View Full Version : Kabelboom ontsteking 1.3
Henk_Pigo
27-12-2009, 11:00
Ik ben op zoek naar het stuk kabelboom voor de elektronische ontsteking van een 1.3 MH/NZ motor.
heb ik wel,wat moet je allemaal hebben?
Henk_Pigo
27-12-2009, 13:06
heb ik wel,wat moet je allemaal hebben?
Als ik het goed heb bestaat dit stuk kabelboom uit een 7-polige stekker voor op het transistorblok met daaraan een 3-polige stekker voor op de stroomverdeler, 2 draden voor naar de bobine en een voor de massa.
Als ik het goed heb bestaat dit stuk kabelboom uit een 7-polige stekker voor op het transistorblok met daaraan een 3-polige stekker voor op de stroomverdeler, 2 draden voor naar de bobine en een voor de massa.
klopt,ik zoek het even op voor je.....
golf mkII 16v
27-12-2009, 16:25
Van een NZ heb ik eventueel wel liggen
Zit alleen meer aan dan alleen de ontsteking [Digijet ed]
Henk_Pigo
27-12-2009, 16:31
Ik kan het fout hebben hoor! Ik meende dat die van een MH/NZ gelijk waren? Het gaat me eigenlijk om het stukje kabelboom tussen transistorblok en verdeler.
De bedoeling is om een stroomverdeler van een sleeptuimelaaar om te bouwen naar elektronische ontsteking.
Als het goed is: 192 971 131
Via VW-Classicparts nog te krijgen, laatst opgezocht, heb er over n tijdje ook 1 nodig :)
moet hij dat transistorblok nou ook hebben?
Volgens mij niet als ik het goed begrijp, alleen het kabelboompje
hmmm,okee ik zal morgen effe graven;)
Henk_Pigo
27-12-2009, 23:59
Het transistorblokje heb ik al! Is me ooit een keer verkeerd geleverd, maar komt nu dus goed van pas :)
Mocht je iets tegenkomen, dan hoor ik het graag! Ik ben nog een ding vergeten in de beginpost: Er moet ook een andere bobine bij, een geschikt voor elektronische ontsteking. Kans dat je die ook hebt?
ja,die zal daar ook wel in de buurt zwerven verwacht ik;)
als ik het heb gevonden laat ik het hier weten.
gevonden! kabelboompje en bobine.....pm me maar even verder.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.