PDA

View Full Version : Golf 2 GTI onderdelen , Corrado Vr6

domenico g60
20-12-2009, 18:19
Beste forummers ,

Aangezien het nu winter is en het lekker weer is om binnen aan je project te sleutelen wil ik ook doorgaan en zoek ik nog wat onderdelen. :D

Ik ben naar het volgende opzoek :

Golf 2 gti zijstrips nieuwe type of complete lijstenset (G60).
Golf 2 GTI hemeltje met schuifdakuitsparing.
Golf 2 GTI ORGINELE G60 BUMPERS in nieuwstaat aub !
Golf 2 embleemloze bonrathgril.
Golf 2 smoke/kruiskoplampen.

Corrado Vr6 subframe.
Corrado Vr6 koelingskabelboom zonder airco.
Vr6 dis onderdelen , alles wat ermee te maken heeft.

Eventueel een ABV 2.9 motor.

Golf G60 zijschermen in goede conditie.

Mocht je dit hebben of ander leuk spul wat je misschien denkt dat kan Domenico wel gebruiken let me know :D

Ik ben te bereiken op mijn mail :

domenico@volkswagen-forum.nl

Vanwege de drukte kan ik de delen pas in het nieuwe jaar ophalen.

Alvast bedankt.

Gr , Domenico

fabbi
20-12-2009, 20:18
vr6 subframe enkel als een compleet vr6 plus onderstel..
dis computer en motorkabelboom uit een 94er vr6 usa..

daar kan ik je aan helpen..

domenico g60
20-12-2009, 20:35
Ik heb alleen een subframe nodig. ;)
En die motorkabelboom die jij hebt is met airco , heb ik niks aan.
En die computer is een aaa dus 2.8 en heb ik ook niks aan.
Ik heb alleen 2.9 management nodig.

Gr , Domenico

fabbi
20-12-2009, 22:58
Ik heb meerdere corrado's voor de sloop staan dus jij kan niet weten wat ik nog meer heb...

domenico g60
21-12-2009, 00:07
Daar heb je gelijk in maar ik ging er vanuit dat het van die auto van Bernard was die jij had overgekocht.
Net zoals die adv op marktplaats waar jij dat blok aanbod als km wat eigenlijk miles waren daar zit toch een wereld van verschil in. ;)
En een SLC is een aaa motor en geen abv dus ik ging van die auto uit aangezien je dat alleen maar overal aanbied.

Logisch toch ?

Je geeft zelf namelijk ook al aan een USA dus leek mij vrij duidelijk mijn reactie.

Snap dan niet dat je eerst dat aanbied en dan achteraf zegt dat je meerdere corrado's voor de slop hebt staan.

Mijn lijst is toch duidelijk of zie ik dat niet ? (H)

Gr , Domenico

fabbi
22-12-2009, 23:52
allereerst dat blok daar zat een km teller bij, ding was ook gewoon voor europese markt geleverd met usa onderdelen, Stonden er destijds aardig wat op overschot in duitsland...

Is gewoon eerlijk verkocht zoals de wagen aangekocht is, als het omgewisseld zou zijn zal jij er wel meer vanaf weten omdat je er zo over begint, en dan weten we weer waar we staan met eerlijkheid!!!!

Ik heb hier twee vr6en van 94en staan voor de sloop je had kunnen kiezen in delen...

Motorkabelboom maakt totaal niks uit met of zonder airco..
de koppeling met motormanagemnt wordt in zekeringskast gedaan met de koelingskabelboom..

zoek ze...