Log in

View Full Version : 83' Golf I GTI

Kevin1988
26-12-2009, 16:36
Hierbij mijn project

Heb deze auto vorig jaar december gekocht heel veel problemen mee gehad
motorisch..

Accu om de haverklap leeg.. Naar VW garage gebracht 2weken later telefoon
kabelboom is een drama kun je beter zelf mee aan de gang gaan als je beetje verstand van electrisch hebt (heb voor elektromonteur geleerd dus had er wel beetje sjoefel van) nou golf meegenomen rekening van 200 euro betaald aan uren (geen steek verder)

dit was er met de kabelboom aan de hand:
Kabelboom deels verknipt door de vorige eigenaar en gewoon los laten hangen :screwy: heb bijna 20 meter aan overtollige kabels eruit gehaald
en de orginele kabelboom klaargemaakt en aangesloten.. En nog steeds problemen met stroom toen bleek dat de 3 tellertjes in middenconsole verkeerd was aangesloten.. Goed aangesloten en accu liep niet meer leeg.

Gelukkig (dacht ik)

Na een weekje of twee sloeg de auto steeds af niet meer starten en soms starte hij wel.. Beetje logisch nagedacht :confused: Hopelijk massa dus alle massa punten schoongemaakt met de dremel alles weer aangesloten en dan maar rijden en afwachten en ja hoor dat was het weer probleem opgelost.

En toen kwam het volgende probleem..

auto loopt koud goed stationair eenmaal warm liept ie nog ma 3 a 400 toeren (viel mij nog mee dat ie niet uitviel) nou hier heb ik geen verstand van auto maar naar de garage gebracht 5 weken later telefoon (heb nog 2e auto dus heb geen haast met de golf ;) ) ma dus telefoon :'sorry dat ik je dit moet mededelen maar wij hebben gezocht en drukmetingen uitgevoerd en wij kunnen het probleem niet vinden dus zeg maar wanneer je de golf op wilt halen.. Dacht bij mezelf ja hoor dat kan er ook nog wel bij.. Zegt die man kosten 615 euro aan werkuren... :screwy: dacht die is gek maja kan er toch nix tegen beginnen dus gewoon maar betalen..

Dan maar andere garage die veel met oude autos doet daar heengebracht
verhaal uitgelegt met vorige garage dat ik dat niet meer van plan was zo veel geld kwijt en nix verder.. Ja zegt hij dat is ook geen doen nou ik zal mijn best doen... 2 dagen later telefoon kevin de injectoren zijn versleten
1 is nog goed 2 helemaal versleten en 1 krom? :screwy: ik zeg nou bestel maar nieuwe dan.. zijn nog moeilijk te krijgen ook nog heeft hij een setje uit belgiƫ gevonden nieuw 3 weken geduurt voordat ze binnen waren en 1 weekje nadat ze binnen waren kon ik de auto ophalen ik erheen bleek dat hij er nieuwe bougies in gezet had want er zaten 3 verschillende in :screwy: ik dacht bij mezelf word steeds mooier met deze auto maja betaald en de auto meegenomen de hele middag lekker getoerd en wat reed de golf lekker super..

Motorisch loopt hij nu eindelijk weer goed ondertussen dat de golf van garage naar garage ging heb ik nog wat optische spullen aangeschaft..

Koplampen met kruis
Gril met chrome lijsten
gti logo voor in de gril
chrome deurklinken
chrome spiegels
orgineel spatbord (oude was rot nieuwe moet nog gespoten worden)
orginele achterlichten rood gespoten(nu weer geschuurt en opnieuw gespoten fotos volgen nog)
demper van powersprint
middenpijp van powersprint
blauwe kentekenplaten
zonnedak gekocht en laten spuiten (zonnedak zat er los in en was afgeplakt door de vorige eigenaar :screwy: )
raamrubbers met chromelijsten rondom (moet er nog in)
recaro stoelen (moeten nog worden aangepast en bekleed worden)
nog wel wat dingen wat ik vergeten ben

Hieronder de fotos van toen ik de auto kocht:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/P1010015.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/P1010021.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/P1010017.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/P1010019.JPG

Fotos hoe de golf er deze zomer bijstond

Mk1 meet assen

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/assen09.jpg

Vw speed summer edition

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/hellendoorn091.jpg

diegene die deze foto hierboven heeft gemaakt :thumbup: bedankt he!!

Inmiddels heb ik 2 weken geleden de smoor velgen verkocht staat de golf op stielies en heb ik andere velgen gekocht:

BBS RS001 15 inch 7j rondom met banden

velgen opgehaald uit Doetinchem (is wel stukkie rijden vanaf hier)
direct bij automat in coevorden de banden eraf laten halen
banden laten liggen waren toch versleten en direct door naar
Stroeve Motorsport in hardenberg velgen daar heen gebracht
vorige week ff heen geweest en de randen gedemonteerd wat een
pokkewerk met die loctite ertussen :shake:
Ik had er ook geen draaidoppen en wafels bij de velgen dus die via ebay gekocht splinternieuw allemaal direct maar emblemen erbij.
dit spul afgelopen woensdag binnen gekregen dus ff naar stroeve gebracht
zodat de harten binnenrand draaidoppen en wafels ontlakt kunnen worden
(Dit word namelijk allemaal hoogglans verdicht) nieuwe randen moeten nog besteld worden maar moet eerst in januari even naar stroeve om velgen even te passen om te kijken hoe brede raden als ik moet hebben..
hier is het wachten nu op dus binnenkort weer update

Zal vanavond nog even update doen over wat ik nog met de auto wil doen..

Veel Leesplezier

gegroet Kevin :cool:

Jettameister
26-12-2009, 16:46
zit er een mooie mk1 uit
zolang je alle heldere lichten er af doet vind ik het persoonlijk heel netjes
(maar dat is smaak natuurlijk ;) )
plannen horen zich goed aan
ben benieuwd...

Kevin1988
26-12-2009, 20:22
@ Jettameister

Heb andere koplampen liggen oude stijl met kruis en donkere achterlichten (smoked met rood) :thumbup:

Wat ik nog met de Golf wil doen:

* Chrome bumpers
* G60 remmen rondom
* Wiechers halve rolkooi
* Zwart leren interieur
* Motorblok reviseren + spuiten
* Auto restaureren + spuiten
* Momo 38cm stuurtje + naaf
* Nieuwe chrome lijsten

En nog wel wat dingen

Groeten Kevin :cool:

2sneaky bora
26-12-2009, 23:46
zo dat zijn aardige plannen. Maar waarom spuiten restaureren hij is toch netjes. Gewoon rijden met dat ding. Je kan beter een originele nl restaureren. Velgen wordt wel gaaf zo te lezen. Koplampen en achterlichten ori is ook meer mijn smaak net zo als die ander zei. Verder echt een leuk project. Succes ermee

De Pul
27-12-2009, 00:12
gave bak,zonde dat je die smoor's hebt weg gedaan.vind het toch echt een cult-wiel onder mk1.
BBSen word je mee doodgegooid.

Mitta
27-12-2009, 00:30
Mooie mk1!!! Ook ik vind de smoor velgen erg mooi staan, maar BBS zal zeker niet minder mooi staan! :thumbup:

knedel16vweber
27-12-2009, 07:21
nette 1 zo op de foto!
succes!

groet frank

Kevin1988
26-02-2010, 18:29
Zo na een tijdje weer een update iedereen nog bedankt voor de reacties :)

2 weken geleden heb ik bij Stroeve alle 120 rvs boutjes gepolijst wat een werk
maar was het meer dan waard..

De nieuwe randen waren ook binnen het zijn 1,5 inch randen geworden rondom.

Vanmiddag even heen geweest en hij haalde net de 2e velg uit de machine
en kon ik het resultaat even bekijken had er gewoon geen woorden voor
wat zijn ze mooi geworden.... zie fotos (in het echt glimmen ze nog veel gekker) :thumbup:
Petje af super werk afgeleverd Gerjan!! :thumbup:

vers uit de machine als je goed kijkt zie je het grid nog zitten

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/26022010147.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/26022010148.jpg

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/26022010149.jpg

Morgen ga ik ff 1 velg helemaal in elkaar zetten en kan ik het eindresultaat bekijken kan niet wachten reden dat ik er maar 1 in elkaar zet omdat hij net genoeg moeren heeft voor 1 velg de rest komt volgende week binnen.. zal morgen wel even een foto posten ;)

Heb inmiddel ook orgineel GTI interieur gekocht en in de auto gezet
de recaro s staan de te koop en ook de raceland kuipstoelen staan
in de verkoop..

Zal morgen ook wel even foto maken hoe het nieuwe interieur er uit ziet.
Het rolkooi verhaal zit ik nog over te twijfelen wel of niet..

Groeten Kevin :thumbup:

Kevin1988
27-02-2010, 18:04
Hierbij de fotos van de velgen en het interieur..
Ben super trots met de velgen nu nog die zoutrommel van de weg..

De velgen :)

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/CIMG7110.JPG

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/CIMG7111.JPG

en het interieur

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/CIMG7114.JPG

Binnenkort ff banden bestellen en dan maar wachten op het zonnetje ;)

wil de stoelen ook nog even wegbrengen om ze te laten opvullen tis een
beetje verzakt allemaal en dan het interieur nog ff schoonmaken dan ben
ik weer een stapje verder...

Groeten Kevin :thumbup:

caddy ron
27-02-2010, 18:41
zeer mooie golf 1 en de velgen zijn super, alleen persoonlijk had ik de smoor erop gelaten maat dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
Groetjes ron

vdWal.
27-02-2010, 19:33
mooie wagen setje velgen zal hem goed doen!

De Limburger
27-02-2010, 19:35
Heel mooi hoor.
Gr Ronnie

willemsgti
27-02-2010, 20:16
mooie mk1
gr willem

chris
27-02-2010, 20:27
Dat interieur zie je niet zo vaak meer...is het interieur wat in de laatste GTI's uit 1983 is geleverd,waren zgn crisis uitvoeringen...blank glas,geen verstelbare buitenspiegels,geen boordcomputer en geen kuipstoelen,maar gewone stoelen met het motief wat in een GTI zit...

knedel16vweber
27-02-2010, 20:59
netjes geworden zo!!

golf16v
27-02-2010, 21:42
Dat interieur zie je niet zo vaak meer...is het interieur wat in de laatste GTI's uit 1983 is geleverd,waren zgn crisis uitvoeringen...blank glas,geen verstelbare buitenspiegels,geen boordcomputer en geen kuipstoelen,maar gewone stoelen met het motief wat in een GTI zit...

zat niet altijd in de laatste gti's he

was gewoon de "rabbit gti", die had alles heel simpel en was gewoon iets beterkoop

vind het wel beetje zonde, veel gti is er niet meer aan te zien met al dat chroom :shake:

Richard
27-02-2010, 22:12
volgende keer wat zuiniger met de randen afkitten.. of wou je de banden eromheen kitten..;)

leuk projectje

Kevin1988
28-02-2010, 16:24
Bedankt allemaal voor de leuke reacties en zie jullie vast wel een keer op een meeting :)

golf16v Quote:
Originally Posted by chris

zat niet altijd in de laatste gti's he

was gewoon de "rabbit gti", die had alles heel simpel en was gewoon iets beterkoop

vind het wel beetje zonde, veel gti is er niet meer aan te zien met al dat chroom

Ja had al keer gehoord dat dit interieur al niet zo vaak meer ziet weet iemand toevallig of de vulling voor de wangen nog los te verkrijgen is ? Heb al beetje rondgezocht maar weet niet welke ik moet hebben voor deze stoelen...

en golf16v

Toen ik de golf kocht heb ik er lang over getwijfeld om hem naar mijn smaak te maken of orgineel en toen heb ik er voor gekozen om hem naar mijn smaak te maken orginele kleur zat er al niet meer op en als de ruimte het toelaat een orginele rode 1.6 gti erbij hebben en die helemaal orgineel te laten.

Deze eerst maar eens klaar maken dan zien we wel verder..

Richard
volgende keer wat zuiniger met de randen afkitten.. of wou je de banden eromheen kitten..

leuk projectje

Haha ze kitten ze altijd zo af dus zal wel goed zijn :)

Binnenkort ff H&R schroefset bestellen want ben helemaal zat van die Supersport schroefset :shake: er zit ook echt nix geen vering in meer mensen hier ervaring mee?

Hopen dat het mooie weer snel komt dan kunnen de Bbsjes er onder en dan ff paar pics maken :)

Groeten Kevin

yal
28-02-2010, 17:17
de vulling voor de zitting van rabbit gti stoelen bestaat uit 1 deel, die van een normale gti stoel bestaan uit 3 delen.

grtn yal

chris
28-02-2010, 17:24
H&R schroefset is ook keihard...verwacht niet iets comfortabel...

Kevin1988
28-02-2010, 20:11
chris

H&R schroefset is ook keihard...verwacht niet iets comfortabel...

Mij werd verteld dat dit gewoon super veren waren en comfortabel maar nu ik dit van jou hoor en ff googelen ben ik er achter dat ze voor geen meter comfort bieden en dan heb ik het over een setje veren van 1100 euro :screwy:

Ben blij dat je me dit hebt verteld Chris..
Maar wat voor schroefset bied wel enig comfort dan voor een golf 1? iemand :confused:

yal

de vulling voor de zitting van rabbit gti stoelen bestaat uit 1 deel, die van een normale gti stoel bestaan uit 3 delen.

grtn yal

Bedankt voor de info :thumbup: iemand enig idee waar ze te koop zijn?

Groeten Kevin

caddy ron
28-02-2010, 22:42
Wat versta jue onder comfort???? Als je de auto helemaal omlaag schroeft wordt ie altijd stug de enige set waarvan ik onder de indruk was is van KW, enigzins redelijk dan te noemen, voor de rest blijven het allemaal stuiterbakken.
Groetjes ron

Mk1-Addict
28-02-2010, 23:04
comfort is inderdaad een subjectief iets, ik kan iets soepel vinden waarvan jij zegt wat een stuiterbak...

heb zelf met een Weitec set gereden met hardheid instelling, mijn auto stond echt niet hoog maar was nog steeds goed mee te rijden. Voorwaarde is wel dat de auto vrij kan inveren en niet meteen tegen de banden vastloopt uiteraard

Succes

caddy ron
01-03-2010, 10:30
En dat is juist het hele idee iedereen schroeft de auto net zo zodat de banden net niet het spatbord raken en dat is meestal zeer laag, dus inveren kun je dan vergeten dus ook het comfort mag je dan met een korreltje zout nemen.
Groetjes ron

vw roadwarrior
04-03-2010, 06:20
Blijven mooie wagens dei mkI's!
Mooie koets man! :)

Kevin1988
04-03-2010, 22:07
Thanks voor de info over de schroefsetten denk dat ik ga voor de
KW schroefset Variant-2 omdat ik graag kwaliteit wil, in mijn prijsklasse ligt
en ook nog in hardheid verstelbaar is en wil
toch niet zo laag rijden als eerst.. Gewoon mooi laag ;)

Iemand ervaring met de KW Variant-2??

vw roadwarrior Blijven mooie wagens dei mkI's!
Mooie koets man!

Deel je mening :thumbup:

En ben ook trots op mijn mk1 :)

Jij hebt toch 20vt in je golf gesleuteld ? Issie al klaar?
Spreek je vast wel keer op meet :thumbup:

Zo morgen eerst ff nieuwe koelwaterslangen bestellen/halen 1tje zit scheur in en lekt als de pest dus direct ma alle koelwaterslangen vervangen en frisse koelvloeistof erop.. (Je blijft ook altijd bezig he :rolleyes: haha)

Groeten Kevin en prettig weekend alvast ;)

Kevin1988
21-03-2010, 15:17
Zo daar was ik weer heb de slang inmiddels besteld opgehaald en gemonteerd is nu weer goed maar er ging wel ff 4.5liter koefvloeistof bijop :screwy: van de 6.5 die er totaal in gaat dus had niet veel meer over.. blijkt dat de slang niet meer kan worden geleverd door de volkwagen dealer sinds 2003 al niet meer maar gelukkig bij een andere garage nog 1 orginele slang kunnen vinden..

Inmiddels ook alle 4 de velgen klaar :thumbup:
was vandaag lekker weer dus dacht ff 1 velg erop en kijken hoe het staat :wow: nou snel maar bandjes bestellen kan niet wachten :D

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/CIMG7136.JPG

Dus aankomende week banden bestellen nieuwe spatbord ff laten spuiten (oude zat rotte plek op) ook 1 dezer weken ff nieuwe voorruit erin deze heeft van die vage strepen en wil van die zonneband af en schoefsetje ben ik nog niet over uit welke... :confused:

dan ben ik eerst klaar voor de zomer :)

Groeten Kevin

willemsgti
21-03-2010, 20:10
welkom hier
mooie mk1 die hebt.
de wielen zullen hem goed doen.
kwa schroefset zal ik voor kw variant twee gaan.
ik rij hier zelf ook mee.een ik vindt het heel fijn rijden.
hardheid verstelbaar zo wel voor als achter.

ik kan ze zelfs wel leveren als het moet.

Kevin1988
27-06-2010, 12:15
Update..

De golf moest deze week voor de apk dus auto heen gebracht en
paar aandachtspuntjes opgenoemd wat ff gedaan moest worden
en hij tikkerde wat met optrekken...... Kon allemaal gemaakt worden
en zou zo door de apk komen maar het tikkeren zijn de drijfstanglagers :shake:

Dus de motor moet uit elkaar...
Wou de auto a.s. winter toch uit elkaar halen spuiten en motor reviseren..
Heb er deze week over nagedacht en ben tot besluit gekomen morgen ga ik de auto schorsen en heb contact gehad met iemand die mij wil helpen met blok eruit halen reviseren stralen/spuiten van de motor en versnellingsbak allemaal kapjes en dingen poedercoaten
dus word als nieuw en zoals het blok er orgineel er uit hoord te zien en alle boutjes alles word aangepakt.. Hou niet van half werk. In de tussentijd dat we de motor + bak reviseren word de carroserie aangepakt en spuitklaar gemaakt en zoek nog iemand de me de orginele kabelboom opnieuw kan maken iemand suggesties??? wil de auto voor de kerst in kleur hebben nieuwe onderdelen binnen hebben en dan kan opbouwen beginnen en doe alles op dooie gemak wil het gewoon netjes doen..
Zal hier regelmatig updaten en jullie op de hoogte houden. :thumbup:

Hieronder foto van hoe de golf er met duitse autodagen bij stond:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/P1010148.JPG

Inmiddels zijn de bbs rsen eronder weg gepoetst en liggen lekker warm te wachten tot de zomer volgend jaar :) Heb setje brock b2 eronder liggen nu met exact zelfde maten als de rsen..

Deze week ga ik op de koffie bij de beste meneer die me gaat helpen en de week erop is het zover dan gaan we beginnen :D

Groeten Kevin

neef_m
27-06-2010, 12:21
mooie 1 zeg, en de plannen klinken erg goed.

succes!

caddy ron
27-06-2010, 17:28
goede plannen alleen jammer al zo vroeg, de meetings zijn net in volle gang....
Maar goed dan staat ie volgend seizoen er weer super bij.
Succes en blijf zeker volgen.
Groetjes ron

De Pul
27-06-2010, 17:31
mooie plannen!

Kevin1988
24-07-2010, 16:42
Bedankt voor de reacties en ja tis niet anders dan volgend jaar er maar goed bij :thumbup:

Nou de plannen zijn gewijzigd blok word niet gereviseerd.....

Heb aan het idee gedacht een 20vt erin te lepelen maar dit word me veel te gecompliceert en daar zit ook kostenplaatje aan verbonden Heb met Gerjan van Stroeve motorsport over gehad een heeft me het idee uit mijn hoofd gepraat ben blij van anders was ik aan iets begonnen waar ik spijt van zou krijgen :shake: Nu wist hij wel een ander blok voor mij en dat staat me nog veel meer aan :thumbup: een 1.8 16v gti uit golf 2

Heb gister gebeld en kon vanmiddag wel even komen kijken..
Heb het blok gekocht dus er komt nu een 1.8 16v (pl) in heb paar fotos
van blok gemaakt niet de beste kwaliteit fotos maar toch:

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/CIMG7225.JPG

en nog 1

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/CIMG7224.JPG

Ben er zeer blij mee :D
Er zullen nog meer delen verchroomd worden o.a kleppendeksel, poulies , motorsteunen en versnellingsbak staan op verlanglijst en vergulde delen worden vervangen door verchroomde delen Vind verguld niet zo mooi bij mijn golf staan vandaar ;)

Alle info over inbouwen in golf 1 is welkom wil liefst zo veel mogelijk zelf doen
wie weet waar de motorsteunen te verkrijgen zijn voor golf 1 1.8 8v naar 1.8 16v pl ?? en welke steunen moet ik veranderen?

Updates zullen volgen nu eerst het DX blok eruit ...

Groeten Kevin

Pewi Vwteam
24-07-2010, 21:11
niks de steunen zijn van je 1.8 8v zo over te zetten op je nieuwe 1.8 16v motor. plug and play

Kevin1988
25-07-2010, 09:32
@ Pewi vwteam

Ok dat scheelt veel werk en die steun van de versnellingsbak? omdat er een 16v bak achterkomt had gehoord dat je daar wel een andere voor moet hebben klopt dat en waar is die te krijgen?

Groeten Kevin

monark
25-07-2010, 09:58
leuk project man en het blok ziet er super mooi uit

en er moeten ook nog sirocco aandrijf assen in geloof ik :screwy:
veel suc6 met je project :thumbup:

gr pieter.

Der Ghopmeister
25-07-2010, 10:10
is dat t ouwe blok van jeroen kruizinga? Dan komt ie uit deze mk2

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UFYNSHLC.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-R6WUMD6E.jpg

Dan stond dit blokje er vast ook in de schuur....

http://www.mijnalbum.nl/Foto%3DORMF8CCA.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto%3D4NWVZFHT.jpg

Domi
25-07-2010, 10:14
scirocco aandrijfassen is niks mis mee hoor.

Of je neemt assen van het latere type golf 1 cabrio. Of je bouwt de bak om naar 90mm flensen zodat je je eigen assen kan houden.

Blokje ziet er wel super uit. Suc6 ermee :thumbup:

Kevin1988
25-07-2010, 10:53
@ monark

Bedankt :) hij word nog mooier maar eerst maar eens inbouwen
ja dat had ik gehoord ja dat je dan 100mm assen hebt

@ Der Ghopmeister

Klopt helemaal :thumbup: en dat nieuwe blok :screwy: haha wat mooi en wat een werk heb respect voor :cool:

@ Domi

Bedankt voor info :thumbup: en als ik ze dan van later type cabrio
neem moet ik dan nog meer aanpassen met aandrijving naam wiel toe? Wil graag golf 2 gti remschijven rondom dus miss optie dit alles te vervangen voor golf 2 gti weet niet of dat kan laat maar horen

en iemand enig idee hoe dat zit met versnellingsbak steun aangezien er een 2Y bak in komt moet ik daar een andere steun voor hebben ?

Bedankt voor de reacties :)

Groeten Kevin

Der Ghopmeister
25-07-2010, 11:03
Dan hebbie een super blokje met een super staat van onderhoud etc :thumbup:

en tja dat nieuwe blok is idd nogal van de zotte maar is wel super mooi gemaakt :thumbup: al moet je er wel van houden

Domi
25-07-2010, 11:05
De motorsteunen die nu op je ori blok zitten moet je gewoon overzetten op de 16V.

Thijs.
25-07-2010, 13:51
Wow motor ziet er nice uit. Plannen klinken iig goed, die vergulde spullen zien er ook beter uit als ze verchroomd zijn denk ik.

swinz
25-07-2010, 14:10
netjes man, wat is de staat van je oude DX blok? ik zoek nog een goedkoop blokje en een dynamo voor complete revisie, laat maar ff weten wat het moet kosten!

Kevin1988
25-07-2010, 14:50
Bedankt voor de leuke reacties :thumbup:
en Domi ok is goed dan weet ik dat ook weer :) bedankt

@ swinz Blok loopt nog ma drijfstanglagers moeten vervangen worden dus ideaal voor complete revisie en er zitten net nieuwe injectoren in kosten 280 euro nieuwe bougies en kabels verdelerkap oliefilter en ben je een kaal blok met dynamo nodig of met aanbouwdelen en versnellingsbak?
ik zou zeggen doe eens een goed bod..

Nu eerst onderdelen schuur opruimen en wat weg kan staat vanavond op marktplaats en dat is nogal wat :D 2 kuipstoelen Raceland, 2 recarostoelen van Ford escort rs2000, compleet golf 1 interieur en heel veel klein spul ..

Groeten Kevin :)