PDA

View Full Version : G60 stuur

VWRopie
04-12-2004, 14:04
Ik heb pas een Golf II G60 gekocht, een Edition One. Nu zit er een stuur in van een volgens mij Golf III en als ik mijn knipperlicht naar rechts aan doe, gaat ook mijn Groot licht branden. Dit is dus zwaar irritant!! Iemand enig idee wat voor stuur er origineel in een G60 Edition One zit? Of anders een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt,

Robert Steiger

OakgreenVR6
06-12-2004, 13:50
Origineel zit er een stuurwiel in met 2 horizontale en 2 verticale spaken en een vierkant hart.
Ik heb er nog zo een liggen, mocht je interesse hebben.

AZRAIL
06-12-2004, 20:38
Ik heb pas een Golf II G60 gekocht, een Edition One. Nu zit er een stuur in van een volgens mij Golf III en als ik mijn knipperlicht naar rechts aan doe, gaat ook mijn Groot licht branden. Dit is dus zwaar irritant!! Iemand enig idee wat voor stuur er origineel in een G60 Edition One zit? Of anders een oplossing voor mijn probleem?

Alvast bedankt,

Robert Steiger

denk niet dat het aan je stuur licht maar eerder aan de bekabeling. ergens verkeerd contact denk ik. kijk je bekabeling goed na

Marcski
06-12-2004, 20:54
mijn idee ook.. probeer eens de schakelaar te vervangen

Marco
06-12-2004, 23:04
Origineel zit er een stuurwiel in met 2 horizontale en 2 verticale spaken en een vierkant hart.
Ik heb er nog zo een liggen, mocht je interesse hebben.

Dat klopt, maar let wel op, er zijn 2 uitvoeringen, met en zonder stuurbekrachtiging. De groote is verschillend. Als ik me niet vergis is die van MET STB groter, klinkt maar maar is wel zo. Zal morgen even opzoeken.

Lijkt mij overigens aan de bedrading of aan de stuurkolom schakelaars te liggen.

Suc6

johangolf1
10-12-2004, 12:28
Hey Broertje...
dat van je stuur gaat helemaal goed komen ;)...
we zullen hem wel effe uit elkaar halen want ik heb het met proef rijden niet gemerkt en het is gekomen nadet we je dash eruit hebben gehad volgens mij...
nou ik zie je vanavond dan zal ik je je verjaardags cadeau overhandiggen ;)
van harte nog...

johangolf1
13-12-2004, 19:52
orgineel stuurtje gaat niet door...
heeft van mij een Momo stuur gekregen voor dr in...