soorten op essen... die witten waren me net iets TE clean :P
oh die helemaal witte heb ik niet zien liggen
wel netjes hoor! dat witte knipperlicht springt wel heel erg in het oog, maar ziet er toch erg goed uit!
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.