View Full Version : Hoe krijg ik die mistlampen aan het werken?
Kevin20v
04-12-2004, 11:58
Ik heb dus nieuwe Koplampen gekocht voor m'n IV'tje, alleen zitten er in deze mistlampen.
De vorige (valeo's) hadden geen mistlampen, voorzover ik kan zien zit er in de bedrading van de auto wel kabels op alle pinnen.
Dus H3'tjes in de lampen gestoken maar ik heb geen idee hoe ik ze kan laten werken en of ik er zelf nog een relaitje tussen moet hangen....
Weet iemand hoe ik de mistlampen kan laten werken?
http://fotoboek.kevintdi.nl/i/023/510/p/XGH8PVIQC8N5HUYSNE3O.jpg
Volkswouter
04-12-2004, 13:14
Dat zou inderdaad heel goed mogelijk kunnen zijn,dat VW wel de bedrading gelegt heeft,maar niet het relais erin gezet heeft.Je zou dit eigenlijk gewoon ff bij je plaatselijke VW dealer moeten vragen.
Pedaalemmer
04-12-2004, 17:32
bij een golf4 moet je als je de mistlampen aanzet de lichtschakelaar toch naar je toehalen? ik denk dat bij jou die extra schakelaar er niet inzit.
bij een golf4 moet je als je de mistlampen aanzet de lichtschakelaar toch naar je toehalen? ik denk dat bij jou die extra schakelaar er niet inzit.
Die van mij is uit 1998, dan zal die van Kevin dat toch zeker ook moeten hebben.
Verkoop je die linker koplamp niet btw. ik heb een barst erin...
Cabby 82 TDi
04-12-2004, 21:03
Andere lichtschakelaar kopen :(
Kevin20v
04-12-2004, 23:03
ik heb er een die je inderdaad naar je toe kunt trekken (die hebben alle IV's).
Maar er zijn 2 verschillende, eentje heeft een stand voor achter en de andere heeft er eentje voor achter en voor vanvoren.
Dus ik naar de VW dealer, staat daar zo'n jongetje nog jonger dan ik (dus nog geen 20).
Ja meneer dan zou u een andere lichtschakelaar moeten kopen die met 2 standen, dus toen ik hem vroeg gaat het dan wel lukken "ja hoogstwaarschijnlijk wel".
Maar ik heb dus geen zin om mijn dashboard open te draaien om een kabel erbij te gaan trekken naar die lichtschakelaar (herinneringen van het corrado dash in mijn golf komen weer boven drijven).
maar ook daar wist hij geen antwoordt op en de rest was al naar huis weekend vieren.
Dus moet ik een andere dag terug komen maar ik moet tot 5 uur werken en 45 minuten terug rijden, en zoals gewoonlijk is het magazijn/werkplaats is dan al 15 minuten dicht.
Moet nog maar even wachten.:mad:
ik heb er een die je inderdaad naar je toe kunt trekken (die hebben alle IV's).
Maar er zijn 2 verschillende, eentje heeft een stand voor achter en de andere heeft er eentje voor achter en voor vanvoren.
Dus ik naar de VW dealer, staat daar zo'n jongetje nog jonger dan ik (dus nog geen 20).
Ja meneer dan zou u een andere lichtschakelaar moeten kopen die met 2 standen, dus toen ik hem vroeg gaat het dan wel lukken "ja hoogstwaarschijnlijk wel".
Maar ik heb dus geen zin om mijn dashboard open te draaien om een kabel erbij te gaan trekken naar die lichtschakelaar (herinneringen van het corrado dash in mijn golf komen weer boven drijven).
maar ook daar wist hij geen antwoordt op en de rest was al naar huis weekend vieren.
Dus moet ik een andere dag terug komen maar ik moet tot 5 uur werken en 45 minuten terug rijden, en zoals gewoonlijk is het magazijn/werkplaats is dan al 15 minuten dicht.
Moet nog maar even wachten.:mad:
dan bel je ze gewoon effe op!!!
of je gaat in eindhoven de de vw dealer!!!!
:rolleyes:
Kevin20v
06-12-2004, 07:06
dan bel je ze gewoon effe op!!!
of je gaat in eindhoven de de vw dealer!!!!
:rolleyes:
Nog gekeken of Herres bij Arena was, maar dat luie varke was er niet :biggrin: ;)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.