PDA

View Full Version : 1.3 HK motor gezocht!

Dutch_Jetta_GT
18-12-2009, 11:56
Hallo jongens,

Voor de '85 Jetta coupe ben ik nu op zoek naar een zo compleet mogelijk 1300CC motorblokje (Zit nu volgens mij een HK in, weet zo niet of een MH ook zou passen...)

Zo compleet mogelijk wil zeggen: Liefst alle aanbouwdelen eraan (dynamo, ontsteking inlaat, carb.... etc....)

Motor compleet met versnellingsbak e.d is al helemaal geen probleem.....

Afstand maakt me weinig uit, als het maar een goed lopend motortje is!

Dus bied maar aan, en mocht je weten of en MH ook op de oude zekeringkast kan, laat het me even weten!

Greetz

Oudelut
18-12-2009, 15:09
Ik heb in ieder geval vast wel wat voor je liggen, moet dit weekend alleen even kijken in hoeverre het compleet is... Breda is bovendien nog wel te overzien, lijkt me?

Dutch_Jetta_GT
18-12-2009, 15:50
Helemal super! Breda is zeker wel te doen.....

Zolang het blok maar in elkaar zit (geen losse koppen e.d) en passend is op een oud type zekeringkast.....
Moet thuis gewoon buiten bikkelen op de oprit..... Dus een kleinigheidje wat mist is niet zo'n ramp!

Dutch_Jetta_GT
24-12-2009, 14:36
Upje.....

Auto moet zsm rijden! Niemand nog wat liggen?

Oudelut
24-12-2009, 22:08
Uhm, sorry, dit weekend geen tijd gehad om te kijken, vrouwlief was met dochter op pad en ik zat thuis met zieke zoon van 1 en hond...
Wil je met de Kerstdagen nog sleutelen? Kan morgen aan het eind van de ochtend wel even gaan kijken?! (stuur ook wel even een PB)